karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

20 دی 1399

به روز رسانی

14 فروردین 1402

اما امروزه با گسترش شرکت های هوایی متعدد، سفر کردن با این هواپیما به یکی از اصلی ترین شیوه ها برای طی کردن مسیرهای طولانی داخلی و خارجی تبدیل شده است. در ادامه برای تجربه ی سفری خاطره انگیز، در این مقاله قصد داریم به بررسی 5 شرکت هواپیمایی برتر کشور بپردازیم که سفری ایمن و مطمئن را برای شما به ارمغان می آورند. 

بهترین شرکت های هواپیمایی

هواپیمایی ماهان

ماهان ایر یا هواپیمایی ماهان از باکیفیت ترین و شناخته شده ترین ایرلاین های هوایی کشور می باشد که در سال 1371 افتتاح شده است و توانسته برترین رتبه در میان شرکت های هواپیمایی در ارائه بلیط پرواز مسیرهای داخلی و خارجی را از آن خود کند. این شرکت چندین سال است که از هواپیماهای خارجی الگو برداری می کند و این موضوع  به محبوبیت آن افزوده است. یکی دیگر از برتری های این ایرلاین، سامانه قوی اطلاع رسانی آن می باشد که تاخیرها و تغییرات احتمالی را به مسافران خود اطلاع می دهد. 

فضای کافی کابین برای استراحت و تنظیم صندلی، پخش فیلم در پروازهای بیش از سه ساعت، امکان گوش دادن به موسیقی با بهترین کیفیت و... از دیگر خدمات هواپیمایی ماهان می باشد. 

هواپیمایی هما (ایران ایر)

ایران ایرتور که در سال 1340 تاسیس گردیده قدیمی ترین و پرطرفدارترین هواپیمایی ایران می باشد. ناگفته نماند که این شرکت، دومین ایرلاین برتر ایران است که در حال حاضر با 43 هواپیمای پیشرفته آماده ی خدمت رسانی به مسافران می باشد. کیفیت بالای غذا وخدمات ارائه شده در حین پرواز، امکان انتخاب غذای دلخواه از منو ویژه، سرو غذا در ظروف چینی، دریافت هدیه و... از عواملی است که به محبوبیت این ایرلاین در بین مسافران افزوده است.

هواپیمایی قشم ایر

قشم ایر مدرن ترین و جذاب ترین ناوگان هوایی است که در سال 1385 تاسیس گردیده. اگر چه این شرکت تعداد زیادی هواپیما ندارد، اما ارائه خدمات با کیفیت سبب شده است این شرکت جزو اولین انتخاب ها برای سفر میان قشم و دیگر شهرهای ایران باشد.

این ایرلاین دارای 13 فروند هواپیما می باشد. قابل ذکر است که یکی از هواپیماهای این شرکت به باشگاه پرسپولیس تعلق دارد و به همین خاطر هواداران پرسپولیسی این ایرلاین را محبوب خود می دانند.

هواپیمایی آسمان

این شرکت در سال 1359 تاسیس گردید و از ادغام 6 شرکت هوایی کوچک شکل گرفته است. هواپیمایی آسمان امروزه به یکی از بزرگترین ایرلاین های ایران شهرت دارد که در سال های اخیر رشد زیادی را در جابه جایی مسافر داشته است و تا به امروز حدودا 39 فروند هواپیما را پوشش می دهد.

هواپیمایی تابان

این هواپیما در سال 1384 تاسیس و از یکسال بعد یعنی در سال 1385 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. این ایرلاین متعلق به بخش خصوصی است و مرکز این شرکت شهر مشهد می باشد. بلیط این ایرلاین در 21 خط پروازی خارجی و داخلی به فروش می رسد. 

بهترین شرکت های هواپیمایی

انواع کلاس های پروازی

علاوه برانتخاب شرکت های هواپیمایی، اطلاع داشتن از انواع کلاس های پروازی داخلی و خارجی نیز می تواند به شما در تجربه ی داشتن یک سفر ایده آل و خاطره انگیز کمک کند پس در ادامه با ما همراه باشید.

فرست کلاس

فرست کلاس که به درجه یک نیز معروف است متعلق به گران ترین و لاکچری ترین صندلی های هواپیما می باشد. مسافران این بخش بعد از سوار شدن سایر مسافران، به صورت جداگانه وارد هواپیما می شوند. امکانات این قسمت کاملا مجزا و منحصر به فرد است، سرو غذا گرم با منو انتخابی، تلویزیون اختصاصی، لپ تاپ و تبلت مجزا همراه با اینترنت، مهمانداران حرفه ای تر، صندلی های تخت خواب شو، سرویس بهداشتی مجزا و... از امکانات ویژه این بخش می باشد. قابل ذکر است مسافران این کلاس در اتاق هایی خصوصی که دارای صندلی می باشد و در آرامش کامل لحظات رسیدن به مقصد را سپری می کنند.

بیزینس کلاس

بیزینس کلاس یا کلاس تجاری دومین کلاس معرفی شده از نظر دارا بودن امکانات می باشد. امکانات رفاهی بیزینس کلاس را بین فرست کلاس و اکونومی می دانند. از جمله خدماتی که این بخش ارائه می دهد: صندلی های مبله، منو غذا گرم، ورود و خروج مجزا، داشتن کامپیوتر اختصاصی و .. می دانند.

اکونومی

معمولی ترین کلاس پروازی را اکونومی یا کلاس اقتصادی می نامند. صندلی مسافران این قسمت  در کنار هم قرار می گیرد و به نسبت فضای داخل کابین صندلی ها گاهی فاصله بسیار نزدیک و گاهی نیز فاصله مناسب را دارند. 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و کارناوال هیچ مسئولیتی در رابطه با آن را نمی‌پذیرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.