karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

28 خرداد 1400

به روز رسانی

31 خرداد 1401

مهم ترین زبان هایی که باید یاد بگیرید

برای اینکه بدانید بهترین زبان های دنیا کدامند و چرا؟ باید به اطلاع شما برسانیم که وسایت کتابانه تعدادی از وب سایت های خارجی را بررسی کرده است. نتیجه این تحقیق که گرایش‌ زبان ها در صنایع مختلف را مورد توجه داشت، ما را به فهرستی از بهترین زبان‌ها برای حال حاضر و سالهای آینده برای یادگیری رساند. فهرست ما را در زیر بررسی کنید!

اهمیت یادگیری یادگیری سایر زبان ها

یکی از راه های مسلم موفقیت در دنیای امروز تسلط به زبان دوم یا سوم است. شکی نیست که جهانی شدن یکی از ویژگی های جامعه ماست. ایجاد کارمندان چند زبانه ضروری است. به عنوان یک جامعه، ما اکنون در هر زمان از تاریخ خود تحرک بیشتری داریم. توانایی برقراری ارتباط به زبان دیگر، انتخاب های بیشتری در مورد جایی که می خواهیم زندگی کنیم به ما می دهد.  

فهرست بهترین زبان های دنیا

1. انگلیسی

انگلیسی توسط بیش از 75 درصد از جمعیت جهان صحبت می شود و زبان رسمی تعدادی از کشورها از جمله آفریقای جنوبی و سنگاپور است. انگلیسی تاثیرگذارترین زبان آکادمیک است و دانش انگلیسی تجاری برای فعالیت در دنیای تجارت جهانی ضروری است. جهانی شدن به سرعت در حال رشد بدان معنی است که امروزه، انگلیسی به زبان اصلی تجارت تبدیل شده است - زبان جهانی. 

همچنین شایان ذکر است که بیش از نیمی از وب سایت ها به زبان انگلیسی نوشته شده اند. کارآفرینانی که به دنبال راه‌اندازی موفقیت‌آمیز یک کسب‌وکار جدید هستند، باید درک مناسبی از مکالمه انگلیسی و همچنین عبارات انگلیسی تجاری داشته باشند. یادگیری زبان انگلیسی در حال حاضر مهم تر از همیشه است. کشورهایی که مهارت های انگلیسی بهتری دارند، نه تنها رقابتی تر هستند، بلکه برای فرصت های تجاری جدید نیز بازتر هستند. برای خرید کتاب آموزش زبان انگلیسی با کتابانه مراجعه کنید.

2. چینی (ماندارین) 

زبان چینی ماندارین یکی از سریع ترین زبان های دنیاست. بیش از 1.2 میلیارد نفر این گویش را می دانند. علاوه بر این، ماندارین دومین زبان محبوب در بین کاربران اینترنت است. از آنجایی که بازارهای آسیایی تجارت اینترنتی و تجارت الکترونیک خود را گسترش می دهند و با توجه به اینکه بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می کنند که تا سال 2050 چین به اقتصاد پیشرو در جهان تبدیل خواهد شد، این امکان وجود دارد که ماندارین به عنوان تأثیرگذارترین زبان تجاری، زبان انگلیسی را پشت سر بگذارد و ماندارین را به یکی از مهمترین زبان ها و مفید برای یادگیری در آینده تبدیل کند. 

3. اسپانیایی 

اهمیت صحبت کردن به زبان اسپانیایی همچنان در حال افزایش است. جای تعجب است که این امر تا حد زیادی به دلیل ایالات متحده است. ایالات متحده دومین کشور بزرگ اسپانیایی زبان جهان است که بیش از 37 میلیون نفر به عنوان زبان اول اسپانیایی صحبت می کنند و در کل 50 میلیون اسپانیایی صحبت می کنند. پیش بینی می شود که جمعیت اسپانیایی در ایالات متحده در سه دهه آینده دو برابر شود، بنابراین برای کسانی که  به دنبال استفاده از بازار ایالات متحده  هستند  ، درک اسپانیایی و همچنین انگلیسی تجاری مهم است. 

4. آلمانی 

آلمانی رتبه چهارم را در پرکاربردترین زبان های دنیا دارد. علاوه بر این، پیشرفت های آلمان در فن آوری،  همراه با قدرت سیاسی و اقتصادی آن در اتحادیه اروپا و سراسر جهان،  دانستن آلمانی را  بسیار ارزشمند می کند. تحلیلگران کسب و کار دریافتند که بسیاری از صنایع و شرکت ها به کارگرانی که مهارت زبان آلمانی دارند 4 درصد بیشتر حقوق می دهند. (خرید کتاب آلمانی

5. فرانسوی 

فرانسوی اغلب "انگلیسی سابق" نامیده می شود. در طول تاریخ استعمار، فرانسه یک نیروی اصلی در سراسر دنیا بود. نفوذ فرانسه به وضعیت غیرعادی منجر شد که در آن تعداد فرانسوی‌زبان‌های غیربومی بیشتر از افراد  بومی است. فرانسه از نظر زبان گفتاری در اتحادیه اروپا رتبه دوم را دارد و زبان رسمی 29 کشور از جمله تعداد زیادی از کشورهای آفریقایی است. 

