karnaval.ir

رویا فرهادیار

انتشار

20 فروردین 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

شاید خیلی از ما انسان ها در تصوراتمان، رویای سفر به سرتاسر دنیا و دیدن زیبایی های آن را داشته باشیم . آیا تا به حال با خود فکر کرده‌اید که پرندگان و یا هر جانداری که قادر به #پرواز است،دنیا را چطور می بیند؟

امروزه پیشرفت فناوری این امکان را برای نوعی از #دوربین ها به وجود آورده است تا شما هم قادر به دیدن دنیا از ارتفاع بالا باشید .

این مطلب می خواهد به عکاسی خانم (کارولیس جانولیس)  karolis janulis بپردازد که #لیتوانی را از ارتفاع بالا ، سوار بر هواپیمای تک سرنشین خود به تصویر کشیده است .

همراه کارناوال باشید .

 

از زبان خانوم(کارولیس جانولیس) ...

من (کارولیس جانولیس) karolis janulis هستم ساکن  لیتوانی(کشوری در شمال شرقی اروپا) و در پایتخت این کشور ، ویلنیوس زندگی میکنم.تعدادی عکس از دید پرندگان (از بالا)تهیه کرده ام که با شما به اشتراک میگذارم.لذت ببرید!

 

1) فضای باز

در یک روز آفتابی تصمیم گرفتم به پارک مرکزی شهر خودم (vilnius) بروم و از موضوع حرکت مردم عکس برداری کنم. وقتی که به پارک رسیدم تعداد زیادی از مردم را دیدم که روی تشک های رنگارنگ مشغول تمرین یوگا بودند. هیجان زیادی برای سوار شدن به هواپیمای بی سرنشین داشتم.مردم دائما در حال تغییر دادن حرکات ورزشی بودن و برای چند ثانیه حالت خود را حفظ می کردند و این برای عکس برداری عالی بود.

فضای باز

2) اسکله

قایق ها در شهر سنج کرواسی توقف کرده بودند. وجود کوه ها و آبی ، زلال و زمردین دلایل اصلی من برای گذراندن تعطیلات و عکاسی بودند.

اسکله

3) هنرمند

هنرمندی خیابانی سوار بر موتور سیکلت مشغول طراحی در پایتخت شهر لیتوانی بود ، افتادن سایه اش بر روی زمین باعث جذابییت بیشتر عکس شده بود.

هنرمند

4) تکه ابرها

از نظر من جالب ترین و جذاب ترین بخش پرواز ، دیدن حرکت  و تلالو آب است. امواج، ارتعاشات، رنگ ها، بازتاب و گیاهان زیر آب همه منظره ای تماشایی را می سازند. در این تصویر یکی از دوستانم را می بینید که در حال پارو زدن در مروارید لیتوانی (trakai) است .

تکه ابرها

5) یک قاشق کلم بروکلی!!

قبل از این که گیاهان شروع به رشد کنند قصد این را داشتم که از این مزرعه زرد رنگ عکس برداری کنم. وقتی به دنبال صحنه ای مناسب برای عکس می گشتم متوجه مزرعه ای کوچک شدم  و پیش خود گفتم شاید عکس خوبی از آب در بیاید. به بالای مزرعه پرواز کردم و متوجه شدم که این مزرعه من را یاد قاشقی پر از کلم بروکلی خوشمزه می اندازد.

یک قاشق کلم بروکلی!!

6) رقص

تصویری عکس برداری شده از رقصنده ها

رقص

7) مزرعه

در یکی از روزهای آفتابی هنگامی که در لیتوانی با دوستانم مشغول گردش بودیم این فکر به ذهنم رسید که این مناظر می توانند از بالا هم زیبا باشند و گذر کردن از آن ها هیچ کس را خسته نمی کند. بنابراین چند روز بعد دوباره 50 مایل مسیر را طی کردم  و برای عکس برداری به این جا آمدم تا خیالم راحت شود که این منظره زیبا را با شما به اشتراک گذاشتم.

مزرعه

 8) تغییر جهت

این تصویر از یک اسکی باز در SVENCELE (مکانی برای ورزش های آبی در لیتوانی) گرفته شده است.

قبلا وقتی این عکس را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتم ،یکی از دوستانم که در گذشته با او در ارتباط بودم به طور اتفاقی متوجه شد که عکس گرفته شده ،مربوط به همسرش است. دنیای کوچکی است.

تغییر جهت

9) شهر سایه ها | ویلینوس | لیتوانی

در یک بعد از ظهر آفتابی وقتی از بالا به پایین نگاه می کنید سایه ها بازیکنان اصلی هستند.

سرعت در تصویر برداری از سایه ها نقشی ندارند ولی بزرگنمایی نقش اساسی را ایفا می کنند.

شهر سایه ها

10) کنار دریا

در این تصویر سایه ی فردی اسب سوار را در کنار ساحل دریای بالتیک می بینید.

کنار دریا

11) سه شناگر

سه تا از دوستانم دور هم جمع شده بودند و مشغول شنا کردن در دریاچه ی آرامش بخش  Elecktrenai  در لیتوانی بودند.این عکس یکی از عکس هایی است که در میان کارهایم از همه بیشتر دوستش داشتم.

سه شناگر

12) مسابقه اتومبیل رانی

تصویری از یک بزرگراه در لیتوانی

مسابقه اتومبیل رانی

13) کنار استخر

در این تصویر هنگامی که به قصد عکاسی و ثبت خاطرات بر فراز  این استخر پرواز می کردم تعدادی از دوستانم در ELektrenai لیتوانی مشغول آب تنی بودند.

کنار استخر

14) بازیکنان

اگر شما اهل لیتوانی باشید می دانید که ورزش بسکتبال برای این کشور خیلی مهم هست  و برای ما چیزی بیش از یک ورزش است :-) 

تصویر که مشاهده می کنید از ورزشگاهی خیابانی در پایتخت این کشور گرفته شده است.

بازیکنان

15) خیابان

این عکس تصویری از شهر Klaipeda است ( سومین شهر پرجمعییت لیتوانی ) و افرادی که در یک بعد از ظهر آنجا بودند را نشان می دهد.جالب اینجاست که بعد آن که من این عکس را به اشتراک گذاشتم ،دختری ناشناس از روی هشتگ سایت سایه خود و دوستش را شناسایی کرده بود.

خیابان

16) پرواز

پرواز

17) مهمانی در طبقه آخر

مهمانی در طبقه آخر

18) محل پارک قایق ها

محل پارک قایق ها

19) خانه هایی به رنگارنگی مکعب هوش

خانه هایی به رنگارنگی مکعب هوش

20) رختکن

رختکن

21) ماهیگیر

ماهیگیر

22) دوستان

دوستان

حرف آخر

آرزویم لبان خندان شماست ....

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

زينب شيرازی

عکس ها عالی بودن مرسی ??

انتشار:21 فروردین 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ریحان

مطالب بسیار جالب و گویا بودندعکس ها هم فوق العاده زیبا و حرفه ای.

انتشار:24 دی 1394

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.