karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

01 تیر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

جهان مدرن ما هرساله پیشرفت های زیادی را پشت سر می گذارد اما هنوز برای خیلی از پدیده ه توضیح و توجیح قابل توجهی وجود ندارد. به عنوان مثال هنوز برخی وجود بشقاب پرنده ها را باور ندارند و اغلب دولت ها نیز بخاطر دلایل امنیتی وجود آن ها را تایید یا تکذیب نمی کنند و سالهاست که وجود بشقاب پرنده ها در هاله ای از ابهام است.

اگر کمی دقت کنیم متوجه می شویم که دولت هایی که تقریبا 60 سال پیش در جاهایی مثل زیرزمین های منهتن بمب اتم آزمایش می کردند، حتما توانایی دست یابی به ساخت بشقاب پرنده ها و انواع هواپیماهای بدون خلبان را هم داشته اند و این موضوع زیاد هم دور از ذهن نیست.

عکس هایی وجود دارند که برای آن ها هیچ توضیح منطقی وجود ندارد، البته تعداد این گونه تصاویر زیاد هم نیست. این عکس ها که در آن ها اشیایی ناشناس (UFO) در حال پرواز هستند کاملا واقعی می باشند و هیچگونه فتوشاپی در آن ها به کار نرفته است. افراد زیادی معتقد هستند که اشیای داخل عکس ها منشایی فرازمینی دارد ولی شاید چنین نباشد و تنها گوشه ای از آزمایشات دولت های پیشرفته باشند.

در ادامه تصاویری را با هم به تماشا خواهیم نشست که در آن ها اجسامی دیده می شود که به هیچ چیز دیگری به جز یک بشقاب پرنده و یا یک موجود فرازمینی شباهت ندارند. جالب است که بدانید این تصاویر کاملا واقعی بوده و هیچ گونه ویرایشی توسط نرم افزارهای مختلف در آن ها به کار نرفته است.

همراه کارناوال باشید تا با سفری به تاریخ، سر از رمز و راز فرازمینی ها دربیاوریم.

عکس واقعی از بشقاب پرنده

1- واشنگتن | سال 1870 

تصویر پیش رو قدیمی ترین عکس ثبت شده از یک شئ ناشناس در آسمان است. این عکس در سال 1870 میلادی در نیوهمپشایر New) Hampshire) در واشنگتن گرفته شده است. تصویری که مشاهده می کنید یکی از فوق العاده ترین مشاهدات اشیای ناشناس در جهان است. از یاد نبرید که در سال های  1870 و حتی 1871 میلادی هنوز هیچ هواپیما و یا تکنولوژی اصلاح عکسی وجود نداشته؛ پس نمی توان تصور کرد که این عکس دست خوش تغییرات شده باشد.

این عکس در سال 2002 میلادی به مبلع 385 دلار (حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان) به ساموئل ام شرمن (Samuel M. Sherman)، مدیر شرکت بین المللی تصاویر و نقاشان (Independent International Pictures Corp) فروخته شد.

تصاویر بشقاب پرنده

2- چین | سال 1942

عکسی که در ادامه مشاهده می کنید در لابه لای کتاب مقدس یک فرد چینی در دوران جنگ جهانی دوم پیدا شده است. این عکس که در آن یک شئ عجیب در آسمان دیده می شود مربوط به سال 1942 است. جالب است بدانید که فردی که در حال پیاده روی در  یکی از خیابان های استان تیانستن (TIENSTEN) در چین بوده است، موفق به ثبت این لحظه شده است.  عکاس تصویر نامشخص است زیرا پس از گرفتن این عکس آن را به مبلغی نامعلوم فروخته بود.

اگر با دقت به عکس نگاه کنید کاملا مشخص است که حداقل یک نفر با دست به این شی عجیب اشاره می کند، یعنی این عکس کاملا واقعی است. 

عکس بشقاب پرنده

3- آمریکا | سال 1920

تنها چیزی که درباره ی عکس پیش رو می دانیم این است که آن را در سال 1920 میلادی در آمریکا گرفته اند اما اصلا مشخص نیست که زمین کشاورزی که تصویر در آن به ثبت رسیده دقیقا کجا بوده است. متخصصین با بررسی های زیادی که انجام دادند، احتمال می دهند مکان آن سواحل شرقی و یا غربی آمریکا باشد. این عکس هر کجایی هم گرفته شده باشد باز هم به وضوح شئ ماورایی در سمت راست و بالای آن دیده می شود که هیچ توضیح عقلانی برای چگونگی وجود آن در دست نیست چرا که زمانی که این تصویر به ثبت رسیده هم هنوز حتی مونوپلان ها (هواپیماهای اولیه) نیز اختراع نشده بودند.

تصویر بشاقب پرنده

4- آمریکا | سال 1929

تصویری که مشاهده می کنید متعلق به سال 1929 میلادی است که کارخانه یا کارگاهی فعال در زمینه ی چوب بُری را نشان می دهد. در بالای تصویر به وضوح می توانید شئ عجیب را مشاهده نمایید. مردی که این تصویر را ثبت کرد می گفت چند لحظه ای رعد و برق شدید و وحشتناکی رخ داد و سپس این شئ عجیب به زمین نزدیک شد و بعد پرواز کرده و دوباره دور شد.

