karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

07 دی 1400

به روز رسانی

13 آبان 1402

پس از کلان شهر تهران، مشهد دومین کلان شهر در کشور به شمار می رود. همچنین این شهر به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) به عنوان اصلی ترین قطب گردشگری و پایتخت معنوی ایران نیز شناخته شده است. شهر مشهد با مساحت 351 کیلومتری و جمعیت 5 میلیونی خود، هر ساله میزبان 30 میلیون گردشگر از سراسر جهان می باشد. در کنار اینکه شهر مشهد از جمله شهر های مذهبی محسوب می شود، جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری را هم دارد که توانسته است نظر گردشگران را به خود جلب کند.

در هر شهر هتل های زیادی وجود دارد که به دلیل امکانات و خدماتی که ارائه کرده اند، در لیست پر فروش ترین هتل های آن شهر قرار گرفته و در تمام ایام سال نسبت به دیگر هتل ها از آمار اشتغال بسیار بالاتری برخوردار می باشند. در سفر به مشهد، بهتر است قبل از شروع سفر در خصوص هتل های پر فروش این شهر اطلاعاتی را بدست آورید. چرا که مشهد دارای بیش از 250 هتل می باشد و پیدا کردن هتلی طبق سلایق خود، کار بسیار دشواری خواهد بود.

همچنین با وجود ویروس کرونا در کشور، مسافران بیشتر به دنبال هتل هایی می باشند که در کنار کیفیت مطلوب، اقامتی سالم مسافران را هم در نظر گرفته باشند. اگر چه همه هتل ها ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند، اما در بین آن ها نیز هتل هایی وجود دارند که بیشترین و بهترین امکانات را ارائه کرده اند. از این رو شناخت از هتل های پیش فروش این شهر می تواند کمک شایانی به مسافران و زائران در رزرو هتل در مشهد نیز کند. 

و اما در این مطلب تصمیم داریم به پر فروش ترین هتل های شهر مشهد در سال 1400 بپردازیم.

1) هتل 5 ستاره قصر طلایی

هتل قصر طلایی مشهد یکی از هتل های 5 ستاره در شهر مشهد است که توانسته است در سال 1400، به عنوان پر فروش ترین هتل نیز معرفی شود. این هتل لوکس در سال 1389 تاسیس و در نزدیکترین خیابان منتهی به حرم مطهر واقع شده است. به همین دلیل با قرار گیری در بهترین موقعیت توانسته است در بین هتل های نزدیک حرم نیز جای بگیرد. هتل 5 ستاره قصر طلایی  با 20 طبقه و 357 اتاق، بلند ترین هتل در مشهد به شمار می رود. این هتل 5 ستاره برای رفاه و راحتی مسافران امکانات لوکسی همچون ترنسفر فردگاهی (رفت و برگشت)، لابی، رستوران و کافی شاپ، فروشگاه و غرفه، سونا و جکوزی و... ارائه داده است. با مراجعه به سامانه جامع رزرواسیون"های هتل" می توانید برای رزرو هتل قصر طلایی به صورت آنلاین اقدام کنید.

2) هتل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد، یکی از هتل های نوسازی است که در سال 1395 در نزدیک حرم امام رضا(ع)، واقع شده است. این هتل نیز یکی از بزرگترین هتل های 5 ستاره در مشهد می باشد که با بهره مندی از بهترین و لوکس ترین امکانات، در بین گردشگران از محبوبیت فراوانی برخوردار شده و جزء هتل های پرفروش این شهر زیارتی نیز قرار گرفته است. ساختمان هتل درویشی مشهد دارای 25 طبقه و 223 واحد اقامتی می باشد که در طراحی همه این واحد ها از سبک های مختلفی همچون رومی، عربی، مصری، چینی و... استفاده شده است تا مسافران اقامتی بی نظیر را تجربه کنند. با رزرو هتل درمشهد و همچنین رزرو هتل درویشی مشهد از رزرواسیون "های هتل" از تخفیفات بی نظیر این سایت برخودار شوید. 

3) هتل رز درویشی مشهد

یکی از هتل های 4 ستاره مشهد که توانسته است به عنوان هتل پرفروش در سال 1400 معرفی شود، هتل رز درویشی مشهد است. موقعیت مکانی خوب این هتل باعث شده است تا مسافران در کمترین زمان ممکن به حرم دسترسی پیدا کنند. هتل رز درویشی در سال 1399 در 22 طبقه و 107 اتاق و سوئیت فعالیت خود را در عرصه هتلداری آغاز کرده و از هتل های نوساز این کلان شهر به شمار می رود. آسانسور، خانه داری، نمازخانه، خودپرداز، کافی نت، صرافی، تاکسی سرویس، رستوران و کافی شاپ و... از جمله امکاناتی است که در این هتل برای رفاه و راحتی مسافران ارائه شده اند. 

