یک مجله گردشگری آلمانی با نام " Sympathie magazin " تازه ترین شماره خود را به ایران اختصاص داد. این اقدام سبب شد تا چهره ای تازه از کشورمان، ایران، به گردشگران و عاشقان ماجراجویی در سرزمنین های ناشناخته ، معرفی شود. 

در گزارشی که ایسنا در این باره تهیه کرده ، آمده :

این شماره ی نشریه که تصویر روی جلدش به یک دختر امروزی ایرانی اختصاص دارد، با پیام همیشگی خود «بیشتر بدانیم، بیشتر ببینید» مخاطبانش را دعوت می کند تا چهره ی دیگری از کشوری همچون ایران که در رسانه‌های خارجی محدود به جنگ و بمب اتم بوده، را بشناسند.

این مجله سعی کرده به دل جامعه راه یابد و زاویه های مختلفی از زندگی مردمان ایران را در کنار زبان، دین، تاریخ و هنر به تصویر بکشد. همچنین تلاش کرده تا کلیشه هایی که پیرامون ایران و ایرانی در جوامع عمومی وجود دارد را بررسی کند.

در پیش گفتار این مجله ی آلمانی که سعی بر معرفی چهره ی تازه ای از ایران و ایرانی دارد ، چنین آمده :

«بزرگترین سرمایه جامعه ایران، باز بودن و توانایی آن در برقراری ارتباط است. شناخت ایران، جذاب و تاثیرگذار است. وقتی با آن روبرو می‌شوید، درمی‌یابید که واقعیت در باب آن متنوع‌تر از آنی است که تصور می‌شود. واقعیتی که پیچیده‌تر از حد انتظار است.»

در ادامه به گشایشی که در روابط دیپلماتیک ایران با غرب پس از توافق‌های هسته‌ای و پیش از آن تحت تاثیر انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهور حاصل شده، می پردازد :

«ایران را به عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری در سراسر جهان می‌توان معرفی کرد، کشوری فوق‌العاده متنوع که یکی از قدیمی‌ترین فرهنگ‌های جهان را دارد. در واقع ایران، مقصدی برای تمام کسانی است که به کشف تمدن‌های قدیمی و فرهنگ‌های جدید علاقمندند، کشوری که با توجه به وضعیت سیاسی پر تنش و تحریم‌های خارجی، برای سال‌های بسیار در سایه‌ی مقاصد دیگر منطقه قرار داشت، اما امروز مقصدی امن برای گردشگران جهان است.»

روایتی از جذابیت‌های ایران در مجله گردشگری‌ آلمانی
روایتی از جذابیت‌های ایران در مجله گردشگری‌ آلمانی

#اخبار روزگردشگری را در کارناوال دنبال کنید .

دیدگاه ها : 0
account_circle
email

لطفا منتظر بمانید ....

فونت -
فونت +
عرض -
عرض +
فاصله متن -
فاصله متن +
تیره
خاکستری
روشن
بستن

روایتی از جذابیت‌های ایران در مجله گردشگری‌ آلمانی

یک مجله گردشگری آلمانی با نام " Sympathie magazin " تازه ترین شماره خود را به ایران اختصاص داد. این اقدام سبب شد تا چهره ای تازه از کشورمان، ایران، به گردشگران و عاشقان ماجراجویی در سرزمنین های ناشناخته ، معرفی شود. 

در گزارشی که ایسنا در این باره تهیه کرده ، آمده :

این شماره ی نشریه که تصویر روی جلدش به یک دختر امروزی ایرانی اختصاص دارد، با پیام همیشگی خود «بیشتر بدانیم، بیشتر ببینید» مخاطبانش را دعوت می کند تا چهره ی دیگری از کشوری همچون ایران که در رسانه‌های خارجی محدود به جنگ و بمب اتم بوده، را بشناسند.

این مجله سعی کرده به دل جامعه راه یابد و زاویه های مختلفی از زندگی مردمان ایران را در کنار زبان، دین، تاریخ و هنر به تصویر بکشد. همچنین تلاش کرده تا کلیشه هایی که پیرامون ایران و ایرانی در جوامع عمومی وجود دارد را بررسی کند.

در پیش گفتار این مجله ی آلمانی که سعی بر معرفی چهره ی تازه ای از ایران و ایرانی دارد ، چنین آمده :

«بزرگترین سرمایه جامعه ایران، باز بودن و توانایی آن در برقراری ارتباط است. شناخت ایران، جذاب و تاثیرگذار است. وقتی با آن روبرو می‌شوید، درمی‌یابید که واقعیت در باب آن متنوع‌تر از آنی است که تصور می‌شود. واقعیتی که پیچیده‌تر از حد انتظار است.»

در ادامه به گشایشی که در روابط دیپلماتیک ایران با غرب پس از توافق‌های هسته‌ای و پیش از آن تحت تاثیر انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهور حاصل شده، می پردازد :

«ایران را به عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری در سراسر جهان می‌توان معرفی کرد، کشوری فوق‌العاده متنوع که یکی از قدیمی‌ترین فرهنگ‌های جهان را دارد. در واقع ایران، مقصدی برای تمام کسانی است که به کشف تمدن‌های قدیمی و فرهنگ‌های جدید علاقمندند، کشوری که با توجه به وضعیت سیاسی پر تنش و تحریم‌های خارجی، برای سال‌های بسیار در سایه‌ی مقاصد دیگر منطقه قرار داشت، اما امروز مقصدی امن برای گردشگران جهان است.»

روایتی از جذابیت‌های ایران در مجله گردشگری‌ آلمانی
روایتی از جذابیت‌های ایران در مجله گردشگری‌ آلمانی

#اخبار روزگردشگری را در کارناوال دنبال کنید .