karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

04 اردیبهشت 1402

به روز رسانی

04 اردیبهشت 1403

دسترسی آسان به آبی گوارا و خنک از مزایای استفاده از آبسردکن‌های استیل است. آبسردکن‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام از جهات مختلف چون تعداد شیر، قدرت و نوع مخزن، کارایی و تعداد شیر متفاوت هستند. امروزه به‌دلیل وجود آلاینده‌های مضر چون سرب درون آب و گرم بودن آب از آبسردکن‌های صنعتی در مکان های عمومی استفاده می شود. 

معمولا تمامی آبسردکن های صنعتی جنس استیل ضدزنگ و بسیار مستحکم دارند، از این رو خریداران می توانند بدون نگرانی در مورد خرابی آبسردکن صنعتی، از آن برای محیط های بسیار گرم و مرطوب استفاده کنند. البته شما می توانید آبسردکن های اداری و خانگی با جنس بدنه استیل را نیز خریداری کنید. 

آبسردکن مخزن دار استیل یا شناور چیست؟

آبسردکن های استیل یا مدل شناور برای کار باید به لوله شهری متصل شوند. تامین آب این نوع آبسردکن ها از لوله های شهری به محیط مورد نظر است که برای تخلیه آب نیز لوله های دیگری به فاضلاب متصل می شوند. از آبسردکن های استیل یا شناور بیشتر برای اماکن عمومی مثل پارک ها، ورزشگاه ها و... استفاده می شود. معمولا تعداد شیر آبسردکن های استیل از 3 الی 5 تا است که البته امروزه مدل هایی که دارای 6 شیر هستند نیز عرضه می شوند.

مزایای استفاده از آبسردکن استیل

از اصلی ترین مزایای آبسردکن صنعتی استیل می توان به در دسترس بودن آب گوارا و خنک در طول روز اشاره کرد. آبسردکن های صنعتی با بدنه استیل معمولا با سرعت بیشتری آب را در زمان کم سرد و خنک می کنند و به‌دلیل متصل بودن آن ها به لوله های شهری و بزرگ بودن مخزن آبسردکن، شما در طول روز می توانید از آب خنک آن بنوشید و لذت ببرید. همچنین اگر آبسردکنی را خریداری کنید که دارای سیستم تصویه آب باشد، می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. آبسردکن ها با از بین بردن آلاینده های مضر درون آب چون سرب و... باعث حفظ سلامت انسان ها می شوند. همچنین این کار می تواند به بهتر شدن طعم آب نیز کمک شایانی نماید. 

مقایسه آبسردکن معمولی با آبسردکن استیل صنعتی

آبسردکن های صنعتی از جهت های مختلفی با آبسردکن های معمولی تفاوت هایی دارند. در ادامه می توانید انواع تفاوت های بین این دو نوع آبسردکن را مشاهده کنید:

  • خریداران می توانند از آبسردکن های صنعتی برای محیط هایی که بسیار گرم و مرطوب هستند استفاده کنند، اما آبسردکن های معمولی برای محیط های مرطوب و بسیار گرم مناسب نیستند و زودتر خراب می شوند‌.
  • آبسردکن های صنعتی در مقایسه با آبسردکن های معمولی قیمت بالاتری دارند.
  • آبسردکن های صنعتی به ترموستات مجهز هستند، از این رو برای اماکن پرتردد گزینه ایده‌آلی به شمار می روند. در واقع شما می توانید از آبسردکن های صنعتی با جنس استیل برای محیط های عمومی استفاده کنید.
  • کمپرسوری که در آبسردکن صنعتی نصب شده است قدرت بالاتری از کمپرسور نصب شده در آبسردکن های معمولی دارد.
  • دمای آبسردکن های معمولی متغییر است و ممکن است آب درون بطری یا مخزن آن در طول روز به تدریج گرم شود، اما آب درون ‌مخزن آبسردکن های صنعتی همیشه سرد و گوارا باقی خواهد ماند.
  • در آبسردکن های استیل سیستم سرمایشی در درون مخزن قرار گرفته اند؛ اما این سیستم برای آبسردکن های معمولی در خارج از مخزن تعبیه شده است.
  • با توجه به درخواست مشتریان می توان آبسردکن های صنعتی یا همان استیل را به گونه ای ساخت که امکان متصل شدن آن به برق سه فاز فراهم شود.
  • تعداد شیر آبسردکن استیل بیشتر از آبسردکن های اداری و خانگی است.
  • معمولا آبسردکن های صنعتی با سرعت بیشتری آب را خنک و گوارا می کنند. 
  • آبسردکن های صنعتی تعداد شیر بیشتری از آبسردکن های معمولی دارند.
  • آبسردکن هایی که دارای بدنه از جنس استیل هستند استحکام و دوام بالایی دارند و به ندرت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز پیدا خواهند کرد.

