کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD

عکس و فیلم گوا

گشتی در سواحل گوا

گوا، شهری ست بندری و ایالتی که در جنوب غربی هند جای خوش کرده است و از غرب به دریای عرب می رسد. این شهر به عنوان پاک ترین و زیباترین شهر هند شناخته می شود. کسانی که به این شهر سفر می کنند معمولا از چشم انداز اروپایی آن حیرت زده می شوند، چرا که گوا تفاوت فاحشی با دیگر شهرهای هند دارد و کاملا رنگ و بوی ...

سفر به گوا

امروز می خواهیم شما را به گوا ببریم؛ شهری بندری و ایالتی در جنوب غربی هند که برخی آن را به عنوان پاک ترین و زیباترین شهر این کشور می شناسند. یک نگاه گذرا به این شهر کافیست تا تفاوت های آن را با نقاط دیگر هند دریابید و متوجه رنگ و بوی اروپایی آن شوید. ۴۵۰ سال حکومت پرتغال بر این منطقه شکل و شمایل خانه ها و معابد این شهر تا فرهنگ مردم را تحت تاثیر قرار ...

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست