karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

28 مهر 1400

به روز رسانی

04 دی 1402

بارها شده است که به دنبال ایده‌ای متفاوت برای مهمانی تولد باشیم و فکرمان به جایی نرسد. همین هم باعث شده تا برویم سراغ ایده‌های قدیمی و کسل‌کننده... و طبیعتاً شاهد این باشیم که آن نشاط و شور و حال مطلوب در مراسم‌مان وجود ندارد. خب، اینجا قرار است پیشنهادی بسیار متفاوت برای سورپرایز تولد داشته باشیم. پیشنهادی که تا کنون به آن فکر نکرده‌اید... تولد در اتاق فرار!

اتاق فرار؛ پیشنهادی عالی برای سورپرایز تولد!

تابه‌حال بازی نکرده‌اید؟!

اگر تا حالا به اتاق فرار نرفته‌اید، اصلاً جای نگرانی ندارد. چراکه فهم این بازی و توضیح آن اصلاً کار سختی نیست. اتاق فرار یا اسکیپ روم، یک بازی ماجراجویانه است که در آن تیم شما وارد یک فضای فیزیکی و همه‌جانبه می‌شود. شما پس از شروع بازی، یک ساعت فرصت دارید با حل معماها و گذشتن از چالش‌های فیزیکی و ذهنی هیجان‌انگیز، مأموریت خود را انجام دهید، راه خروج را پیدا کنید و برندۀ بازی شوید.

بنابراین قبل از شروع بازی، باید یک تیم تشکیل دهید که معمولاً بین 3 تا 11 نفر متغیر است. سپس با مراجعه به سایت اسکیپ زوم، با مطالعۀ جزئیات بازی‌های مختلف، اتاق دلخواه خود را انتخاب کنید. بازی اتاق فرار، ژانرها و موضوعات مختلفی دارد. دکور و معماهای هر اتاق نیز باتوجه‌به این ژانر طراحی و ساخته شده‌اند.

اتاق فرار؛ پیشنهادی عالی برای سورپرایز تولد!

آیا هر سلیقه‌ای اسکیپ روم را می‌پسندد؟

ژانرها و سناریوهای اتاق فرار آن‌قدر متنوع هستند که برای همۀ افراد در هر ردۀ سنی و سلیقه‌ای هیجان‌انگیز، حماسی و جذاب به نظر می‌رسند. طراحان بازی به فکر خلق تجربه‌ای به‌یادماندنی برای بازیکنان هستند. ازاین‌رو سعی دارند با طراحی معماهای جذاب و چالش‌برانگیز، دکور بی‌نقص و مرتبط با ژانر و همچنین به‌کارگیری بازیگرانی حرفه‌ای، یک ساعت بازی را به یکی از بهترین ساعت‌های عمر شما تبدیل کنند.

طبق تجربۀ مدیران مجموعه‌های مختلف در شهرهای ایران، تاکنون تقریباً هر سلیقه‌ای با این بازی ارتباط گرفته است و آن را سرگرم‌کننده خوانده است. برگزاری مهمانی تولد در اتاق فرار، به مهمانان شما این فرصت را می‌دهد با هر سلیقه‌ای که داشته باشند، احساس قهرمان بودن کنند. زیرا همان‌طور که در بازی خواهید دید، هر یک از اعضای خانواده و دوستان شما لحظات منحصربه‌فرد و خاص خودش را در این بازی خلق خواهد کرد!

پیشنهاد سورپرایز تولد در اتاق فرار اصلاً پیشنهاد جدیدی نیست و بارهاوبارها در شهرهای ایران علی‌الخصوص تهران، شاهد این بوده‌ایم که لحظاتی شگفت‌انگیز برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه رقم خورده است.

اتاق فرار؛ پیشنهادی عالی برای سورپرایز تولد!

رزرو اتاق فرار در تهران

برای رزرو اتاق فرار تهران می‌توانید وارد سایت اسکیپ زوم شوید و با مطالعۀ جزئیات هر بازی، گزینۀ مناسب را انتخاب کنید. علاوه بر ژانر، سطح دشواری و سناریو، بهتر است حتماً به دسترسی مکانی به اتاق توجه کنید. معیارهایی مانند دسترسی به خطوط حمل‌ونقل عمومی یا داشتن پارکینگ برای اکثر بازیکن‌ها مهم هستند.

خاطرهای که برای یک عمر ماندگار خواهد شد ...!

جشن تولد عزیزان شما در اتاق فرار آن‌قدر خاص و منحصربه‌فرد است که مطمئناً تا سال‌ها به یاد خواهد ماند. این تجربه علاوه بر لذت‌بخش بودن، می‌تواند تا حدود زیادی آموزنده نیز باشد. در طول این ماجراجویی، شما و هم‌تیمی‌های خود یاد می‌گیرید که به یکدیگر اعتماد داشته باشید، ارتباط برقرار کنید و از نقاط قوت و استعدادهای یکدیگر قدردانی کنید. 

تیم شما در مهلت محدود بازی سخت در تلاش خواهد بود که همۀ سرنخ‌ها و الگوها را پیدا کند، از آزار موجودات عجیب‌وغریب بازی در امان بماند و با باز کردن قفل‌های مختلف مأموریت خود را تکمیل کند. 