قیمت آبسردکن صنعتی استیل

مناسب بودن قیمت آبسردکن از معیارهای مهم خریداران برای خرید آن است. در واقع به‌دلیل افزایش روزافزون قیمت های انواع آبسردکن ها نمی توان رقم ثابتی را برای آن‌ها بیان کرد. عوامل بسیاری در تعیین قیمت آبسردکن صنعتی با بدنه استیل دخیل هستند که از نمونه آن ها می توان به مخزن، قدرت، سال ساخت، قابلیت تصویه آب، برند محصول، تعداد شیر و... اشاره کرد. برای مثال اگر آبسردکن استیل تعداد شیر بالایی داشته باشد و ابعاد آن بزرگ تر باشد بدون تردید قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. تنوع گسترده مدل های آبسردکن ها سبب شده تا شما بتوانید با توجه به انواع آبسردکن، محصولی را که متناسب با نیاز شما است و قیمتی مطابق با توان مالی شما دارد را خریداری کنید. 

خرید آبسردکن استیل از فدک بازار

امروزه آبسردکن ها در مدل های مختلفی چون رومیزی، صنعتی، استیل، ایستاده، یخچال‌دار و... ساخته و عرضه می شوند که هرکدام از آن ها کاربرد های مختلفی را برای مصرف کنندگان دارند. شما با شناخت مدل های مختلف آبسردکن و خصوصیات هرکدام می توانید آبسردکن مطابق با نیاز خود را خریداری نمایید. فدک بازار با ارائه انواع مدل های آبسردکن استیل یا صنعتی و دیگر مدل های آبسردکن این امکان را فراهم کرده تا بتوانید با توجه به نیاز و توان مالی خود، آبسردکن را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای خریداری نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که شما هنگام خرید محصولی از فدک بازار، ضمانت نامه معتبری به مدت 6 الی 12 سال دریافت خواهید کرد. همچنین در صورتی که محصول شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، می توانید قطعه آن را از مجموعه خریداری کنید.

سخن پایانی

آبسردکن های صنعتی بیشتر با نام آبسردکن های استیل شناخته می شوند. آبسردکن استیل به‌دلیل داشتن دوام بالا و مناسب بودن برای محیط های مرطوب بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته اند. 

آبسردکن های صنعتی قدرت زیادی در خنک کردن آب آشامیدنی دارند و می توانند در مدت کوتاهی آب گرم را تبدیل به آب گوارا و بسیار خنک نمایند. 

شما می توانید این نوع آبسردکن ها را با قدرت موتور مختلف، قیمت متفاوت یا تعداد شیر 1 الی 6 عدد از فدک بازار خریداری نمایید. 

برای خرید آبسردکن استیل و مشاهده قیمت آبسردکن استیل ، صنعتی و ... روی لینک زیر کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید همین حالا با کارشناسان مجموعه فدک بازار ارتباط برقرار کنید. 

راه‌های ارتباطی با ما : 88994195-021  /  09124991879

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.