کارناوال - راهنمای سفر

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

کوالالامپور، منطقه ایمبی، خیابان جالان ایمبی، مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر

مدت پیشنهادی بازدید

2 تا 4 ساعت

ساعت دسترسی

امروز پنج‌شنبه 10:00 صبح تا 22:00

شماره تماس

آشنایی با مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

چرا بازدید کنیم؟

معرفی کوتاه

کجاست؟

نقشه و مسیر

آقام چی گفتن؟

نظرات کاربران

سوالی دارید؟

پرسش و پاسخ

معرفی کوتاه

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور در صف نقد و بررسی تخصصی کارشناسان کارناوال است.

یکی از مراکز خرید خوبی که در سفر به کوالالامپور می توانید به سراغش بروید مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر است؛ بزرگ ترین مرکز خرید در منطقه بوکیت بینتانگ (یکی از اصلی ترین مراکز خرید و سرگرمی در شهر). خوب است بدانید که مجموعه برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور دو برج دوقلوی 48 طبقه دارد که از بخش های مختلفی مثل هتل، بخش های تفریحی و اداری تشکیل شده است.

در مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور شما به فروشگاه های بسیاری دسترسی پیدا خواهید کرد و می توانید هر آن چیزی را که نیاز دارید زیر یک سقف پیدا کنید. در این مرکز خرید برندهای بین المللی کمتر به چشم می خورند؛ در عوض می توانید به تعداد زیادی برند محلی دسترسی داشته باشید که اجناس باکیفیت را با قیمت مناسب به شما عرضه می کنند و به این ترتیب می توانید خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید. اگر هم به دنبال لوازم الکترونیکی مثل موبایل هستید در برجایا تایمز اسکوئر نام های آشنایی مثل سامسونگ و اپل و ... را پیدا خواهید کرد. در طبقه همکف هم به یک فودکورت برمی خورد که انتخاب های بسیاری از انواع غذاهای آسیایی، دریایی و بین المللی را برای یک شکم گردی جذاب پیش روی شما می گذارد.

البته این ها تمام جذابیت برجایا تایمز اسکوئر نیست؛ به طبقه دهم ساختمان بروید تا به سینمای مجموعه برسید و بتوانید از میان انواع فیلم های 2بعدی و 3بعدی و فیلم های روز دنیا یکی را انتخاب کنید. اگر هم خواهان آدرنالین هستید شاید بد نباشد که به یکی از بزرگ ترین شهربازی های سرپوشیده مالزی سر بزنید که با انواع بازی های هیجانی منتظر شماست. البته در طبقه پنجم هم تعدادی دستگاه هیجان انگیز در بخشی به نام گلکسی استیشن (Galaxy Station) وجود دارد. در طبقه هفتم هم بخشی وجود دارد که دستگاه های آن برای کودکان مناسب است. بولینگ هم یکی دیگر از تفریحاتی است که در برجایا تایمز اسکوئر می توانید تجربه کنید.

انتشار

16 مهر 1398

به روز رسانی

16 مهر 1398

نقد و بررسی کاربران

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور را دیده‌اید؟

تجربه و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

جدیدترین نقد
ناشناس

مطالبتون بسیار ارزشمند و مفید بود.ممنون که تجربتون رو باما تقسیم کردید.

انتشار: 07 شهریور 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمد

سلام عالی بود. ممنون

مهسا محرابی

سلام دوست عزیز تشکر از شما که نظر ارزشمندتون را با ما به اشتراک گذاشتید .

انتشار: 28 اردیبهشت 1395

انتشار: 27 اردیبهشت 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

پرسش و پاسخ

پرسش جدید

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست