karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

16 مهر 1398

به روز رسانی

16 مهر 1398

همراه کارناوال باشید تا با بایدهای مهاجرت به استرالیا آشنا شوید. در این مقاله خیلی سریع به سراغ راه های مهاجرت به استرالیا می رویم و می گوییم برای زندگی در این کشور، باید از چه طریقی اقدام کنید. همچنین در ادامه اشاره ای هم به هزینه مهاجرت به استرالیا می کنیم. هر سوالی داشتید می توانید در بخش کامنت ها مطرح کنید و یا خیلی راحت، فرم مهاجرت کارناوال را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. 

مهاجرت به استرالیا

در ادامه خواهید خواند...

  1. پیش از هر چیز بدانید
  2. انواع ویزاهای استرالیا
  3. روش های مهاجرت به استرالیا
  4. آشنایی با سبک زندگی در استرالیا
  5. مشاوره رایگان برای مهاجرت به استرالیا

پیش از هر چیز بدانید

  • ما در این مقاله فقط درباره راه های قانونی صحبت کرده ایم و به هیچ وجه پناهندگی و دیگر راه های غیر قانونی را توصیه نمی کنیم. 
  • نمی توان برای مهاجرت به استرالیا هزینه ‎ای مشخص کرد چرا که هزینه های مهاجرت به موارد بسیار متفاوتی بستگی دارند. 
  • باید بدانید با تغییر وضعیت اقتصادی و سیاسی کشورها، شرایط اخذ اقامت و مهاجرت به سرزمین های گوناگون هم تغییر می کند. بنابراین اگر شیوه ای در قدیم بسیار پرکاربرد بوده، دلیلی وجود ندارد که همچنان بتوان از آن روش استفاده کرد. 
  • هر یک روش های مهاجرت به استرالیا که در این مطلب اشاره کرده ایم، جزئیات بسیاری دارد و تنها قصد ما آشنایی شما با مباحث کلی مهاجرت به استرالیا است.
  • توجه داشته باشید که شهروندان همه کشورها به جز نیوزیلند برای ورود به استرالیا باید ویزا تهیه کنند. 

مهاجرت استرالیا

ویزاهای استرالیا

استرالیا ویزاهای مختلفی را برای سفر و ورود به این کشور تعریف کرده است که بسته به هدف سفر، به متقاضیان اهدا می شوند. از انواع ویزای توریستی گرفته تا ویزای کاری و ... . ما در این جا تنها به ویزاهایی اشاره می کنیم که در مهاجرت به استرالیا به کار شما می آیند و از توضیح باقی ویزاها صرف نظر می کنیم.

1- ویزاهای تحصیلی

اگر به قصد تحصیل در مدارس و دانشگاه ها، کارآموزی و یا کارورزی راهی استرالیا می شوید، باید برای ویزای تحصیلی این کشور درخواست دهید. همچنین در یک حالت دیگر نیز می توانید از انواع ویزای تحصیلی استفاده کنید: در صورتی که شما از تمکن مالی برخوردارید و می خواهید هزینه های تحصیلِ یکی از دانشجویان مقیم استرالیا را به عهده بگیرید. 

برای دریافت ویزای تحصیلی، حتما باید به صورت تمام وقت مشغول به تحصیل باشید و نیاز است مدارک پذیرش تحصیلی خود را ارائه دهید.

خوب است بدانید با ویزای تحصیلی می توانید به صورت پاره وقت کار کنید و از هزینه های تحصیل خود بکاهید. 

این ویزاها به طور کلی جزو ویزاهای موقتی محسوب می شوند و اعتبار آن ها تا پایان زمان تحصیل است. یعنی صرف داشتن ویزای تحصیلی تضمینی بر اقامت همیشگی شما در استرالیا نیست. 

هزینه ویزا: بین 310 دلار استرالیا (8,657,743 تومان) تا 620 دلار استرالیا (17,315,486 تومان)

2- ویزاهای کاری

اگر نگاهی به لیست ویزاهای کاری بیندازید، می بینید تنوع زیادی در این بخش وجود دارد. در واقع دولت استرالیا برای طیف متنوعی از مهاجران تدابیری اندیشیده و سعی دارد تا نیروی ماهر و متخصص کاری را به شکل های مختلف جذب کند. البته که جذب نیروی متخصص نیاز به فیلترهای مختلف دارد و به همین دلیل، مهاجرت به این شکل اصلا آسان نیست. یعنی باید با مدارک مختلف ثابت کنید شما واقعا تخصص ویژه ای در زمینه کاری خود دارید تا بتوانید به کشور استرالیا پا بگذارید. 

برای استخدام در شرکت ها، انجام کارهای فنی، مدیریتی، سرمایه گذاری و کارآفرینی در استرالیا باید برای ویزای کاری مربوطه درخواست دهید. 

اغلب این ویزاها یا به شما اقامت موقت می دهند که پس از مدتی می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید و یا مستقیما اقامت دائم را اهدا می کنند. 

هزینه ویزا: بین 2,500 دلار استرالیا (69,820,506 تومان) تا 7,800 دلار استرالیا (217,839,980 تومان)

3- ویزاهای خانوادگی

طیف ویزاهای خانوداگی نیز بسیار متنوع است که مخصوص ساکنان استرالیاست. اگر ساکن استرالیا هستید و می خواهید یکی از اعضای خانواده درجه یک خود را به استرالیا دعوت کنید، این ویزاها به کار شما می آیند. همچنین اگر شهروند استرالیا هستید و می خواهید فرزندی را از دیگر کشورها به فرزندخواندگی قبول کنید، این ویزا مناسب شماست. همان طور که گفتیم کارکردها و انواع ویزاهای خانوداگی بسیار زیاد هستند و توضیح تمام آن ها از حوصله مخاطبان خارج است.

اگر شرایط ویژه ای دارید و یا در هر حالتی قصد سفر به استرالیا را دارید و نمی دانید کدام مورد مناسب شماست؛ می توانید همه چیز را به کارناوال بسپارید. اطلاعات خود را به ما بدهید تا در مشاوره ای رایگان بهترین روش را به شما نشان دهیم و ویزای مورد علاقه شما را بگیریم. برای شروع این فرم را تکمیل کنید. 

ویزای استرالیا

روش های مهاجرت به استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا روش های مختلفی مطرح هستند که سختی و آسانی هر یک، بسته به شرایط شخص شما تعریف می شوند. یعنی هر یک از راه ها، می توانند برای یک گروه مناسب باشند و الزاما شامل تمام متقاضیان نمی شوند.

1- مهاجرت تحصیلی

در صورتی که مشغول تحصیل در مدرسه هستید و یا برای دوران دانشجویی خود برنامه ریزی می کنید، این روش مناسب شماست. برای استفاده از این روش باید ابتدا مدرسه یا دانشگاه موردنظر خود را پیدا کنید و بعد به اصطلاح اپلای کنید. یعنی درخواست خود برای تحصیل در آن آموزشگاه را اعلام کنید. مسئولان آن آموزشگاه نیز به صورت سیستماتیک شرایط متقاضیان را بررسی می کنند و در صورتی که شرایط مناسب را داشته باشید، به شما اعلام می کنند. شما با در دست داشتن نامه پذیرش، نصف مسیر مهاجرت تحصیلی خود را طی کرده اید. 

شرایط و مدارک لازم:

  • تمکن مالی
  • تسلط به زبان انگلیسی
  • نامه پذیرش از دانشگاه و مدارس
  • شرط سنی برای تحصیل در مدارس: فقط کودکان بالای 6 سال

2- مهاجرت نیروی کار متخصص

بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا، مایلند از روش مهاجرت کاری استفاده کنند چرا که به این ترتیب اقامت دائم استرالیا را به دست می آورند؛ اما نکته مهم در مهاجرت کاری اثبات مهارت های شماست. ممکن است این موضوع شما را دلسرد کند اما باید بدانید اکثر افرادی که با روش کاری تصمیم به مهاجرت می گیرند، پذیرفته نمی شوند. سیاست های دولت استرالیا در این زمینه بسیار سختگیرانه است و تنها افراد متخصص و بسیار ماهر می توانند به استرالیا مهاجرت کنند. اگر شما قصد دارید به صورت کاری به استرالیا مهاجرت کنید باید بتوانید توانایی های خود را در کارتان به مسئولان مهاجرتی این کشور ثابت کنید. 