4) هتل آپارتمان آرین مشهد

هتل آپارتمان آرین مشهد از جمله هتل آپارتمان هایی است که توانسته است با ارائه خدماتی همچون یک هتل خوب، در نزد مسافران و گردشگران از محبوبیت فراوانی برخوردار شود و در بین هتل های پرفروش مشهد در سال 1400 قرار بگیرد. موقعیت مکانی خوب باعث شده است تا زائران با رزرو هتل آپارتمان آرین در کمتر از 3 دقیقه به حرم دسترسی پیدا کنند. از این رو یکی از هتل های نزدیک حرم محسوب می شود. هتل آرین در سال 1396 در 4 طبقه افتتاح و تعداد 30 واحد اقامتی را در خود جای داده است. گفتنی است اگر به دنبال یک هتل ارزان در مشهد هستید، این هتل بهترین گزینه برای اقامتی به صرفه در جوار حرم مطهر می باشد. 

5) هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد، هتلی است که در سال 1391 در خیابان امام رضا(ع) مشهد احداث شد. این هتل یکی از هتل های نزدیک حرم مطهر است که برای افرادی که اقامت در نزدیکی حرم مد نظر آن ها است، بسیار مناسب خواهد بود. هتل کیانا یک هتل 4 ستاره ای است که دارای 7 طبقه و تعداد 110 واحد اقامتی شامل واحد های کانکت، واحد های آپارتمان، واحد های وی آی پی و... می باشد. این هتل با ارائه امکانات متعدد نظیر ترانسفر فرودگاهی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا خشک، حمام ترکی و... در سال 1400 توانسته است در لیست هتل های پرفروش 1400 قرار بگیرد. 

6) هتل آپارتمان آلتون مشهد

پس از هتل آپارتمان آرین؛ هتل آلتون مشهد دومین هتل آپارتمانی است که توانسته است در بین هتل های پرفروش مشهد در سال 1400 قرار بگیرد. این هتل در سال 1389 در خیابان شیرازی مشهد افتتاح شده و سپس در سال 1398 مدیریت هتل بر آن شد تا به بازسازی آن بپردازد. مسافران با انتخاب هتل آپارتمان آلتون مشهد، علاوه بر اقامتی به صرفه، می توانند در کمترین زمان ممکن به زیارت امام رضا (ع) مشرف شوند. هتل آلتون دارای 5 طبقه است که تعداد 30 واحد اقامتی را در خود جای داده است. این هتل قیمت مناسب، با دارا بودن امکاناتی نظیر کافی شاپ، رستوان، ترنسفر فرودگاهی(رفت و برگشت)، لابی و...از هتل آپارتمان های خوب شهر مشهد می باشد. 

سخن آخر

اگر شما از آن دسته افراد علاقمند به سفر هستید، بی شک تجربه اقامت در هتل های زیادی را دارید. در سفر به مشهد با تعداد زیادی هتل مواجه خواهید شد که انتخاب بهترین هتل مطابق معیار ها کار دشواری خواهد بود. در این مقاله به هتل های پر فروش مشهد در سال 1400 اشاره کردیم که شناخت آن ها برای هر فردی که قصد سفر به این شهر زیارتی را دارد، می تواند حائز اهمیت باشد. حال انتخاب با شماست تا با انتخاب خود، اقامتی بی نظیر و خاطره انگیزی را در شهر مشهد تجربه کنید. 

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

7 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

هتل درویشی مشهد شیک ترین هتلی هست که در مشهد در اون اقامت داشتم و خیلی راضی بودم هم از نظر کیفیت خدمات سرویس دهی و هم از نظر برخورد کارکنان . به شدت پیشنهاد میکنم

انتشار:08 مرداد 1401

آیا این دیدگاه مفید بود؟

من توی هتل آپارتمان آرین 3 شب اقامت داشتم و واقعا از کیفیت خدمات و رفتار پرسنل راضی بودم

انتشار:21 تیر 1401

آیا این دیدگاه مفید بود؟

هتل آرین رو به دوستانی که قصد سفر به مشهد دارن پیشنهاد میکنم چون علاوه بر قیمت مناسبش فاصلش هم تا حرم خیلی کمه

انتشار:20 تیر 1401

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.