
واحد تبلیغات
نویسنده ارشد کارناوال
انتشار
18 اسفند 1402
به روز رسانی
19 اسفند 1403
نقش تبلیغات در صنعت گردشگری و سفر | اصول تبلیغات اقامتگاه
گردشگری یکی از پررونقترین، سودآورترین و پویاترین صنایع در دنیا محسوب میشود که رقابت در آن روزبهروز شدیدتر میشود. در چنین شرایطی، دیده شدن توسط جامعه هدف و ماندگاری در ذهن مشتریان، دیگر تنها یک هدف نیست، بلکه یک ضرورت مهم تبدیل شده است. درست به همین خاطر نقش تبلیغات در صنعت گردشگری بیش از گذشته پررنگ شده و از رزرو و خرید بلیط گرفته تا انتخاب مقصد سفر، همه این تصمیمها تا حد زیادی تحت تأثیر تبلیغات قرار دارند.
تبلیغات حوزه سفر چون تبلیغات آژانس های مسافرتی یا تبلیغات رزرو اقات، نهتنها باعث افزایش آگاهی عمومی در مورد فعالان و برندهای برتر حوزه گردشگری میشود، بلکه به آنها کمک میکند تا اعتماد مخاطبان را جلب کرده و تعامل بیشتری با مشتریان بالقوه و بالفعل خود برقرار کنند. در یک کلام رقابت به حدی در این حوزه زیاد و شدید است که اگر آژانسهای مسافرتی، هتلها، اقامتگاهها و دیگر فعالان این صنعت استراتژی تبلیغاتی درستی نداشته باشند، در میان رقبا گم میشوند و پس از مدتی خاطرهها محو خواهند شد.
چرا آژانسهای مسافرتی و اقامتگاهها به تبلیغات نیاز دارند؟
امروزه، بیشتر مسافران قبل از تصمیمگیری برای سفر، در فضای مجازی درباره اقامتگاهها، تورها و ... جستجو میکنند. فعالان حوزه سفر از یک آژانس مسافرتی بزرگ گرفته تا یک اقامتگاه کوچک اگر در این فضا حضور پررنگی نداشته باشد، عملاً فرصت بزرگی را از دست خواهد داد. در واقع تبلیغات آژانسهای مسافرتی یا تبلیغات اقامتگاه نقش کلیدی در دیده شدن و جذب مشتری برای چنین مجموعههایی دارند. تفاوت تبلیغ خوب و بد درست مانند تفاوت بین اتاقهای همیشه پر یا اتاقهای همیشه خالی یک اقامتگاه است و این شما هستید که تصمیم میگیرید در کدام دسته باشید.
یکی از مهمترین ابزارهایی که میتواند تمامی کسبوکارهای حوزه گردشگری و سفر کمک کند، استفاده از خدمات انواع سایت تبلیغات آژانس های مسافرتی است. این سایتها به دیده شدن برندها کمک کرده و آنها را به جامعه هدفی که همان مسافران بالقوه متصل میکنند. انتخاب روش تبلیغاتی درست، نهتنها تعداد مشتریان را افزایش میدهد، بلکه سودآوری بیشتر در این حوزه را به ارمغان میآورد.
بهترین روشهای تبلیغات در حوزه گردشگری
همانطور که اشاره شد فضای مجازی جای بیلبوردها و تراکتهای فیزیکی را گرفته و برای همین تبلیغات دیجیتال نقش مهمی در رشد کسبوکارهای گردشگری دارد؛ اما چه روشهایی بهترین نتیجه را به همراه دارند؟ در ادامه به چند مورد از مؤثرترین روشهای تبلیغاتی اشاره میکنیم:
اینفلوئنسر مارکتینگ
دنیای مجازی تأثیر زیادی بر روی انتخابهای اغلب افراد، در حوزههای مختلف دارد. اینفلوئنسرها، با دنبالکنندگان زیاد و محتوای جذابی که در فضای مجازی تولید میکنند، میتوانند تأثیر زیادی روی انتخابهای مردم بهویژه در حوزه سفر بگذارند. تبلیغات بلاگری یا همکاری با اینفلوئنسرهای حوزه سفر و گردشگری، یکی از راههای مؤثر برای تبلیغات حوزه سفر محسوب میشود.
