karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

25 مرداد 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

 به نقل از ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا پس از طرح ادعاهایی علیه کشورمان، بار دیگر به شهروندان آمریکایی درباره سفر به ایران هشدار داد. این وزارتخانه با انتشار اطلاعیه‌ای در وب سایت رسمی خود خطراتی را برای سفر آمریکایی ها به ایران، از جمله بازداشت و حبس به ویژه برای شهروندان دو تابعیتی مطرح نمود.

وزارت امور خارجه آمریکا در این اطلاعیه با طرح این ادعا که به ویژه شهروندان دو تابعیتی در ایران با خطر بازداشت و حبس ناعادلانه روبه رو هستند، آورده است:

وزارت امور خارجه ایران در ژوئن 2017 اعلام کرد که به اقدام آمریکا برای ممانعت از ورود اتباع ایرانی به خاک آمریکا پاسخ خواهد داد. طبق دستور مهاجرتی رئیس‌جمهور آمریکا، اتباع شش کشور از جمله ایران نمی توانند ویزای آمریکا دریافت کنند مگر در صورت یک استثنا یا ابطال ممنوعیت ورود آن ها. وزارت امور خارجه کشورمان گزارشاتی مبنی بر عدم صدور ویزا برای شهروندان آمریکایی از سوی ایران دریافت کرده است.

وزارت امور خارجه آمریکا از شهروندان خود می خواهد که با توجه به نبود روابط دیپلماتیک و کنسولی میان تهران و واشنگتن تمام جوانب سفر به ایران را بسنجند؛ چراکه در صورت بروز هرگونه مشکلی آمریکا قادر نیست، حمایت لازم را از شهروندان خود داشته باشد.

شایان ذکر است که آمریکا هرساله هشدار خود درباره سفر به ایران را تمدید می‌کند و آخرین هشدار نیز مربوط به 22 اوت 2016 بوده است.

وزارت امور خارجه آمریکا

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

ناشناس

دروغ نیست که تماما حقیقته

انتشار:26 مرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.