karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

17 خرداد 1400

به روز رسانی

22 اسفند 1401

کشور ترکیه همیشه به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای مردم ایران شناخته می‌شود. این کشور با جاذبه‌های گردشگری بی نظیری که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر خارجی به شمار می‌رود. اما برای این که بتوانید سفری خوش به ترکیه داشته باشید، باید پیش از سفر به چند نکته فکر کنید و تصمیم بگیرید. یکی از این مسائل، زمان سفر است. قطعاً هر شهر و کشوری، یک بازه زمانی به عنوان بهترین زمان سفر دارد؛ در این بازه زمانی، آب و هوای آن مقصد به بهترین حالت خود می‌رسد و امکان استفاده از تمام جاذبه‌های گردشگری همچون سواحل و پارک‌های آبی وجود دارد. در ادامه با کوله بار همراه باشید تا درباره بهترین زمان سفر به ترکیه با شما کلامی بگوییم تا بتوانید برای خود سفری هیجان انگیز را رقم بزنید.

تور ترکیه

در ترکیه چه کار کنیم؟

راجع به یک موضوع خیالتان راحت باشد؛ در سفر به ترکیه هیچ‌وقت حوصله شما سر نخواهد رفت. در بدترین حالت، شما می‌توانید در هتل خود بمانید و از امکانات آن همچون استخر استفاده کنید و آفتاب بگیرید.

اما ترکیه جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد و این که وقت خود را در کدام جاذبه‌های گردشگری بگذرانید، به شهر مقصد شما بستگی دارد. در تمام شهرهای ساحلی این کشور مانند مارماریس، آنتالیا، آلانیا، بدروم، و کوش آداسی می‌توانید در سواحل استراحت کنید، از بازی‌های ساحلی لذت ببرید، و آفتاب بگیرید. اما تفریحات ترکیه به سواحل آن محدود نمی‌شود؛ این کشور جاذبه‌های گردشگری باشکوهی مانند کاپادوکیا، ایاصوفیه، افسوس، کاخ توپکاپی، پاموکاله، صومعه سوملا، کوه نمرود، شهر باستانی آنی، شهر باستانی اسپندوس، و اولودنیز را در خود دارد که بازدید از آن‌ها می‌تواند برای شما یک تجربه بی همتا را رقم بزند.

بنابراین یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید درباره آن فکر کنید، انتخاب مقصد خود در کشور ترکیه است.

سفر به ترکیه در فصل تابستان

وقت آن رسیده که راجع به اساسی‌ترین موضوع برای تصمیم گیری سفر به ترکیه صحبت کنیم؛ یعنی فصل سفر. برای این که بتوانید رد طول سفر خود، به تمام جاذبه‌های گردشگری سر بزنید و با باد و برف و باران مواجه نشوید، بهتر است سفر خود را در فصل تابستان برنامه ریزی کنید. اما این تنها دلیل برای سفر کردن به ترکیه در فصل تابستان نیست!

اکثر مراکز خرید ترکیه در فصل تابستانی حراجی‌هایی برگزار می‌کنند که خرید کردن در این حراجی‌ها بسیار به صرفه و لذت بخش است. علاوه بر این، در این فصل کنسرت و فستیوال‌های بزرگی در ترکیه برگزار می‌شوند که  خود این مسئله  به تنهایی می‌تواند دلیل سفر شما به ترکیه باشد.

اما باید بدانید که بهره بردن از این آب و هوای خوب، مراکز خرید ارزان قیمت، و کنسرت‌های بزرگ با هزینه کم، تقریباً امکان پذیر نیست. چرا که این فصل اوج خرید تور ترکیه است و گردشگران زیادی از سراسر دنیا در تابستان به ترکیه سفر می‌کنند.

اما آژانس مسافرتی کوله بار برای شما امکاناتی فراهم کرده تا بتوانید با هزینه‌ای معقول  و ارزان‌تر از سایر آژانس‌های مسافرتی، در تور ترکیه شرکت کنید. برای خرید تور آنتالیا ارزان قیمت ، می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید تا آفر تور ترکیه و تور لحظه آخری ترکیه را به شما ارائه دهند.

قیمت تور ترکیه

به طور کلی قیمت تور ترکیه نسبت به سایر کشورها بسیار ارزان تر است. اما اگر بخواهید پکیج تور ترکیه را با قیمت کمتری تهیه کنید، باید بدانید که قیمت تور ترکیه به عوامل زیادی بستگی دارد.

