karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

01 خرداد 1402

به روز رسانی

01 خرداد 1403

نفس‌کشیدن در حال‌وهوای دوست‌داشتنی یک کشور اروپایی، آرزویی دوردست به‌نظر می‌رسد؛ اما به‌دست‌آوردن اقامت ترکیه و تحصیل در معتبرترین دانشگاه‌های این کشور پرزرق‌وبرق، همان رویایی است که می‌تواند در کمتر از چند هفته، به واقعیت زندگیِ شما تبدیل شود! موسسه مهاجرتی اوچوش با تمرکز بر مهاجرت به ترکیه از روش تحصیل و سرمایه‌گذاری، مهاجرت را برای طرفداران این کشور، سریع و آسان کرده است. کافی است تصمیم بگیرید که وارد دانشگاه‌های این سرزمین شوید؛ تمامی مراحل درخواست شما توسط تیم اوچوش پیگیری می‌شود و در کمتر از چند ماه، بدون کنکور به مقام تحصیل در ترکیه دست پیدا می‌کنید. چطور؟ در ادامه از صفرتاصدِ این خبرِ هیجان‌انگیز، رمزگشایی خواهیم کرد! 

مهاجرت تحصیلی به ترکیه

ممکن است با شنیدن خبر تحصیل بدون کنکور در دانشگاه‌های ترکیه، به این فکر افتاده‌ باشید که چنین مهاجرتی، اعتبار علمی بالایی نخواهد داشت؛ اما درجه علمی این دانشگاه‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد! در حقیقت سیاست‌گذاری ترکیه به‌نحوی است که تحصیل در معتبرترین دانشگاه‌های دولتی و خصوصی خود را بدون کنکور برای برترین رشته‌ها اعم از پزشکی و پیراپزشکی، ممکن کرده است.

موسسه مهاجرتی اوچوش با بیش از ۵ سال تجربه موفق در زمینه دریافت تأییدیه تحصیلی دانشجویان ایرانی برای مهاجرت به ترکیه، به شما کمک می‌کند تا بدون هزینه حتی یک ریال، پذیرش رایگان دانشگاه‌های خصوصی ترکیه را دریافت کنید و همچنین در کمتر از یک ماه، بدون کنکور در رشته موردعلاقه خود پذیرش تحصیلی دریافت کنید. در صورتی که تمایل به دریافت اقامت تحصیلی ترکیه را داشته باشید، تیم اوچوش این پذیرش را برای شما تضمین می‌کند.

تحصیل در ترکیه بدون آزمون و بدون مدرک زبان در مراکز آموزش عالی این کشور به‌راحتی امکان‌پذیر است. کافی است همین حالا به سایت این مجموعه https://uchush.com سَر بزنید، رشته موردنظر و دانشگاه مقصد را انتخاب کنید، باقی مسیر را به‌طور کامل به دست متخصصین بسپارید و چمدان‌هایتان را برای مهاجرت به ترکیه در کمتر از یک ماه ببندید!

چطور بدون کنکور در ترکیه تحصیل کنیم؟

ردشدن از مسیر سنگلاخی مهاجرت تحصیلی، وضعیت را برای آرزومندان اقامت در ترکیه و درس‌خواندن در خارج از کشور، به خواسته‌ای محال تبدیل کرده است؛ اما سپردن فرایند مهاجرت به‌دست تیم کاربلد و خوش‌سابقه اوچوش، می‌تواند ورق را به نفع شما برگرداند! متخصصانِ حاضر در این تیم، از نقطه صفر در کنار شما هستند تا طی کمترین زمان به دانشجوی پزشکی، پیراپزشکی، مهندسی در خوش‌نام‌ترین دانشگاه‌های دولتی و خصوصی ترکیه تبدیل شوید. دانشگاه‌های خوش‌نام و پرطرفداری مانند دوکوز ایلول، کاتب چلبی ازمیر، دانشگاه KOC و... مقصد طلایی شما هستند. نکته اصلی ماجرا اینجاست که شما برای یک مهاجرت تحصیلی موفق، حتی نیاز به شرکت در آزمون پرچالش کنکور نیز ندارید! برای نتیجه‌گیری در این مسیر فوق‌العاده روشن، تنها لازم است این چند مرحله را طی کنید:

  • با مشاوره فوری و تخصصی، رشته و دانشگاه مدنظرتان را انتخاب کنید.
  • تمامی مدارک موردنیاز را برای یک مهاجرت موفقیت‌آمیز به‌کمک این تیم،‌ تهیه کنید.
  • سپس کار را به کاردان بسپارید و فقط منتظر نتیجه پذیرش بدون کنکور ترکیه بمانید.
  • موسسه با توجه به تجربیات گسترده خود، درخواست شما را به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن تنظیم کرده و آن را برای دانشگاه‌های معتبر ترکیه ارسال می‌کند.
  •  تبریک! شما به دانشجوی مقیم ترکیه تبدیل شده‌اید؛ چراکه در کمتر از ۴ هفته، نتیجه قبولی شما دریافت خواهد شد.

دریافت اقامت ترکیه برای دانشجویان ایرانی با اوچوش

وجود دانشگاه‌های معتبر با درجات علمی بالا در ترکیه و هزینه معقول و مناسب زندگی در آن، محصلین ایران و سراسر جهان را به تحصیل در این کشور محبوب، جذب کرده است. پس‌از اینکه به‌کمک تیم مهاجرتی اوچوش، در بازه زمانی کوتاه موفق به اخذ پذیرش یکی از دانشگاه‌های ترکیه شدید، به کنسولگری این کشور در ایران مراجعه می‌کنید و با ارائه نامه پذیرش و تکمیل فرم، برای دریافت ویزای تحصیلی قدم برمی‌دارید. فراموش نکنید که تحصیل در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و حتی پسادکتری در این کشور مقدور است و پس‌از قبولی در روند پذیرش، به‌راحتی می‌توانید در شهرهای زیبای این سرزمین خوش‌رنگ‌ولعاب، مقیم شوید! علاوه‌براین، درصورتی‌که قصد سرمایه‌گذاری در ترکیه را داشته باشید می‌توانید روی تخصص مجموعه اوچوش حساب باز کنید.

این امکان را دارید که انواع شرکت‌های تعاونی، جمعی، محدود، سهامی و... را در ترکیه طی سریع‌ترین زمان و با کمتری دردسر، به‌کمک مشاورین فعال این مرکز مهاجرتی، به ثبت برسانید و با راه‌اندازی کسب‌وکار بین‌المللی خود، اقامت و تابعیت این کشور دوست‌داشتنی را به‌دست بیاورید.

سخن پایانی

اعتبار یک موسسه مهاجرتی قابل‌اعتماد را از تعداد پذیرش‌های دریافتی آن و میزان رضایت مهاجرینش آشکار می‌شود. اوچوش با بیش‌از ۹۰ درصد قبولی در درخواست‌های مهاجرت تحصیلی خود، به مرکزی معتمد و خوش‌سابقه در حوزه مهاجرت تحصیلی و سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. اگر رویای مهاجرت به ترکیه، اقامت در این کشور و تحصیل در جذاب‌ترین رشته‌های دانشگاهی را در سَر می‌پرورانید، همین حالا از اوچوش مشاوره رایگان دریافت کنید!

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.