به همین دلیل، فرقی نمی‌کند که شما در پایان بازی خانه را از شرّ موجودات شیطانی رها می‌کنید، یک صندوقچۀ طلا پیدا می‌کنید یا یک اثر هنری مشهور را سرقت می‌کنید. فارغ از موضوع و سناریو، برنده شدن در اتاق فرار شما را با هم‌تیمی‌های خود بیشتر نزدیک می‌کند. حال شما فرض کنید این حس صمیمیت حاصل از بازی، با یک سورپرایز عالی و جشنی متفاوت هم‌زمان شود! مطمئناً این تولد با تولدهای عادی دیگر قابل‌مقایسه نخواهد بود.

انفجار در شبکه‌های اجتماعی؟!

عکس‌های یادگاری بخش جدایی‌ناپذیری از تولدها هستند. اما تا کی قرار است عکس‌های روتین و خسته‌کننده از تولدهای خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید؟ با اینکه سه-چهارسالی از ورود بازی اتاق فرار به ایران می‌گذرد، این بازی هنوز نسبتاً جدید است و مردم کنجکاوند از فضا و اتفاقات آن سر دربیاورند.

علاوه بر اینکه هیچ لحظۀ کسل‌کننده‌ای در خود بازی وجود ندارد، عکس‌های یادگاری تولد در فضای اتاق به همراه دکور عجیب بازی می‌تواند برای دنبال‌کنندگان شما در فضای مجازی نیز بسیار جالب باشد. شک نکنید این عکس‌ها در مقایسه با عکس‌های یادگاری عادی بسیار به‌یادماندنی‌تر خواهند شد و حس بهتری خواهند داشت. 

خوشبختانه هم‌اکنون بازی اتاق فرار در اغلب شهرهای بزرگ ایران وجود دارد و شما می‌توانید هر زمانی که مد نظرتان بود، تجربۀ تولد در اسکیپ روم را رقم بزنید.

اتاق فرار؛ پیشنهادی عالی برای سورپرایز تولد!

رزرو اتاق فرار در کرج

برای عزیزانی که قصد رزرو اتاق فرار کرج را دارند، سایت اسکیپ زوم لیست کاملی از بازی‌ها به همراه توضیحات هر یک را فراهم کرده است. با طیف گسترده‌ای از سناریوهای موجود در شهر کرج، هر تیمی می‌تواند باتوجه‌به علایقش اتاقی را پیدا کند که تجربۀ جالب‌تری برای تولد به ارمغان بیاورد.

چطور می‌توانم این تولد را برگزار کنم؟

اولین قدمی که باید بردارید این است که بدون مطلع شدن شخصی که تولدش است، با هم‌تیمی‌های دیگر خود هماهنگی‌های لازم را به عمل آورید و یک اتاق را انتخاب کنید. برای انتخاب اتاق فرار، می‌توانید وارد سایت اسکیپ زوم به آدرس escapezoom.ir شوید؛ یا عبارت «اسکیپ زوم» را در گوگل سرچ کنید.

با توجه به شهری که در آن سکونت دارید، از قسمت شهرها آن را انتخاب کنید و فقط بازی‌های آن شهر را مشاهده کنید. سپس با مجموعۀ منتخب تماس بگیرید و موضوع تولد را مطرح کنید. مطمئناً مسئولین مجموعه راهنمایی‌های لازم را در مورد شرایط بازی و برگزاری تولد به شما خواهند گفت. چرا که در هر بازی، بسته به ژانر، سناریو، موضوع و دکور آن، ایده‌های زیادی برای سورپرایز وجود دارد.

وقتی به دنبال رزرو اتاق فرار هستید، بهتر است اتاقی را انتخاب کنید که با توانایی و تجربۀ گروه شما همخوانی داشته باشد. اگر قبلاً بازی نکرده‌اید یا گروهی دارید که شامل افراد با سن پایین است، بهتر است اتاقی با سطح دشواری بالا را انتخاب نکنید. خوشبختانه اکثر برندها سطح دشواری اتاق‌های خود را هنگام رزرو ذکر می‌کنند. 

پیشنهاد می‌کنیم اگر شهر شما اسکیپ روم دارد، حتماً پیشنهاد سورپرایز تولد در اتاق فرار را جدی بگیرید و برای یک‌بار هم که شده، آن را انجام دهید.

رزرو اتاق‌ فرار در مشهد

برای جست‌وجو و انتخاب اتاق فرار مشهد، می‌توانید پس از ورود به سایت اسکیپ زوم، شهر را روی مشهد تنظیم کنید. سپس خواهید دید که لیست اتاق فرارهای مشهد برای شما نمایان می‌شود. با مطالعۀ جزئیات هر بازی، هرکدام که ایده‌آل مراسم تولد شماست را رزرو کنید و از مهمانی متفاوت تولد خود لذت ببرید. بدیهی است که این روش رزرو برای شهرهایی مانند اصفهان، شیراز، اهواز و... نیز قابل اجراست.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.