karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

03 مرداد 1400

به روز رسانی

03 مرداد 1401

سفر به مازندران

به شمال که میرسی، تمام رؤیاپردازی هایت جلو چشمانت به واقعیت تبدیل می شود. شن‌های نرم زیر پا ها، صدای لطیف امواج، نور خورشید که پوستت را گرم می‌کند و هوای تازه دریا - یک زندگی به غایت شیرین. از همه جا بوی سبزی تازه می آید، زنبیل ها پر از ماهی است، آلو جنگلی لب جاده ردیف شده، باران می بارد و بوی نم درخت همه جا را پر کرده. چشیدن مزه ها این جا لطف خاصی دارد، لواشک ترش، آلوی شیرین، کلوچه های نرم و تازه. تراکم بالای دریاچه و چشمه و گلابی در شمال به قدری است که حتی اگر نخواهیم به شاهکارهای معماری و تاریخ و فرهنگش اشاره کنیم باز هم روایت ها برای گفتن دارد. سفر به شمال در لیست آرزو های دوران کودکی همه ما بوده است، حتی همین الان به وقت سفر به شمال دوست داریم سفر طولانی تر شود و با تمام قلب مان آرزو می کنیم کاش میشد بیشتر بمانیم.

درست است که سفر به شمال یک موهبت بزرگ و بی نهایت زیباست اما گاه دوست داری بخشی از این زیبایی ها مال تو باشد و یک جایگاه دائمی و همیشگی برای تماشای شمال داشته باشی. مخصوصا وقتی مقصد مازندران است، فاصله تا تهران بسیار کم شده و همجواری دریا و جنگل عجیب در نگاهت خوش نشسته.

حکایت یک ماجراجوییِ  بی پایان!

چه صرفاً نشستن در مقابل آتشی که در میانه جنگل می‌سوزد شما را سرشار از شوق و لذت کند چه به دنبال ماجراجویی در فضای باز و اسکی، پیاده‌روی یا رفتینگ باشید، می‌توانید همه این کارها را به وقت سفر به مازندران انجام دهید. این منطقه برای استراحت ‌های آرامش‌بخش بسیار مناسب است. این طور بگوییم سکونت در مازندران بدون توجه به موقعیت مکانی فارغ از این که نوشهر را برگزیده ای یا چمستان را بیشتر دوست داری، فرصت‌های زیادی برای تفریح و آرامش ارائه می ‌دهد. در مازندران هم می توان از انرژی شلوغ رامسر و نوشهر لذت برد هم به یک ییلاقات امن و آرام پناه برد. می توانید در جنگل های دو هزار قدم بزنید یا در یکی از تله کابین های بی نظیر نمک آبرود شرکت کنید. مازندران میزبان برخی از خیره کننده ترین مناطق روستایی جهان است، یک پیک نیک در تپه های فیلبند و تماشای اقیانوسی از ابر ها، ممکن است همان چیزی باشد که مشابهش واقعا اندک است. می توانید از تاریخ و فرهنگ غنی اش لذت ببرید یا هر وقت حس کردید چشم تان به زیبایی بیشتری نیاز دارد راهی بازار های محلی با دنیا دنیا رنگ و بو شوید. فراتر از آن، می توانید در یکی از شهر های مازندران سرمایه گذاری کنید.

سرمایه گذاری در مازندران، بلی یا خیر؟

زیبایی های مازندران، باعث می شود بعد از هر سفر، گوشه ای از قلبمان همان جا بماند، تصور کن جایی که نه تنها خبری از دود و آلودگی نیست که آواز پرنده و بوی پرتقال برای لجظه ای قطع نمی شود. پرآب است و با خشکسالی دست و پنجه نرم نمی کند. این جا برای خرید خانه دوم، برای سرمایه گذاری و حتی برای رسیدن به منبع درآمد دوم (از طریق اجاره ملک خریداری شده)، عالی است. قیمت ویلای مازندران اغلب در حال افزایش است، بنابراین می شود این بار به جای اجاره ملک و هتل، به یک سرمایه گذاری در املاک شمال فکر کرد. اینگونه لذت داشتن چیزی را تجربه خواهید کرد که متعلق به شماست مکانی که از کودکی تا بازنشستگی به کار خواهد آمد. 

من عاشق ساحلم

سعادت داشتن یک ویلا در کنار دریا را تصور کنید، جایی که می توانید از راه دور درحالی که مشغول کار در آشپزخانه هستید از منظره باشکوه موج و ساحل لذت برید و هر وقت دلتان کشید کنار ماسه ها رفته و انگشتان پا را در شن فرو کنید. به نمای شب های شمال از داخل ویلای ساحلی فکر کرده اید؟

