karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

25 مرداد 1400

به روز رسانی

22 اسفند 1401

خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در آن از جمله کارهایی که است که بیشتر ایرانیان به آن روی آورده اند. اما باید بدانید خرید ملک در یک کشور بیگانه کار چندان آسانی نمی باشد و باید مراحل قانونی آن طی شود. ما در این مقاله قصد داریم تمام اصول مربوط به خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت را برایتان شرح دهیم پس اگر ترکیه را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

خرید ملک در ترکیه

مرحله اول برای اخذ اقامت ترکیه

شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه می توان اقامت ترکیه را اخذ نمود؟ مهاجرت به ترکیه همانند دیگر کشورها دارای پستی و بلندی می باشد اما بهتر است از قبل با چگونگی و راه و روش های اخذ اقامت ترکیه آشنا شوید تا به صورت اصولی کار خود را پیش ببرید. اخذ اقامت در ترکیه با خرید ملک در استانبول یکی از بهترین روش ها می باشد چرا که استانبول یکی از زیباترین شهرهای ترکیه بوده و طرفداران زیادی دارد. در ادامه تمامی روش ها را به طور کامل شرح داده ایم.

 جهت هرگونه سوال می توانید از مشاورین خبره خرید ملک در استانبول آسیاملک کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

چگونگی اخذ اقامت ترکیه

قبل از اینکه بخواهید به ترکیه مهاجرت کنید باید بدانید آیا صلاحیت این کار را دارید یا خیر. سپس به این کار اقدام کنید. اگر برای انجام مراحل از کارشناسان و موسسات حقوقی معتبر کمک بگیرید، این اطمینان را به شما می دهیم که مشکلی پیش نخواهد آمد و همچنین سریع تر به اهدافتان خواهید رسید. وقتی تمام مراحل را به خوبی انجام دادید، وقت آن رسیده که برای اخذ ویزا اقدام نمایید. بعد از مهاجرت به ترکیه می بایست روش های مهاجرت را انتخاب کنید که در ادامه به توضیح کامل هریک از آن ها پرداخته ایم.

خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

روش های مهاجرت به ترکیه

روش های زیادی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد از جمله، خرید ملک در ترکیه، سرمایه گذاری، کار و تحصیل در ترکیه و ...

اقامت در ترکیه به وسیله خرید ملک

یکی از مهم ترین مراحل خرید ملک در ترکیه یا هر کشور دیگری، این است که ابتدا هدفتان را مشخص کنید. دانستن اینکه به دنبال چه نوع ملکی هستید، چرا می خواهید خانه بخرید یا اینکه چقدر می خواهید هزینه کنید یا حتی چه نوع خانه ای در چه منطقه ای می خواهید، خیلی ضروری و مهم است.

هریک از افراد بعد از اینکه صلاحیت مهاجرت در ترکیه را پیدا کردند می توانند از طریق خرید ملک در ترکیه اقامت ترکیه را اخذ نمایند. قابل ذکر است که خرید ملک در استانبول  پایان ماجرا نیست چرا که همین کار قوانین خاص خود را دارد. برای اخذ اقامت در ترکیه از طریق خرید ملک، می بایست ملکی که خریداری می کنید حداقل 250 هزار دلار ارزش داشته باشد. شما می توانید با سفر به ترکیه و خرید ملک در آن جا شرایط اقامت به ترکیه را برای خود مهیا کنید. در این روش می توانید از سرمایه گذاری بدون محدودیت در ترکیه برخوردار شوید همچنین از دیگر مزایایی که اقامت از طریق خرید ملک دارد می توان به افتتاح حساب بانکی، دریافت شماره مالیاتی، استفاده از خدمات دولتی به صورت رایگان و همچنین ورود به بازار کار اشاره کرد. همانطور که ذکر کردیم حتما می بایست یک ملک به ارزش 250 هزار دلار خریداری کنید تا از این امتیازات برخوردار شوید. افرادی که کمتر از 250 هزار دلار در ترکیه سرمایه گذاری کردند تنها تا سه سال حق اقامت در ترکیه را دارند که اقامت توریستی نام دارد. 

اخذ اقامت به وسیله اجاره ملک

یکی دیگر از روش های اقامت در ترکیه اجاره ملک می باشد. اما به یاد داشته باشید اگر اقامت از طریق اجاره ملک در ترکیه را برگزیده اند، فقط می توانید از اقامت موقت برخوردار شوید. اگر می خواهید به طور دائم در ترکیه اقامت کنید بهتر است روش اول را انتخاب کنید. 

اقامت در ترکیه به وسیله ادامه تحصیل

دولت ترکیه محصلان خارجی را از ابتدایی تا دانشگاه تحت پوشش خود قرار می دهد. افرادی که توانستند نامه پذیرش یکی از موسسات آموزشی ترکیه را اخذ نمایند، باید در آزمونی به نام YOS شرکت کنند. یکی از شروط اخذ پذیرش دانشگاه های ترکیه این است که در آزمون ورودی نمره قبولی را کسب کنید و مدرک تحصیلی دوران دبیرستان را همراه داشته باشید. در دانشگاه های ترکی زبانی که تدریس می شود استانبولی است و افرادی که با زبان استانبولی آشنا نیستند به صورت رایگان آموزش می بینند. 

مدارک لازم برای اخذ اقامت ترکیه

جهت اقامت در ترکیه می بایست حتما مدارکی را فراهم آوردید تا بتوانید به صورت اصولی اقامت ترکیه را اخذ نمایید. مدارک لازم به شرح زیر می باشند:

•پاسپورت

•دو قطعه عکس پاسپورتی

•مدارک جهت تمکن مالی

•در اختیار گذاشتن بلیط های رفت و برگشت

•دارا بودن بیمه درمانی 

•پر کردن فرم های مهاجرتی

نکته: پاسپورت شما می بایست حداقل تا 60 روز اعتبار داشته باشد. 

3 مرحله اصلی جهت اخذ اقامت در ترکیه

1.درخواست ویزای ترکیه

2.تهیه مدارک لازم

3.ارائه درخواست با سفارت

به طور کلی علاوه بر خرید ملک در استانبول روش های دیگری هم وجود دارد که بتوان از طریق آن در ترکیه اقامت کرد که این بستگی به نوع انتخاب شما دارد و اینکه کدام روش برای شما بهتر است. پس اکنون باید انتخاب کنید.

ما همیشه سعی داشتیم نکاتی را بسته به تجربه سالیان خود در زمینه خرید ملک در ترکیه را به شما ارائه دهیم. حال تصمیم با شماست که بخواهید چگونه و به چه روشی، این مهم را عملی کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و کارناوال هیچ مسئولیتی در رابطه با آن را نمی‌پذیرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.