تبلیغات اینستاگرامی و تلگرامی
نمیتوان منکر این موضوع شد که اینستاگرام و تلگرام، جزو محبوبترین و پرمخاطبترین پلتفرمها برای مخاطبان ایرانی هستند. تبلیغات در این فضاها، بهویژه از طریق پیجهای معتبر گردشگری، میتواند نرخ تعامل و جذب مشتری را افزایش دهد.
سایتهای تخصصی تبلیغات
ثبت آگهی در سایت تبلیغات آژانس های مسافرتی یا استفاده از خدمات تبلیغاتی تخصصی هم یکی از بهترین روشهای تبلیغات در این حوزه است. این مدل تبلیغات باعث میشود که اطلاعات لازم در مورد خدمات شما دقیقاً به دست افرادی برسد که به آن نیاز دارند یا در پی آن هستند.
بهترین پیجهای تبلیغاتی حوزه سفر و گردشگری
پیش از هر چیزی به این نکته مهم توجه داشته باشید که انتخاب پلتفرمهای تبلیغاتی مناسب، میتواند اثربخشی تبلیغات شما را چندین برابر کند. برای همین در ادامه، لیستی از بهترین پیجهای تبلیغاتی حوزه گردشگری آورده شده است تا انتخابی درست از بین آنها داشته باشید:
چطور از تبلیغات بهترین نتیجه را بگیریم؟
برای اینکه یک کمپین تبلیغاتی موفق در زمینه سفر و گردشگری داشته باشید، صرفاً تبلیغ کردن کافی نیست. شما باید در کنار تبلیغ خوب و اصولی، استراتژی درستی داشته باشید و از پلتفرمهای مناسب هم برای این کار استفاده کنید. همکاری با یک آژانس تبلیغاتی حرفهای، به شما کمک میکند تا هزینههای تبلیغات را نسبت به بازدهی تنظیم کرده و اگر هم برای این کار هزینه میکنید، شاهد بازگشت سرمایه در کمترین زمان باشید.
یکی از پیشنهادهای ما برای اجرای تبلیغات مؤثر در صنعت گردشگری و سفر، همکاری با آژانس تبلیغاتی ادوایس است. ادوایس تجربه گستردهای در این حوزه دارد و با تحلیل دقیق و تخصصی دادهها، بهترین استراتژی تبلیغاتی را برای شما تدوین میکند تا در کمترین زمان به برندی پرمخاطب و خوشنام در عرصه سفر و گردشگری تبدیل شوید.
چرا تبلیغات خود را به ادوایس بسپاریم؟
آژانس تبلیغاتی ادوایس، یکی از پیشروهای تبلیغات در صنعت گردشگری است که تاکنون با برندهای بزرگی مانند اسنپ تریپ، علیبابا، شب، جاباما و بسیاری دیگر همکاری کرده است. این آژانس، با شناخت دقیق از بازار و استفاده از روشهای نوین تبلیغاتی، به برندها کمک میکند تا حضور پررنگتری در بازار سفر داشته باشند. مزایای همکاری با آژانس تبلیغاتی ادوایس را میتوان در موارد زیر خلاصه کرد:
- ارائه مشاوره تخصصی برای تبلیغات هتل، اقامتگاهها، آژانسهای مسافرتی و دیگر فعالان حوزه سفر
- واقف بودن و اشراف داشتن به نقش تبلیغات در صنعت گردشگری و استفاده از شبکه گستردهای از پیجهای پرمخاطب و اینفلوئنسرهای گردشگری برای تبلیغات دیجیتال برند شما در این حوزه
- تدوین استراتژیهای تبلیغاتی مبتنی بر داده و تحلیل رفتار کاربران برای گرفتن بهترین نتیجه و بازدهی
- بهینهسازی بودجه تبلیغاتی و افزایش نرخ بازگشت سرمایه
- امکان اجرای کمپینهای متنوع برای تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام و دیگر شبکههای اجتماعی
چطور همکاری خود را با آژانس ادوایس شروع کنیم؟
اگر میخواهید تبلیغات مؤثری برای کسبوکارتان در حوزه سفر داشته باشد، فارغ از کوچک یا بزرگ بودن حوزه فعالیتتان، همین حالا به وبسایت آژانس تبلیغاتی ادوایس سری بزنید و از مشاوره تخصصی کارشناسان این حوزه بهرهمند شوید. همکاری با آژانس ادوایس مانند انتخاب یک همراه مطمئن در مسیر رشد و موفقیت شما خواهد بود.
دیدگاه جدید