karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

15 آبان 1400

به روز رسانی

22 اسفند 1401

اگر شما بخواهید تعطیلات خود را در مسافرت بگذرانید، کدام منطقه از ایران را انتخاب می‌کنید؟ به نظر شما سفر به جزیره کیش چه قدر می‌تواند جذاب باشد؟

جزیره زیبا و مهیج کیش به عنوان یکی از پرطرفدارترین مکان‌ها برای گردشگران ایرانی و حتی خارجی شناخته می‌شود. این جزیره دارای مناطق دیدنی و تفریحات هیجان‌انگیز فراوانی است که باعث جذب مسافران زیادی شده است.

در ایران، ساکنین شهر مشهد (پس از تهران) بیشترین متقاضیان مسافرت به این جزیره هستند و این امر باعث شده است که  تور ارزان کیش از مشهد به یکی از پرطرفدارترین و متنوع‌ترین تورهای این جزیره تبدیل شود.

تعداد زیادی از آژانس‌های مسافرتی، تورهای کیش از مشهد را با تنوع امکانات و قیمت فراوانی ارائه می‌دهند که این باعث شده استفاده از تور برای سفر به این جزیره به گزینه بسیار مناسبی برای مسافران تبدیل شود.

یکی از مهم‌ترین مواردی که مسافران در جزیره کیش به دنبال آن هستند، خرید کردن است. همسفر گشت به عنوان ارائه دهنده متنوع‌ترین تورهای کیش از مشهد ، در این مطلب شما را با بازارها و مجتمع‌های تجاری در کیش آشنا خواهد کرد.

مراکز خرید کیش

معرفی بازارها و مجتمع‌های تجاری در کیش

بسیاری از گردشگران زمان زیادی را برای گشت و گذار در پاساژها و مجتمع‌های تجاری کیش صرف می‌کنند. البته قیمت‌های مناسب این جزیره نیز می‌تواند دلیلی برای این اتفاق باشد.

در هر صورت ما در این قسمت به معرفی بازارها و مجتمع‌های تجاری در کیش خواهیم پرداخت:

کوروش برند سنتر

این مرکز خرید به عنوان یکی از زیباترین مراکز خرید در کیش شناخته می‌شود که دلیل آن داشتن نمای شیشه‌ای و مشبک می‌باشد. این نمای شیشه‌ای باعث شده تا این ساختمان در طول روز به دلیل تابش آفتاب و در شب به دلیل نور چراغ‌ها، زیبایی خیره کننده‌ای داشته باشد و بتواند توجه تمامی بازدیدکنندگان را جلب نماید.

این بازار منبع اجناس لوکس و برندهای روز دنیاست که البته از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند. کوروش برند سنتر در میدان مرجان (درست پشت بازار مرجان) واقع شده و در خوش مسیرترین و شلوغ‌ترین ساحل کیش قرار گرفته است. این موضوع باعث شده بازدیدکنندگان حتی اگر قصد خرید نداشته باشند، به این بازار زیبا سر زده و با دیدن آن شگفت‌زده شوند.

مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2

از لوکس‌ترین مراکز خرید در کیش، می‌توان به مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 اشاره نمود که هر برند معروفی یک شعبه در آن دارد. شما می‌توانید نماد جهانی برج ایفل را درست جلوی ورودی پردیس 1 مشاهده کنید و از تزئینات جذاب پردیس 2 که با کاج انجام شده، لذت ببرید.

این دو مرکز خرید در حدفاصل خیابان رودکی و فردوسی واقع شده‌اند. اگر به دنبال خرید لباس‌های دخترانه زیبا، باکیفیت و امروزی هستید می‌توانید به پردیس 1 مراجعه کنید و برای خرید بهترین لوازم آرایشی می‌توانید به پردیس 2 مراجعه نمایید.

مرکز خرید دیپلمات مال کیش

می‌توان به مرکز خرید دیپلمات مال کیش به عنوان یکی از جذاب‌ترین مراکز تجاری در کیش که دارای معماری خیره‌کننده‌ای می‌باشد، اشاره نمود.

این مجتمع تجاری دارای نورپردازی جذابی است که در شب می‌تواند بسیار خیره کننده باشد. دیپلمات مال کیش دارای شهربازی است که باعث شده از سایر مجتمع‌های تجاری متفاوت باشد. این مجتمع تجاری در میدان لارک کیش و نزدیک به ساحل شمالی واقع شده است.

