کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD

عکس و فیلم ابوظبی

ویدیو تایم لپس از ابوظبی

نظرتان درباره تماشای یک ویدیو تایم لپس از ابوظبی، پایتخت زیبا و دیدنی کشور امارات متحده عربی چیست؟ می خواهیم جاذبه های این شهر را یک به یک از نظر بگذرانیم و بیشتر با آن آشنا شویم؛ شهری که با وجود داشتن عنوان پایتختی، آنطور که باید مورد توجه قرار نمی گیرد و در قیاس با دبی، از شهرت کمتری برخودار است. از ...

بر بالای ابرها

در تصویر پیش رو مسجد شیخ زاید ابوظبی را در صبح هنگام می بینید که در میان ابر و مه در پیچیده است. این لحظه، درست همان چیزی بود که شانوف کِی، عکاس حرفه ای نشنال جئوگرافیک مدت ها انتظارش را می کشید. شانوف درباره این عکس می گوید: «شاید باورتان نشود اما نزدیک یک سال بود که منتظر بودم چنین روزی از راه برسد: صبح هنگامی پوشیده از مه! راستش دیدن این منظره بیش ...

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست