karnaval.ir

پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

29 مهر 1401

به روز رسانی

07 فروردین 1402

آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی بهانه خوبی برای سفر به استان‌های زیبای ایران بوده و همزمان با روزهای پایانی سال و شروع سال جدید، جاده های ایران با ترافیک تردد مسافران نوروزی مواجه می‌شود. همه ما برای یکبارهم که شده تجربه ترافیک جاده‌ها را در تعطیلات سال نو را داشته‌ایم و انتظار و صف‌های طولانی برای پرداخت عوارض آزادراهی، باعث اتلاف وقتمان شده است که آیتول با ارائه سرویسی آنلاین به این دغدغه پایان داده است.

آنلاین شدن خدمات خودرویی گام مهمی برای رفع این قبیل مشکلات بوده است و از اواخر سال ۱۳۹۷ در ایران، امکان پرداخت عوارض اتوبان به صورت الکترونیکی فراهم شده است تا رانندگان خودرو با روش‌های آسان‌تری عوارض خود را پرداخت کنند.

آیتول به عنوان سامانه جامع خدمات خودرویی در راستای تحقق وعده برند خود، مبنی بر پاسخ به تمام نیازهای خودرویی کاربران، خدمت پرداخت عوارض آزادراهی را به صورت آنلاین و فوری برای رفاه حال رانندگان ارائه کرده است. 

استفاده از اپلیکیشن یا وبسایت آیتول، بهترین راه پرداخت عوارض آزادراهی است، زیرا امکان پرداخت عوارض در تمام آزادراه‌های آنلاین کشور را برای کاربر فراهم می کند. برای استفاده از این سرویس، کافی است با وارد کردن شماره پلاک و موبایل مالک در آیتول استعلام عوارض خود را گرفته و به سادگی بدهی خود را تسویه کنید.

از مزیت‌های سامانه آیتول برای پرداخت عوارض جاده‌ای، قابلیت فعال‌سازی سرویس پرداخت خودکار و شارژ کیف پول است تا رانندگان بدون اتلاف زمان و بلافاصله پس از ثبت عوارض آزادراهی، تعرفه آن را پرداخت کنند. این قابلیت مانع فراموشی در پرداخت عوارض و صدور جریمه دیرکرد برای خودرو می‌شود که مبلغ جریمه آن بین 40 هزار تومان تا 90 هزار تومان متغیر است.

سامانه خدمات خودرویی آیتول همچنین قابلیت تسویه با شیوه پرداخت امن(سریع) را ارائه کرده است تا کاربران با فعالسازی قابلیت پرداخت مستقیم و بدون ورود به درگاه پرداخت، عوارض آزادراهی را مستقیما از حساب بانکی خود پرداخت کنند.

آیتول امکان پرداخت موردی و تدریجی عوارض معوق آزادراهی را نیز فراهم کرده است تا مالکان خودرو بتوانند به صورت موردی عوارض خودروی خود را تسویه کنند. نرخ عوارض محاسبه شده در این روش بسیار دقیق و بدون هیچ‌گونه خطایی است و شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن یا سایت آیتول، در هر ساعتی از شبانه‌روز نسبت به پرداخت هزینه آزادراه‌های کشور اقدام کنید.

آزادراه همت -کرج آزادراه تهران- قم، آزادراه تهران- قزوین، آزاد راه تهران- ساوه، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین- زنجان، آزادراه گذرگاه شرق اصفهان، آزادراه کاشان – نطنز - اصفهان (سان‌آرا) و آزادراه بندرعباس - شهید رجایی و ... از جمله آزادراه‌های تحت پوشش در سامانه آیتول برای پرداخت آنلاین عوارض هستند. 

آیتول معتبرترین سامانه‌های خودرویی برای پرداخت یکجای بدهی خودرو است و خدمات گوناگونی چون گرفتن خلافی خودرو با موبایل، پرداخت خلافی خودرو، عوارض بین شهری، استعلام و خرید انواع بیمه‌ها به صورت قسطی، تعویض پلاک و معاینه فنی غیرحضوری و سایر سرویس های مرتبط با خودرو را ارائه می‌کند تا کاربران در سریع‌ترین زمان، بهترین خدمات را دریافت کنند.

قدم در راهی گذاشتم که در آغاز برایم مبهم بود، اما حالا جذاب است. انگیزه، امید و عشق موجب شد تا از سختی‌های این راه ترسی به خود راه ندهم، خستگی جسمم را با طراوت و شادابی روحم تسکین دهم و با قدرت بیشتر و

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

بدترین درگاه پرداخت می باشد الان یک ماه دو میلیون و دویست واریزکردم برا مالیات پلاک خودرو به حساب دارایی ننشسته کسی پاسخگو نیست اگه از این سامانه پرداخت استفاده کنید کارتون انجام نمیشه و پولتون هم برگشت داده نمیشه پشتیبانی هم جواب نمیده مجبور به پیگرد قانونی شدم

انتشار:02 اسفند 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.