karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

18 اردیبهشت 1398

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از چمدان، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک با توجه به خسارت‌های مالی به وجود آمده برای برخی مسافران ایرانی، هشدار داد. سفارت کشورمان در پی دریافت شکایت‌های بسیار از سوی ایرانیان که از خسارت مالی سنگین بابت کلاهبرداری‌های اینترنتی در تایلند حکایت داشتند، این هشدار را صادر کرد.

سفارت ایران در بانکوک به فعالیت شرکت‌های جعلی که در برخی از وبسایت‌‌های معرفی شده و در زمینه‌های مختلف به خصوص در حوزه کاغذ فعال هستند اشاره داشت و به شرکت‌ها و بازرگانان ایرانی توصیه کرد که همراه با رعایت موارد امنیتی رایج در امور تجارت بین المللی، احتیاط بیشتری به خرج دهند.

سفارت ایران از تجار ایرانی خواسته قبل از هرگونه مراوده بازرگانی با شرکت‌های تایلندی، با این سفارت تماس بگیرند و نسبت به تایید اصالت شرکت مورد نظر و اعتبارسنجی آن اقدام کنند. همچنین توصیه شده قبل از حصول اطمینان لازم نسبت به اعتبار شرکت طرف معامله، هیچ گونه واریزی تحت هر عنوان به حساب‌های اعلام شده طرف ‌مقابل نداشته باشند و در صورت اعلام طرف معامله مبنی بر تغییر شماره حساب بانکی خود، سریعا این اعلام را به صورت تلفنی با شرکت مورد نظر و یا این سفارت در میان بگذارند و پس از کسب اطمینان از صحت تعلق حساب جدید به طرف مقابل نسبت به واریز اقدام کنند.

در این هشدار، از بازرگانان ایرانی خواسته شده، تا واریز هرگونه وجه به حساب‌های بانکی داخل تایلند که توسط شرکت‌های فعال در خارج از تایلند ارائه می‌‌شود را بررسی کنند و پس از حصول اطمینان اقدام لازم را انجام دهند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک با هدف صیانت از حقوق هموطنان و به منظور پیشگیری از وقوع کلاهبرداری اینترنتی دو خط ۰۰۶۶۲۳۹۰۰۸۷۱ و ۰۰۶۶۲۳۹۰۰۸۶۸ را برای ارایه اطلاعات و پاسخگویی به تجار در نظر گرفته است تا کارمندان بخش اقتصادی سفارت از این طریق، مشاوره لازم را به اتباع ایرانی ارایه دهند.

بانکوک

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.