کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD

خواندنی‌ها و دانستنی‌های آران و بیدگل

ویدیویی از کویر مرنجاب

ویدیویی از کویر مرنجاب اصفهان را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم تا فرصت آشنایی با یکی از زیباترین کویرهای ایران را به دست آورید. کویر مرنجاب اصفهان یکی از کویرهای بسیار زیبای ایران است که در قلب بیابان‌های مرکزی کشور جای خوش کرده و فرصتی جذاب برای کویرنوردی و تجربه تفریحات کویری را در اختیار گردشگران و ...

قلعه کرشاهی اصفهان

در گوشه ای از این سرزمین ، در میان سکوت کویر ، بنایی خشتی که با قامتی خمیده ، سردی و گرمی روزگار را تاب آورده ، شکوه تاریخ معماری ایران را به نمایش گذاشته است . بنایی منحصر به فرد که امروز در سکوت کویر فراموش شده و شواهدش را همچون رازی در دل خود نگاه داشته است. قلعه کرشاهی که روزگاری محافظ سپاه ایران در برابر هجوم مغولان و دشمنان این خاک بوده و بعد ...

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست