karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

03 شهریور 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

بنا به خبری که خبر گزاری مهر در تاریخ 1 شهریور 95 ه نقل از روزنامه «پاکستان»  منتشر کرد آمده که طبق اعلام وزارت خارجه آمریکا :

 شهروندان پاکستانی می توانند بدون اخذ روادید سه ماه در آمریکا اقامت داشته باشند.

بنا به این گزارش شهروندان پاکستان نیز  می توانند بدون اخذ روادید به آمریکا سفر کنند و سه ماه در این کشور اقامت داشته باشند.

تا قبل از این اتفاق شهروندان 38 کشور در جهان می توانستند بدون  اخذ روادید به آمریکا سفر کنند که با انتشار این خبر این لیست 39 تایی جدید با نام کشور پاکستان به پایان رسید.

تا قبل از این شهروندان پاکستانی برای سفر به آمریکا باید شرکتهای هوایی یا دریایی گواهینامه صلاحیت سفر دریافت کنند.

«جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا گفت:

شهروندان پاکستانی می توانند بدون ویزا به آمریکا سفر کنند و این پاداش تلاشهای این کشور در امر مبارزه با تروریسم است.

لغو روادید برای شهروندان پاکستانی از سوی دولت آمریکا

#اخبار روزگردشگری را در کارناوال دنبال کنید .

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.