کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD

خواندنی‌ها و دانستنی‌های کابل

تصاویری از بازار پرندگان کابل

امروز می خواهیم قدم به کوچه پرنده فروشی کابل بگذاریم که در این شهر با نام "کاه فروشی" شناخته می شود و پیشینه آن به بیش از 200 سال قبل باز می گردد. کوچه‌ای به طول حدود 300 متر که عرض پهن‌ترین قسمت آن به حدود 3 متر می رسد. دکان‌های کوچک گلی و کهنه چیزی‌ست که در ابتدای ورود به این بازار دیده می شود و سپس ...

باغ بابر افغانستان

شاید به دلیل جنگ و نا آرامی های سیاسی سال های اخیر افغانستان و اوضاع سیاسی اجتماعی حاکم بر این کشور ، توریستی علاقمند به گشت و گذار در افغانستان و بخصوص پایتخت آن کابل نباشد. افغانستان دارای تمدنی کهن و آثار تاریخی و هنری زیادی است که البته بسیاری از آن ها در طی جنگ و ناآرامی های اخیر از بین رفته اند، کارناوال امروز می خواهد به یکی از اماکن دیدنی شهر ...

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست