karnaval.ir

پدرام ادیب

انتشار

28 خرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

#سفر می کنیم با یاکوب پلومسکی که یک عکاس منظره است و به دنبال شکار لحظه هایی زیبا از طبیعت.

این مطلب بخشی از سفر های یاکوب رو شامل میشود که این بار به #ایسلند رفته و این جا را  یکی از انتخاب های رویاییش برای عکاسی میداند .

یاکوب برای شما تعریف میکند از سختی ها  ، ماجراجویی ها ، آب و هوا ، و... و این سختی ها و زیبایی ها را با عکس هایش با شما به اشتراک می گذارد.

همراه کارناوال بیایید تا با یاکوب همسفر شویم و با او به ایسلند برویم و راز سفرهایش را بدانیم...

عشق من در ایسلند

ایسلند مهد شگفتی های طبیعی

من یک عکاس طبیعت و چشم انداز های زیبا هستم . در جولای 2015  به ایسلند سفر کردم و در طول دو هفته  از زیبایی ها و شگفتی های طبیعی ایسلند هزاران عکس تهیه کردم.

باید بگویم آمدن به ایسلند و دیدن این مکان های زیبا به مدت طولانی در لیست انتظار من قرار داشته است . اگر شما هم عکاسی از مناظر را دوست دارید قطعا باید به ایسلند بیایید و خودتان این زیبایی ها را از نزدیک ببینید . شما باید از همه چیز یک برداشت در ذهن نگه دارید ، این طرز فکر من نسبت به ایسلند است...

وقتی عاشقید صبر میکنید...

آب و هوای ایسلند به شدت غیر قابل پیش بینی است و شاید این از شانس من بوده که در تمام طول این سفر با هوایی بارانی به همراه وزش باد مواجه بودم ؛ چرا که این شرایط آب و هوایی برای ماه جولای کمی سرد است .

در هر صورت و در هر آب و هوایی باید آماده ی عکاسی باشید ؛ چه در زمان بارش باران و چه آن لحظه ای که در یک چشم بر هم زدن ابرها کنار می روند و خورشید از لابه لای ابرها خودی نشان میدهد . درست در همین موقع است که باید در بهترین نقطه ی ممکن بهترین تصویر ممکن را ثبت کنید.

من و ماشینم ...

شاید اجاره ی یک اتومبیل جادار ، بتواند اقامتگاه خوبی در طول سفر باشد ؛ چرا که در زمان طوفان و وزش بادهای سهمگین ، نمی توانید در چادر بخوابید و اینجاست که سقف ماشینتان امن ترین جای دنیا می شود.

در مواقع دیگر می توانید با همین سقف بالای سرتان از رودخانه ها و صحرا ها عبور کنید ؛ اما باز هم این را بدانید که به آب وهوای ایسلند نمی توان خیلی اعتماد کرد و ممکن است یک طوفان شدید به ماشین تان هم آسیب بزند .

دیدن این همه زیبایی سختی هایی هم دارد ...

برای لمس این همه زیبایی از نزدیک باید سختی هایی را هم متحمل شوید ؛ به عنوان مثال در هنگام عکاسی ممکن است برخی موانع نا معمول بر سر راهتان قرار گیرد . ممکن است مورد آزار و اذیت پشه ها و مگس ها قرار بگیرید .

با وجود همه ی این ها باید سعی کرد در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین عکس ممکن را گرفت ؛ باید این زیبایی ها را برای همیشه ثبت کرد...

اینجا طبیعت جولان میدهد

در ایسلند شما می توانید انواع مختلفی از مناظر را از نزدیک ببینید ؛ در چنین جایی که خیلی هم وسعت آن چنانی ندارد ، می توانید   اقیانوس ، ساحل ، کوه ها ، یخچال های طبیعی ، آبشارها ، رودخانه ها ، دریاچه ، آتشفشان ، چشمه های آب گرم ، و زمین های گدازه ای را همگی در ایسلند بیابید .

این جا یک اردوگاه عکاسی است ، عکاسی از طبیعت بی مثال و بینظیری که زیبایی هایش تمامی ندارد .

در این سفر من یک راهنمای سفر به ایسلند خریداری کردم ، اما در این راهنما تمام نقاط دیدنی ایسلند وجود نداشت و به همین دلیل من تصمیم گرفتم به خودم و نیروی درونی ام اکتفا کنم و زیبایی های اینجا را ببینم .

پیشنهاد من به شما هم همین است ؛ به نیروی درونی خودتان اعتماد کنید و سفر  کنید و از زیبایی ها لذت ببرید.

حرف آخرم هم این است ...

ایسلند و زیبایی هایش عشق من هستند ؛ من به این زیبایی ها بی حد و مرز عشق می ورزم ...

سخن آخر

نظر شما چیست ؟ آیا ایسلند به اندازیه ای که یاکوب می گوید زیبا است یا نه ؟ آیا تجربه ی عکاسی این چنینی را داشته اید ؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

رویا افشاری

واااااااای چه مناظری، چه عکسایی. عااالی بود عااالی زنده باد

انتشار:26 آبان 1394

آیا این دیدگاه مفید بود؟

فهیمه شریفی

انقدر عکساش خوبن که باید دانلودش کرد و گذاشت عکس پس زمینه! همه شون عالی،متن خاطراتش عالی تر*

انتشار:26 آبان 1394

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.