وقتی ساکن شهری چون سرخرود هستید که اطراف آن را کوه ‌های برفی، سواحل آفتاب‌گرفته، تپه های خیره‌کننده یا باغ های زیتون و تمشک زیبا احاطه کرده است، می‌خواهید از هر چشم‌اندازی نهایت استفاده را ببرید، این جاست که دوست دارید ویلایی با سقف های بلند و پنجره های عظیم داشته باشید که فضا را با نور طبیعی فراوان و مناظر باورنکردنی احاطه می کنند و این یک رؤیا نیست. ممکن است نه تنها عاشق ساحل که شیفه و دلباخته جنگل هم باشی آنوقت است که دیوانه ویلایی می شوی که هر دو منظره را در چنته دارد درست مثل نوشهر. نزدیکی جنگل و دریا در نوشهر ساخت لوکس ترین ویلا های شمال را به همراه داشته. شهری لاکچری، مدرن با اقتصاد پیشرو و طبیعتی که نظیر ندارد و به همین دلیل، خرید ملک در نوشهر، بی اغراق بهشت سرمایه گذاران است.

یک اقامتگاه جنگلی، بوی نم و چوب

وقتی دلت می خواهد جایی باشی که جز جنگل هیچ چیز نباشد. تنها کلبه جنگلی و مه و بوی آتش و چوب، باشد. ویلایی حتی کوچک همجوار شالی های سبز از آن ها که در یک صبح شاد، در حالی که باران آرامی شهر را گرفته، اجازه می دهد کنار شومینه بنشینیم و مناظر وسیع بیرون را تماشا کنیم. سپس بعد از این که باران متوقف شد و آفتاب تمام آسمان را گرفت، ما در حالی که دور میز نشسته ایم با دیدن منظره ای با پس زمینه آفتابِ اوایل عصر با تمام قلب مان حظ کنیم و لذت ببریم.

جنگل های بی شمار مازندران، بهترین فرصت رسیدن به چنین خانه هایی هستند بالاخص چمستان، اگر عاشق جنگلی واقعا چمستان بی مثل است، یک منطقه قرق شده با جنگل و مناطق ویلایی. حتی در اوج تابستان، درست زمانی که دلت میخواهد شمال باشی اما از گرما بیزاری، مناطق ییلاقی چمستان همچون لاویج و زیبایی های پرطمطراقی چون جنگل واز، تو را فرا می خوانند. فاصله کم تا تهران، حضور فعال و همیشگی توریست، جاذبه های بکر و قیمت مناسب ملک، موجب شده سرمایه گذاری در چمستان، همیشه یک راه چاره باشد.

ویلا کوهستانی، آسمان باز و یک عالمه ستاره

شما می خواهید مناظر کوهستانی را از نزدیک و برای ساعت های طولانی، تماشا کنید و این تنها با داشتن ویلایی با طراحی درست ممکن است. ویلایی که با مناظر زیبای کوهستانی از شما استقبال می‌کند و به شما یک صندلی در ردیف جلو می دهد تا نظاره گر آسمان پرستاره در شب  و تپه سبز در دل روز باشید. شاید بخواهید یک نمای کاملاً بدون مانع داشته باشید و در حالی که روی بام یا در نقطه مرکزی ویلا به آسمان خیره شده اید، ستاره های چشمک زن را تماشا کنید، این هم از عهده ویلا کوهستانی های شمال به خوبی بر می آید. در حالی که در تمام طول سال ویلا کوهستانی زیبا است، اما در بهار و زمستان چشمگیرترین چهره خود را به نمایش می گذارد واقعا سرمایه گذاری در شمال ده ها آورده دارد.

مایلم بخشی از شمال به نام من باشد

سرمایه گذاری همیشه به معنای خرید ویلا نیست ممکن است صاحب زمین باشید و به ساخت ویلا فکر کنید، این هم فوق العاده است. طراحی خلاقانه ویلا درست همان چیزی است که زیبایی های شمال را کاملا برجسته می کند و تو را درگیر منظره می سازد، مثلا اجازه می دهد منظره بیرون را در ابعاد بزرگ ببینی و همزمان که چای را سر می کشی از نمای بی نظیرش لذت ببری یا یک غروب نفس گیر را از تراس ویلا به دقت دنبال کنی. اما برای سرمایه گذاری در نوشهر، در یک شهر بکر شمال، چه کنیم؟

چرا اول خونه این جاست؟! 

زمانی که جستجو برای اطلاعات مربوط به سرمایه گذاری در شمال و به طور ویژه شهر هایی چون چمستان را شروع می کنید، داستان های ترسناک زیادی را پیدا خواهید کرد و ادعا هایی که گاها کذب است و آن را تنها یک فرد بومی و آشنا با مازندران تشخیص می دهد، برای حل این مشکل، اول خونه را ایجاد کردیم. همه فرآیند های ما شفاف و منصفانه است و هرگز از هزینه ‌های پنهان یا موارد سفت و سخت غافلگیر نخواهید شد. حتی وقتی زمان فروش همان ویلا و سرمایه خریداری شده فرا رسد، به سادگی و آسانی همان فرآیند خرید کنارتان خواهیم بود. برای شروع لیست های اول خونه را مشاهده کنید. ما برای ارتباط با شما عمیقا هیجان زده ایم.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.