فصل سفر

این که در چه زمانی از سال تور ترکیه را می‌خرید، یکی از عوامل مشخص کننده قیمت تور ترکیه است. اوج قیمت تور اکثر شهرهای ترکیه، در فصل بهار و تابستان است. در این فصول از سال، سیل خرید تور ترکیه سرازیر می‌شود و به همین خاطر قیمت تور ترکیه بیشتر می‌شود.

تور ترکیه

تور ترکیه

رزرو تور ترکیه

اگر می‌خواهید با قیمت ارزان در فصل بهار و تابستان در تور ترکیه شرکت کنید، باید از یک تا دو ماه پیش از سفر تور ترکیه خود را رزرو کنید. دیگر راهی که برای خرید تور ارزان ترکیه پیش روی شماست، این است که با مشاوران ما در آژانس مسافرتی کوله بار تماس بگیرید تا به شما آفر تور ترکیه و تور لحظه آخری ترکیه ارائه دهند.

تور ترکیه زمستانی

به غیر از این راه دیگری برای کاهش هزینه تور ترکیه وجود دارد؛ اگر تور ترکیه خود را در فصل زمستان خریداری کنید در هزینه سفر خود صرفه جویی چشمگیری انجام داده اید. در این فصل از سال میزان گردشگران ترکیه به شدت کاهش پیدا می‌کند و در پی آن قیمت تور ترکیه نیز به ارزان‌ترین میزان خود می‌رسد.

مزیت خرید تور نسبت به سفر مستقل چیست؟

شاید با خود بی‌اندیشید سفر به ترکیه کار آنچنان سختی نیست و بدون شرکت در تور و پرداخت بهای آن نیز می‌توانم به راحتی سفر خود را به انجام برسانم. قطعاً سفر به ترکیه کار سختی نیست، ولی سفر با تور ترکیه باعث فراهم شدن رفاه و آرامش شما می‌شود. با خرید تور ترکیه دیگر دردسر بسیاری از کار و افکار مثل رزرو هتل و پرواز مناسب، فکر به رفت و آمد در شهر مقصد، و خورد و خوراک را نخواهید داشت. تمام این مسائل را به دوش آژانس مسافرتی کوله بار بسپارید و با خیالی راحت از سفر خود لذت ببرید.

ضمناً، لازم است بدانید که هزینه سفر مستقل به ترکیه به هیچ وجه از خرید تور ترکیه ارزانتر نمی‌شود. با خرید تور ترکیه، شما یک پکیج از خدمات را خریداری می‌کنید. در صورتی که اگر بخواهید به صورت مستقل به ترکیه سفر کنید، باید هزینه تک تک خدامت را بپردازید و همین امر باعث بی نظمی و گران شدن هزینه سفر شما می‌شود.

خدمات پکیج تورهای استانبول آژانس مسافرتی کوله بار شامل خدمات زیر می‌شوند:

  • بلیت رفت و برگشت
  • اقامت در هتل
  • صبحانه
  • ناهار
  • شام
  • نوشیدنی
  • ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه
  • لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی

بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه در فصل تابستان

در هر فصلی به ترکیه سفر کنید، می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی خاصی دیدن کنید و در تعدادی از آن‌ها تفریح و بازی کنید. اما اگر تور ترکیه خود را در فصل تابستان خریداری کنید، می‌توانید به تمام جاذبه‌های گردشگری شهر مقصد بروید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. اما بهترین جاذبه‌های گردشگری در تور تابستانی ترکیه، شامل موارد زیر می‌شود:

پارک‌های آبی:

  • آکوا مارین استانبول
  • آکوالند و دولفین لند آنتالیا
  • ددمان آکوا پارک آنتالیا
  • بدروم آکوا پارک بدروم
  • گراند اوجل آکوا پارک فتحیه
  • آتلانتیس آکوا پارک مارماریس
  • دریم آکوا پارک مارماریس

سواحل:

  • کاباک
  • کاپوتاس
  • کلوپاترا
  • کنیالتی
  • پاتارا
  • سیرالی
  • اوا بوکوی

همچنین برای خرید پرواز میتوانید به قسمت بلیط هواپیما تهران به استانبول مراجعه کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و کارناوال هیچ مسئولیتی در رابطه با آن را نمی‌پذیرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.