karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

19 آبان 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

امروزه مراکز خرید تنها جایی برای تهیه کالاهای مورد نیاز نیستند؛ وقتی از آنها سخن می گوییم به مجتمع هایی اشاره داریم که جذابیت های تفریحی را نیز در خود جای داده اند و در طراحی، رقابت سختی با همتایان شان دارند. خوشگذرانی در شهرهای بزرگی مثل تهران تا حد زیادی به این مراکز وابسته است. این مکان ها تنها جایی برای خرید روزمره نیستند؛ آنها با داشتن امکانات خاص، ظاهر متفاوت، تفریحات و بسیاری چیزهای دیگر افراد را به سوی خود می کشانند تا بخشی از اوقات فراغت شان را پر کنند.

کارناوال می خواهد در خیابان های پایتخت به راه بیفتد و از مراکز خرید لوکس این شهر برای تان بگوید؛ مجتمع هایی با برندهای معروف بین المللی و طراحی های خاص و حیرت انگیز که دنیایی متفاوت را در خود دارند. یکی به خاطر تفریحاتش شهره شده و دیگری با مغازه های مدرن و برندهایش دل مراجعان را به دست آورده است. 

با ما باشید تا با لوکس ترین مراکز خرید پایتخت آشنا شوید و جلوه ای دیگر از این شهر همیشه بیدار را بشناسید...

 

سخن آخر

این روزها مراکز خرید برای کشاندن مشتریان به سوی خود رقابت تنگاتنگی دارند. شاید شما اصلا قصد خرید نداشته باشید؛ اما باز هم بهانه ای برای قدم زدن در این مراکز می یابید و همین باعث می شود که مجتمع های بزرگ خرید روز به روز شکل متفاوت تری پیدا کنند.

آیا از مراکز خرید این لیست بازدید داشته اید؟

از تجربه خریدتان در این مراکز برای مان بگویید.

چه مرکز خرید دیگری را می شناسید که در این فهرست بگنجد؟

منتظر دیدگاه های شما خوبان هستیم...

...

آیا این مطلب مفید بود؟

6 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

بنظر من لباس گرون خیلی خوبهه ب ادم جلا میده لامصب بخری د نترسید🤣

انتشار:20 آبان 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

حامد عنايتى

درسته که قیمت هایی گرونتر از بقیه مرکز خرید ها دارند ولی اگه جنس برند اصلی بخرید واقعا کیفیت دارند و ارزش دارند .

انتشار:14 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ترانه معنوى

جنساشون هم بى كفيتن

انتشار:06 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.