سیستم پذیرش متقاضیان کار

خوب است بدانید دولت استرالیا برای پذیرش نیروی متخصص، سالانه لیستی از مشاغل موردنیاز خود منتشر می کند. بنابراین تنها افرادی که تخصص لازم در این لیست را دارند، می توانند برای کار در استرالیا درخواست دهند. تمام متقاضیان بر حسب مدرک تحصیلی، سابقه کار، مهارت، سن و تسلط به زبان انگلیسی سنجیده می شوند و در صورتی که امتیاز بالای 50 داشته باشند شانس پذیرش دارند. 

شرایط و مدارک لازم:

  • تمکن مالی: برای تامین هزینه های مهاجرت و هزینه های زندگی در کشور استرالیا
  • تسلط به زبان انگلیسی
  • مدرک تحصیلی معتبر
  • سابقه کار 2 تا 3 ساله و مرتبط با رشته تحصیلی

3- مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

اگر صاحب سرمایه هنگفتی هستید، می توانید این مقدار پول را به استرالیا انتقال دهید و به این ترتیب اقامت دائم این کشور را به دست آورید. به این منظور داشتن حداقل 1.5 میلیون دلار استرالیا برای زندگی 4 ساله در این کشور نیاز است.

حداقل سرمایه:1,500,000 دلار استرالیا (41,892,303,830 تومان)

4- مهاجرت از طریق کارآفرینی

اگر سرمایه شما به قدری است که بتوانید کسب و کار خودتان را راه بیندازید و همزمان تجربه خوبی در این زمینه دارید، این روش مختص شماست. کافیست تمام سرمایه مادی و معنوی خود را به استرالیا ببرید تا حمایت های این کشور شامل حال شما شود. 

5- مهاجرت خانوادگی

در صورتی که توانسته اید اقامت دائم استرالیا را به دست آورید و یا در حال حاضر از شهروندان استرالیا به شمار می روید؛ می توانید از اعضای خانواده درجه یک خود دعوت کنید تا در استرالیا به شما بپیوندند. همسر، فرزندان زیر 18 سال و پدر و مادر از آن جمله هستند. 

البته باید بدانید مهاجرت خانوادگی تنها به همین شکل نیست و در صورتی که یکی از اعضای خانواده قصد مهاجرت کاری دارد، سایر اعضای خانواده (همسر و فرزندان زیر 18 سال) نیز می توانند همزمان درخواست ویزا دهند و با هم وارد کشور استرالیا شوند. 

از دیگر انواع مهاجرت خانوادگی، مهاجرت به قصد ازدواج است! اگر شما شریک زندگی‌تان را در استرالیا پیدا کرده اید، می توانید برای زندگی راهی این کشور شوید. البته باید بدانید کاغذبازی ها و مراحل اداری این روش بسیار زیاد است و به راحتی امکان پذیر نیست؛ چرا که افراد زیادی با ازدواج های دروغین و صوری قصد داشته اند به استرالیا مهاجرت کنند. 

مهاجرت به استرالیا

مشاوره رایگان برای مهاجرت به استرالیا

همان طور که تا به این جا متوجه شدید، فرآیند مهاجرت بسیار پیچیده و حساس است. حساس از آن جهت که اگر درست عمل نکنید و یا مدارک لازم را درج نکنید، احتمال ریجکت شما وجود دارد. با ریجکت شدن، شانس شما برای مهاجرت به استرالیا بسیار پایین می آید. بنابراین اهمیت زیادی دارد که از اول با آگاهی کامل بهترین راه را برای خود انتخاب کنید و سپس طبق قاعده پیش بروید. برای جلوگیری از هر گونه خطا می توانید از مشاوره رایگان کارناوال استفاده کنید و سپس تصمیم بگیرید برای ادامه دادن باقی راه چه کنید. برای استفاده از مشاوره رایگان کافیست بر روی نوار زیر کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. 

فرم مشاوره مهاجرت

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

43 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

مهاجرت تحصیلی وخیلی میپسندم چون حس وحال پیشرفت وعلم بهتر وبیشتری داره عاشق تحصیلم

انتشار:19 مرداد 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

آزیتا

سلام و تشکر از راهمایی های خوبتون و متفاوت با سایت های دیگر 
در مطالبتون ویزای بازنشستگی دیدم و برام جدید و جالب بود می شه در موردش توضیح بدین و اینکه با ژس اناز و سرمیه حدود یک میلیارد میشه برای دریافت ای ویزا اقدام کرد ؟ 
با سن 55 سال و مجرد 
سپاس از شما 

زينب شيرازی

سلام دوست عزیز کارناوالی

متاسفانه باید بدانید در حال حاضر دیگر ویزای بازنشستگی وجود ندارد و دیگر به این شکل نمی توانید مهاجرت کنید. با این حال از آن جا که کارناوال به تازگی مشاوره رایگان مهاجرت ارائه می کند؛ شما می توانید با ما تماس بگیرید و یا اطلاعات تماس خود را برای ما در کامنت بگذارید تا در اولین فرصت، کارشناسان ما پرونده مهاجرت شما را بررسی کنند و در صورتی که امکان مهاجرت دارید، راهنمایی های لازم را انجام دهند. 

با سپاس از همراهی شما

13 خرداد 1398

انتشار:03 اردیبهشت 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

نازی

سلام وقتتون بخیر . بابت تموم اطلاعات مفیدتون واقعا ممنونم .
من و همسرم هردو 40 ساله هستیم . همسرم مهندس جوش زیرآب ( سازه های زیردریایی مثل سکوهای نفتی و لوله و... ) هست که مدرک تحصیلیشو از اوکراین گرفته و حدود 7 سال تو این زمینه سابقه داره و 5 سال هم توی پایپینگ و لوله کشی صنعتی در سدسازی سابقه داره .زبان روسی رو مسلط هست انگلیسی هم متوسط هست . منم لیسانس محیط زیست هستم با 14 سال سابقه در hse . زبان انگلیسی هم متوسط . یک فرزند داریم سرمایه ی خاصی نداریم . شرایط ما برای استرالیا از طریق ویزای کار چگونه است ؟ و اینکه آیا میشه همسرم اقدام کنه و در صورت پذیرش ،همگی همزمان به استرالیا برویم . یا باید اول ایشان بروند و بعد از چند سال ما برویم ؟

زينب شيرازی

سلام دوست عزیز کارناوالی

1- منظور شما از سرمایه خاص چیست؟ 

باید بدانید بدون سرمایه کافی، امر مهاجرت امکان پذیر نیست. سرمایه شما باید به قدری باشد که:

  • رفاه مالی شما را در حال حاضر نشان دهد
  • نشان دهد می توانید پس از ورود به استرالیا، از پس هزینه های زندگی تان برآیید
  • و البته هزینه های مربوئط به مهاجرت (ویزا، بلیت و ...) را پرداخت کنید.

2- باید بدانید کشور استرالیا مانند هر کشور دیگری، برای پذیرش مهاجران کارمند، لیست مخصوصی از مشاغل موردنیاز دارد. در این لیست، شغل شما به چشم می خورد اما شغل همسرتان خیر. به این ترتیب در حال حاضر فقط شما می توانید برای خانواده درخواست دهید.

3- باید بدانید در مواردی مانند مورد شما و در مهاجرت خانوادگی، تمام اعضا می توانند همراه هم وارد کشور مقصد شوند. 

برای دیدن ویزای موردنیازتان برای مهاجرت‌ به کشور استرالیا، اینجا را ببینید. 

با آرزوی موفقیت برای شما

13 اسفند 1397

انتشار:23 دی 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.