بازار بزرگ مروارید در کیش

معماری بازار بزرگ مروارید شبیه به تخت جمشید است که باعث شده به یک مجتمع نمادین تبدیل شود. راهروهای این مجتمع تجاری با نام‌های اصیل ایرانی مانند پرسپولیس، تیسفون، پاسارگاد، آپادانا و پارس نام گذاری شده است که باعث می‌شود فضایی باستانی برای گردشگران به وجود بیاید.

همانطور که از نام آن پیداست این مجتمع، مروارید کیش بوده و بزرگی و عظمت آن زبانزد تمامی گردشگران است. هم‌چنین وجود چندین رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ برای تفریح و استراحت گردشگران باعث شده تا این مرکز تجاری طرفدران بیشتری پیدا نماید. موقعیت جغرافیایی مرکز خرید مروارید کیش در میدان امیرکبیر کیش واقع شده است.

مراکز خرید کیش

مرکز خرید سارینا 1 در جزیره کیش

مجتمع تجاری سارینا یکی از بزرگترین مراکز خرید در کیش با 10 طبقه است که در آن می‌توانید انواع محصولات از لباس، کشف و گوشی گرفته تا هر کالایی که نیاز دارید را پیدا کنید.

به همین دلیل است که به غولِ ظریفِ زیبایِ همه‌کاره معروف شده است. این مجتمع دارای انواع واحدهای تجاری، اداری و فروشگاهی می‌باشد و در بلوار خیام و درست روبه‌روی هتل ارم کیش واقع شده است.

مرکز خرید رویا مال در کیش

مرکز خرید رویا مال کیش نیز مانند سایر مراکز تجاری که تا اینجا معرفی کردیم، دارای انواع اجناس و محصولات برند و باکیفیت است. مزیتی که این مجتمع را با سایر مراکز خرید متفاوت می‌کند، وجود یک رستوران فعال و مجلل در پشت بام این مجموعه است.

این مجتمع در خیابان رودکی واقع شده است البته می‌توان از بلوار خلیج فارس نیز به آن برسید.

مرکز خرید دیپلمات کیش

این مرکز خرید دارای حوض و آب نمای زیبایی در ورودی خود است که باعث می‌شود گردشگران زیادی را به خود جذب کند. مرکز خرید دیپلمات کیش در ساحل شرقی کیش قرار گرفته و به دلیل موقعیتی که دارد می‌توان از رستوران و کافی شاپ طبقه بالای آن، دریا را مشاهده نمود.

قیمت محصولات در این بازار متوسط و رو به بالا هستند ولی بازهم می‌توانید اجناسی با قیمت مناسب در آن پیدا کنید. به این نکته توجه کنید که بازار دیپلمات کیش با مرکز خرید دیپلمات مال (که کمی قبل به معرفی آن پرداختیم) متفاوت ست.

مرکز خرید دامون کیش

یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید کیش که داری معماری خیره کننده‌ای می‌باشد، مرکز خرید دامون است. این پاساژ در خیابان وصال کیش واقع شده و ساختمانی سفید و زیبا با ترکیبی از معماری خیره کننده دارد.

می‌توانید در فودکورت این مرکز تجاری از هوا و طعم‌های جذاب لذت ببرید. هم‌چنین در طبقه دوم آن آیس‌رینگ و شبیه‌ساز پرواز تعبیه‌شده است که می‌تواند تجربه‌ای جذاب برای هر کودکی باشد و او را سرگرم نماید.

بازار پارس خلیج کیش

یکی از بازارهای قدیمی کیش، بازار پارس خلیج کیش است. این بازار برای افرادی که به قصد خرید به کیش سفر کرده‌اند بسیار مناسب است چراکه دارای اجناسی با قیمت‌های متوسط و ارزان می‌باشد.

بازار پارس خلیج کیش در شمال جزیره واقع شده و نزدیک منطق صفین است. منطقه صفین از قدیمی‌ترین مناطق کیش محسوب می‌شود که بیشتر قدیمی‌های جزیره در آن‌جا زندگی می‌کنند. بازار پارس، در ساحل شمالی و نزدیک میدان سعدی و بلوار میرمهنا است.

شما در این مطلب با بیشتر بازرهای کیش آشنا شدید. می‌توانید برای مشاهده تورهای کیش از مشهد با انواع خدمات و قیمت‌ها به سایت همسفرها مراجعه نمایید.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.