karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

27 دی 1400

به روز رسانی

27 دی 1401

چکیده : بهترین درمان برای بی دندانی ایمپلنت نام دارد که می تواند معایب این بیماری را به صورت کامل از بین ببرد به همین دلیل نیز این روش درمان در سرتاسر دنیا دارای محبوبیت می باشد. ما در این مقاله قصد داریم قیمت ایمپلنت در گرجستان را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین درمان برای بی دندانی ایمپلنت نام دارد که می تواند معایب این بیماری را به صورت کامل از بین ببرد به همین دلیل نیز این روش درمان در سرتاسر دنیا دارای محبوبیت می باشد. ما در این مقاله قصد داریم قیمت ایمپلنت در گرجستان را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم.

از مزایای ایمپلنت دندان می توان به طول عمر، زیبایی، و کاربرد بسیار بالای آن اشاره کرد که همین موارد باعث می شود این درمان در اکثر کشور های دنیا ارائه شود. اما یکی از نکات بسیار مهم در هر درمان که بیماران به آن توجه ویژه ای دارند قیمت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت دندان در ایران می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید. 

هزینه ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان در گرجستان

قیمت ایمپلنت دندان در گرجستان و بدون در نظر گرفتن درمان های جانبی برای یک پایه ایمپلنت به صورت حدودی 430$ دلار قیمت خواهد داشت. در ادامه قصد داریم موارد را که می توانند بر روی این قیمت به صورت مستقیم تاثیر بگذارند و آن را افزایش دهند بررسی نمائیم.

همانطور که می دانید بیماران مختلف دارای شرایط اقتصادی متفاوت هستند به همین علت نیز قیمت ایمپلنت دندان دارای اهمیت بسیار زیادی است. از طرفی می توان گفت شرایط درمانی بیماران و موارد دیگر بر روی قیمت این درمان تاثیر می گذارد به همین دلیل نمی توان قیمت مشخص و دقیقی را برای آن تعیین کرد.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه ایمپلنت در گرجستان

همانطور که در بالا گفته شد موارد متفاوتی می توانند بر روی قیمت ایمپلنت دندان تاثیر بگذارند. باید گفت این موارد در اکثر کشور ها یکسان می باشد اما قیمت آنها دارای تفاوت می باشد به همین دلیل نیز قیمت این درمان در کشور های مختلف، متفاوت می باشد.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت در استانبول 

دستمزد پزشک

ایمپلنت دندان در هر کشور توسط پزشکان مختلفی ارائه می شود اما تخصص و تجربه این پزشکان یکسان نیست. توجه داشته باشید که دستمزد پزشکان می تواند به نسبت تجربه و تخصص آنها در این درمان دارای تفاوت باشد.

درمان های جانبی

گفتنی است که شما برای انجام ایمپلنت دندان باید دارای شرایط مخصوصی باشید. به همین دلیل پزشک معالج برای شما برخی از عکس های اشعه ایکس یا دیگر آزمایش های مورد نیاز را تجویز می کند تا توسط آنها شما را به صورت دقیق مورد معاینه قرار دهد. شرایط مورد نیاز برای انجام ایمپلنت به شرح زیر می باشد:

  • سلامتی دهان و لثه
  • سلامتی استخوان فک

اگر در جلسه معاینه، پزشک معالج تشخیص دهد شما شرایط لازم برای انجام ایمپلنت دندان را ندارید برخی از درمان های جانبی را تجویز می کند. این درمان های جانبی هزینه مخصوص به خود را دارند که بر قیمت کلی ایمپلنت دندان افزوده خواهد شد. در ادامه برخی از شایع ترین درمان های جانبی را مورد بررسی قرار می دهیم.

پیوند استخوان

تراکم و سلامتی استخوان فک یکی از مهم ترین فاکتور های این درمان می باشد زیرا پایه ایمپلنت ها در این استخوان قرار می گیرند و با آن جوش می خورند. باید گفت استحکام این درمان کاملا وابسته به این فرآیند می باشد.

به همین دلیل افرادی که دارای تحلیل استخوان فک می باشند باید تحت این درمان جانبی قرار بگیرند تا بتوانند از ایمپلنت دندان بهرمند شوند. باید گفت قیمت این درمان جانبی در گرجستان به صورت حدودی از 190$ به بالا است.

