karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

29 تیر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

کوهستان ها، در هر نقطه ای از کره ی زمین قد بر افراشته و استواریشان را به نمایش گذاشته اند تا جلوه ای تازه خلق کنند و چشم انداز خارق العاده ای را ایجاد نمایند. این بلند قامتان را در هر جایی می توان به نظاره نشست و از دیدن شکوهشان غرق در لذت شد. شاید همین شکوهمندی است که باعث شده بسیاری دل به این جلوه ها بسپارند و به دنبال ثبت تصاویر از آنها هر گونه سختی را به جان بخرند.

امروز برایتان سفری تصویری به کوهستان های آمریکا را ترتیب داده ایم و  می خواهیم این زیبایی ها را از لنز دوربین مارک آداموس (Marc Adamus) به تماشا بنشینیم؛ عکاسی حرفه ای که از او با عنوان یکی از تاثیرگذارترین عکاسان منظره هم نسل خودش یاد می شود. شهرت و تبحر مارک در عکاسی به حدی است که تا به حال تصاویر بسیارش در خبرگزاری ها و نشریات مختلف از جمله نشنال جئوگرافیک منتشر شده و جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. مارک از سال ۲۰۰۵ به طور حرفه ای به عکاسی منظره رو آورده و با تصاویر بی نظیری که به ثبت رسانده ، توانسته است همگان را به تحسین وا دارد به طوری که از او با عنوان یکی از تاثیرگذارترین عکاسان منظره هم نسل خودش یاد می شود.

برای لحظاتی، کار و دغدغه هایتان را کنار بگذارید و همراه با ما به دیدن تصاویری از آن سوی دنیا مشغول شوید. آرامش کوهستان را با اعماق وجودتان لمس کنید و دل به طبیعتی تماشایی بسپارید.

با کارناوال همراه باشید...

کوهستان های آمریکا

1- رقص نورها در آسمان شب | بریتیش کلمبیا

این تصویر، قله ی چوتین (Chutine Peak) را در یک شب نورانی نشان می دهد. این قله از مجموعه کوه های بریتیش کلمبیا و آلاسکا به حساب می آید.

قله ی چوتین در بریتیش کلمبیا

2- جلوه ای زیبا از کوهستان فیتز روی | آرژانتین

فیتز روی ( Mount Fitz Roy) نام کوهی است در جنوب منطقه یخی پاتاگونیایی در پاتاگونیا که در مرز آرژانتین و شیلی قرار دارد.

کوهستان فیتز روی آرژانتین

3- جلوه ای زمستانی از کوه های راکی | کانادا

کوه های راکی کانادا

4- نمایی رویایی از پارک ملی تورس دلپین | شیلی

تورس دلپین (Torres Del Paine) نام یک پارک ملی در جنوب پاتاگونیای شیلی است که دریاچه ها، کوه ها و یخچال هایی را در خود جای داده است.

پارک ملی تورس دلپین شیلی

5- جلوه ای زمستانی از طبیعت | اورگان

مارک این تصویر را در یک ناحیه ی بیابانی با نام سه خواهر بیابانی (Three Sisters Wilderness) در ایالت اورگان آمریکا به ثبت رسانده است.

طبیعت اورگان

6- تصویری رنگارنگ از تنگه رنگ | یوکان

این شات زیبا پایان پاییز و شروع زمستان را در منطقه ای با نام تنگه سنگ (Tombstone Range) در ایالت یوکان نشان می دهد.

تصویری رنگارنگ از تنگه رنگ یوکان

6- در جستجوی زیبایی | شیلی

مارک این عکس زیبا را هم در پارک ملی تورس دلپین گرفته است.

پارک ملی تورس دلپین شیلی

7- در آغوش نور | کوه های راکی کانادا

کوه های راکی

8- صلح در کوهستان | اورگان

این شات زیبا از منطقه ای به نام بیابان جفرسون (Jefferson Wilderness) که در ایالت اورگان به ثبت رسیده است. این منطقه در کوهستان جفرسون که دومین-بلندترین کوه اورگان است، قرار دارد.

کوهستان جفرسون ایالت اورگان

9- طبیعت، لباسی رنگارنگ به تن خواهد کرد | کوه های مرزی آلاسکا

طبیعت آلاسکا

10- رودخانه ای یخی در دل کوهستان | آلاسکا

طبیعت آلاسکا

11- پیوند با زندگی | طبیعت آلاسکا

آلاسکا

12- در میان آب و آسمان | شیلی

13- قدرت نمایی کوهستان | جنوب شیلی

14- فرش طلایی | ایالت اورگان

سخن آخر

از غرق شدن در آرامش کوهستان ها لذت بردید؟ 

نظرتان در مورد این تصاویر خارق العاده چیست؟

آیا تا به حال موفق به ثبت چنین تصاویری شده اید؟

تجربیات خود را در بودن در چنین فضاهای آرامش بخشی با ما به اشتراک بگذارید.

منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم... 

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

کیان

با سلام ممنون بابت مطالب خوبتون 

انتشار:23 اردیبهشت 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.