6. پرتغالی 

پرتغالی پس از اسپانیایی به عنوان پرمخاطب‌ترین زبان در آمریکای لاتین قرار دارد. بیش از 200 میلیون نفر در برزیل و برخی از مناطق آفریقا، به این زبان صحبت می کنند. زبان پرتغالی اخیراً رشد قابل توجهی را تجربه کرده است که تا  حدی به دلیل رشد برزیل به عنوان یک مرکز تجاری و علمی است.

7. عربی 

برخی از کشورهای عرب زبان سریع ترین اقتصادهای جهان را تشکیل می دهند. عربی زبان رسمی ۲۸ کشور است. کشورهای عرب زبان بازارهای صادراتی مهمی برای بریتانیا و اتحادیه اروپا هستند و نشانه کمی از کاهش سرعت نشان می دهند. در گزارش اخیر شورای بریتانیا، زبان عربی را به عنوان  دومین زبان مهم در آینده  رتبه بندی کرده است. 

8. ژاپنی 

با توجه به عملکرد قوی، سرمایه‌گذاری و نوآوری‌های این کشور در تحقیق و توسعه، فناوری، روباتیک و الکترونیک پیشرفته، توانایی صحبت به زبان ژاپنی برای کسانی که در زمینه‌های مرتبط فعالیت می‌کنند یک امتیاز مثبت است. ژاپن همچنین واردکننده اصلی کالاهای غربی است. کاربران اینترنتی ژاپنی زبان، سالانه بیش از 88 میلیارد دلار در تجارت الکترونیکی فروش دارند.  

9. روسی 

شکی نیست که روسیه یک قدرت سیاسی و اقتصادی مهم است. روسی یکی از زبان های رسمی سازمان ملل است و پس از انگلیسی به عنوان زبان اصلی مورد استفاده برای محتوای وب سایت در رتبه دوم قرار دارد.  

روسی به طور گسترده در کشورهای شوروی سابق نیز استفاده می شود. با توجه به تعداد روسی زبانان و پتانسیل تجاری و سرمایه گذاری،  زبان روسی یکی از زبان های مفید برای یادگیری در آینده محسوب می شود.  

10. هندی

این واقعیت که هندی جزو ده زبان برتر برای یادگیری است ممکن است برای بسیاری تعجب آور باشد. اگرچه تعداد زیادی از جمعیت هند به زبان انگلیسی صحبت می کنند، بیش از 80 درصد از مردم به این زبان مسلط نیستند.  

شبه قاره هند به عنوان یکی از مهم ترین اقتصادهای نوظهور دیده می شود. سازمان‌های دولتی سرمایه‌گذاری‌های خود را در فناوری و اتصال افزایش داده‌اند، نفوذ تلفن همراه به سرعت در حال رشد است و سرمایه‌گذاری بین‌المللی همچنان در حال رشد است. همه این عناصر به رشد سریع هندی به عنوان یک زبان مهم جهانی کمک کرده است. 

نکاتی برای انتخاب زبان

یادگیری یک زبان جدید هیجان انگیز است. یادگیری یک زبان جدید بینشی نسبت به فرهنگ‌های جدید فراهم می‌کند و می‌تواند منجر به تعدادی تجربیات و ماجراجویی‌های جدید شود.

نکاتی اصلی که هنگام یادگیری زبان دوم یا حتی زبان سوم باید در نظر گرفت مفید بودن است. اگر به ندرت دلیل یا فرصتی برای استفاده از مهارت های زبانی جدید خود دارید، ممکن است بخواهید یکی دیگر را برای مطالعه انتخاب کنید. مفید بودن یکی از دلایل اصلی است که چرا بسیاری از افراد تصمیم می گیرند انگلیسی تجاری را به صورت آنلاین یاد بگیرند. عوامل دیگری که باید هنگام انتخاب زبان در نظر بگیرید، تعداد کسانی است به آن زبان صحبت می کنند، محل صحبت زبان، تطبیق پذیری و اهداف شغلی خاص شما است. 

خرید اینترنتی کتاب های آموزش زبان با تخفیف‎ از کتابانه

برای خرید انواع کتاب های آموزش زبان با تخفیف به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه کنید و در میان کتابهای متنوع این فروشگاه با بررسی قیمت محصولات مورد نظر خود اقدام به خرید کتاب آموزش زبان انگلیسی کنید.

در کتابانه علاوه بر کتابهای آموزش زبان، کتابهای کودک و نوجوان، بزرگسال، کمک درسی، کنکوری و دانشگاه در دسترس شنا هستند.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.