کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD

خواندنی‌ها و دانستنی‌های آستارا

معرفی شهر آستارا

کارناوال در این مطلب به معرفی شهر آستارا پرداخته است. آستارا یکی از مهم ترین شهر های مرزی ایران و ششمین شهر پرجمعیت استان گیلان محسوب می شود و دیدنی های زیبا و بکرش تمام شدنی نیستند. ما در این مطلب سعی داریم به معرفی جاهای دیدنی آستارا بپردازیم و غذاهای محلی آستارا را به شما معرفی کنیم. با ما همراه ...

زیبایی حیران کننده در گردنه حیران

اگر عاشق سفرهای جاده ای هستید، حتما نام گردنه فوق العاده حیران به گوش تان خورده است. جاده ای پرپیچ و خم که در میانه راه اردبیل و آستارا، دنیایی از زیبایی های بی بدیل را برای تان به نمایش می گذارد. از پیچاپیچ این جاده که گذر کنید، دلبری های طبیعت هوش از سرتان می برد و هوای مطبوعش ذره ذره بدن تان را مملو از اکسیژن خالص می کند. عکس فوق العاده پیش رو نیز ...

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست