karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

24 اسفند 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از ایرنا، پوریا سوری، رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت:

حضور رسانه های خارجی در کشور پس از برجام برای تهیه گزارش از اماکن تاریخی و گردشگری 85 درصد رشد داشته است.

وی درباره افزایش حضور رسانه های خارجی بعد از برجام در ایران گفت:

از ابتدای سال 95 بیش از 100 گروه از خبرنگاران و گزارشگران رسانه های خارجی، با همکاری این مرکز مجوز تهیه گزارش از اماکن تاریخی و گردشگری سراسر کشور دریافت کرده اند.

سوری در ادامه افزود:

استانهای تهران، اصفهان، یزد و فارس در صدر جدول علاقه‌مندی خبرنگاران خارجی قرار دارند.

او تصریح کرد:

گروه های خبری از کشورهای فرانسه، آمریکا، بلژیک، آلمان، ژاپن، کویت، سوییس، سوئد، کره جنوبی، ایتالیا، انگلیس، تایلند، بلاروس، عراق، تونس، فلسطین، عمان، لهستان، ترکیه، فنلاند، هنگ کنگ، چین، قزاقستان، گرجستان، پاکستان و یونان در سال جاری مجوز تهیه گزارش تصویربرداری از اماکن تاریخی و گردشگری کشور را برای ساخت مستند و گزارش های خبری و معرفی زیبایی های کشور ایران از سازمان میراث فرهنگی دریافت کرده‌اند.

رییس اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد:

استان‌های تهران، اصفهان، فارس، یزد، خوزستان و کاخ ‌موزه‌های نیاوران، سعدآباد، گلستان و موزه ملی ایران مورد توجه بسیاری از گروه‌های خبری خارجی و در اولویت تهیه گزارش آنها بوده است.

بر اساس گفته های وی، در سال 1394 نیز مجوز تهیه گزارش و تصویربرداری از اماکن تاریخی و گردشگری و ملاقات با مسئولان سازمان میراث فرهنگی برای 54 گروه شبکه خارجی و خبرگزاری بین المللی صادر شده و امسال این عدد با نرخ رشد 85 درصد به بیش از 100 مجوز در سال95 افزایش یافته است.

او همچنین گفت:

امسال شبکه های آسوشیتدپرس، اسکای نیوز انگلیس، الجزیره انگلیسی، آنابل سوییس، آرته فرانسه، آتابلو ایتالیا، رای ایتالیا، تی آر تی ترکیه، پی بی اس، ان زد زد سوییس، ان آر کی نروژ، ان اچ کی ژاپن، کیبیاس کره جنوبی، تی بی اس ژاپن، آجار گرجستان، الکوت کویت، الاتجاه عراق، بلاروس سکورینا، اس آر اف سوییس، پلانت پلاس فرانسه، سی سی تی وی چین، تی ای بی او فرانسه، آناتولی ترکیه، پروسیبن آلمان، پنداراتا ایتالیا، آیچی ژاپن، تلویزیون ملی یونان، تیما لندن، پاتریاکی گرجستان، آرتی وی اس اسلواکی، تایی تایلند، سی بی اس، سیدونیا ایتالیا، فرانس 24 فرانسه، ام بی اس کره جنوبی، ای او هلند، آر آی اچ کی هنگ کنگ، الان امارات، واگابند سوئد، تی وی پی لهستان و روزنامه های مجلات لیبرته فرانسه، وال استریت، اکونومیست انگلستان، سوآمالانیه فنلاند، نشنال جئوگرافیک ژاپن و یومیوری ژاپن برای تهیه گزارش و برنامه‌های مستند از نقاط مختلف کشور مجوز تصویربرداری دریافت کردند.

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد:

انعکاس این گزارشها در معرفی ایران و جذب گردشگران خارجی موثر است و امیدواریم با ادامه این روند شاهد افزایش بیش از پیش گردشگران خارجی به کشور باشیم.

شیراز

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.