عکاس این عکس چند سال پس از این تصویر جان سپرد به همین دلیل نتوانست اطلاعات بیشتری در اختیار محققین قرار دهد.

بشقاب پرنده

5- ونکوور | سال 1937

داستان این تصویر به سال 1937 میلادی باز می گردد و آن را سربازی 21 ساله به نام لئونارد لاموروکس (Leonard Lamoreux) گرفته است. او برای اولین بار به ونکورو رفته بود تا این شهر مدرن را از نزدیک ببیند.

لئونارد درباره ی این تصویر جالب این چنین گفته است:

نور آبی روشنی در آسمان پدیدار شد، کم کم نور آن قدر شفاف شد که منبع آن به خوبی معلوم بود. دو شئ بزرگ و درخشان در آسمان بودند و کاملا ساختمان شورای شهر را روشن کرده بودند. وقتی آن ها به بالاترین قسمت ساختمان رسیدند چند ثانیه ای توقف کردند و من توانستم عکس بگیرم اما با فشار دادن دکمه ی دوربینم آن ها به سرعت به سوی تاریکی آسمان پرتاب شدند. هرگز چیزی ندیده بودم که با این سرعت پرواز کند.

همانطور که می بینید عکاس دو شئ را توصیف کرده و در تصویر تنها یک شی غیر طبیعی دیده می شود و با توجه به این که دوربین او نگاتیو کافی نداشت، ممکن است که این تصویر تنها به دلیل ایجاد یک مشکل در عکاسی به وجود آمده باشد.

تصویر بشقاب پرنده

6- آفریقای جنوبی | سال 1956

تصویر پیش رو در شهر رزتا (ROSETTA) در آفریقای جنوبی گرفته شده است. این عکس از تایید شده ترین تصاویر بشقاب پرندگان در جهان است زیرا در سال 1956 میلادی توسط سازمان هواشناسی صحتش تایید شده است.

عکسی که می بینید توسط الیزابت کلر (Elizabeth Klarer) چند لحظه پیش از وقوع رعد و برق گرفته شده است. او که خود از کارشناسان هواشناسی بود تا زمان مرگش یعنی سال 1994 میلادی و سن 83 سالگی ادعا داشت که بشقاب پرنده دیده است. با همه ی این تفاصیل باز هم در صحت این عکس شک و شبهه وجود دارد.

تصویر بشقاب پرنده

7- لس آنجلس | سال 1942 

یکی از کلاسیک ترین تصاویری که در زمینه ی بشقاب پرنده ها در دست است همین عکسی است که در ادامه مشاهده می کنید. این تصویر که ملقب به "نبرد لس آنجلس" (The Battle of Los Angeles) است، نورپردازی فوق العاده ای دارد که نشانگر سلاح های ضد هوایی است که بشقاب پرنده را نشانه رفته اند.

نظر تحلیلگران در رابطه با این تصویر:

با توجه به تحقیقات انجام شده احتمال دارد که شئ موجود در عکس تنها یکی از بالون های سنجش هوای ژاپنی ها بوده باشد اما این نظریه قطعی نیست.

نکته ی جالب درباره ی این عکس:

با همه ی تلاش هایی که انجام شد هیچ گاه اثری از این شئ پیدا نشد و مطمئنا این بشقاب پرنده یا بالون هیچ گاه به زمین باز نگشته است.

تصویر بشقاب پرنده

8- ویرجینیای غربی |  1939

این عکس غار اورگان (Organ Cave) در ویرجینیای غربی یکی از ایالت های آمریکا را نشان می دهد. این عکس در آلبوم خانوادگی فردی به نام  کریس میلر (Chris Miller) کشف شد. افرادی که در تصویر می بینید برادر و پدر بزرگ این فرد هستند و شیئی ناشناس در پس چهره ی آن ها در آسمان دیده می شود.

سفینه فضایی

سخن آخر

به نظر شما بشقاب پرنده ها وجود داشته اند؟

از نظر شما این تصاویر واقعا اشیایی عجیب را نشان می دهند؟

با توجه به این که در زمان ثبت این عکس ها هیچ برنامه ی ویرایشی برای تصاویر وجود نداشت پس چگونه چنین عکس هایی پدید امده اند؟

نظرات و دیدگاه هایتان را با ما در میان گذارید.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

10 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سلام من با ساختنش همه رو متعجب میکنم ایران به قدرتمند ترین کشور دنیا مبدل خواهد شد بشقاب پرنده ای که هم زیر دریایی خواهد بود و هم شناور در آسمان به لطف خدا ان شاءالله

انتشار:13 خرداد 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

سال 1870چه دوربین خوبی بوده این عکسو گرفته😂😂😂😂😂😂 شاید باشد ولی این عکس ها 90درصدشون با نگاه اول معلومه یا برای فیلم هست یا جعلی

انتشار:04 دی 1401

آیا این دیدگاه مفید بود؟

هستن من دیدم

منم بچه بودم هم بشقاب پرنده رو دیدم هم ادم فضایی البته باخواهرم دیدیم درباغ خونمون

منم بچه بودم بشقاب پرتده دیدم

07 آبان 1401

29 مهر 1401

انتشار:01 مرداد 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.