سینوس لیفت

سینوس لیفت نیز یکی دیگر از درمان های جانبیی می باشد که قبل از ایمپلنت دندان مورد استفاده قرار می گیرد. باید گفت سینوس لیفت به دو شکل متفاوت Open و Close می باشد که نسبت به شرایط بیمار و تحلیل استخوان آن از این درمان جانبی استفاده می شود.

گفتنی است قیمت سینوس لیفت در گرجستان را نمی توان به صورت دقیق بیان کرد و وابسته به شرایط بیمار و نوع سینوس لیفت مورد استفاده در بیمار قیمتی متغیر خواهد داشت.

روکش ایمپلنت

روکش ایمپلنت یکی از اجزاء اصلی این درمان می باشد که دارای انواع متفاوتی است. باید گفت روکش های ایمپلنت ظاهر زیبایی را به صورت شما می بخشند و باعث افزایش اعتماد به نفس شما خواهند شد. در ادامه قیمت انواع روکش ایمپلنت در گرجستان را مورد بررسی قرار می دهیم.

قیمت روکش ایمپلنت PFM در گرجستان

پی اف ام نوعی روکش می باشد که دارای ساختار فلزی است و بر روی این ساختار سرامیک های برای زیبایی قرار می گیرد تا ظاهر آنها را همانند دندان کند. باید گفت قیمت این روکش ایمپلنت در گرجستان به صورت حدودی 70$ دلار به بالا است. از طرفی به یاد داشته باشید که این روکش برای تمام بیماران مناسب نمی باشد.

قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیا

زیرکونیا نوعی سرامیک می باشد که به علت زیبایی بسیار بالا در کنار استحکام بسیار مناسب دارای محبوبیت زیادی در بین بیماران است. قیمت روکش ایمپلنت زیر کونیا در گرجستان 187$ دلار خواهد به بالا به ازای یک واحد خواهد بود.

ایمپلنت دندان در گرجستان به صرفه تر است یا ایران؟

همانطور که می دانید در ایران پزشکان متخصص و با تجربه ای وجود دارند که این درمان را با کیفیت بسیار بالایی به شما ارائه می دهند از طرفی باید گفت قیمت ایمپلنت دندان در ایران کمتر از گرجستان می باشد. پس می توان نتیجه گرفت ایمپلنت دندان در ایران دارای کیفیت برابر یا بالاتر از گرجستان می باشد اما قیمت آن پایین تر است پس انجام ایمپلنت دندان در ایران بسیار به صرفه تر از گرجستان می باشد.

قیمت ایمپلنت دندان با بیهوشی در گرجستان

یکی از مراحل مهم و اصلی ایمپلنت دندان قسمت جراحی می باشد که دارای اهمیت بسیار زیادی است. برخی افراد به دلیل همین جراحی از ایمپلنت دندان دارای وحشت بسیار زیادی هستند. در برخی از این موارد به علت ترس بالای بیماران ایمپلنت دندان را با بیهوشی انجام می دهند.

انجام ایمپلنت دندان با بیهوشی باعث می شود تا پزشک معالج بتواند با آرامش و دقت بسیار بالایی پایه ایمپلنت ها را در استخوان فک بیمار قرار دهد. از طرفی نیز بیمار متوجه این روند نخواهد شد. اما گفتنی است که ایمپلنت دندان با بیهوشی شامل پرداخت هزینه های بیشتری خواهد شد. قیمت ایمپلنت دندان با بیهوشی در گرجستان به صورت حدودی 500$ دلار به بالا خواهد بود.

بیشتر بخوانید : ایمپلنت دندان با بیهوشی

آیا ایمپلنت دندان در گرجستان دارای صرفه اقتصادی می باشد؟

باید گفت: به علت پایین تر بودن قیمت ایمپلنت دندان در گرجستان به نسبت برخی Hز کشور های اروپایی و آمریکایی انجام این درمان در گرجستان به صرفه می باشد اما از طرفی کشور های دیگر نیز وجود دارند که قیمت ایمپلنت دندان در آنها به صرفه تر از گرجستان است.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.