karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

26 اردیبهشت 1400

به روز رسانی

22 اسفند 1401

مهاجرت به کشور کانادا به خصوص در حال حاضر که بیماری کرونا در سراسر جهان رشد داشته است، یک امر حقوقی است و سفارت این کشور تنها پرونده هایی را مورد بررسی قرار خواهد داد که از نظر قانونی هیچ گونه مانعی نداشته باشند. به همین دلیل زمانی که قصد دارید یک پرونده مهاجرتی را در کشور کانادا به اجرا در آورید، باید در نظر داشته باشید که پرونده شما کاملا قانونی و مطابق با قوانین تنظیم شده باشد. موسسات مهاجرتی موفق زیادی در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند که با بهره گیری از وکیل و مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC می توانند مسیر مهاجرت شما به کشور کانادا را هموار سازند.

در نظر داشته باشید که نباید در این مسیر فریب افرادی که خود را  بخورید متخصص می دانند چراکه در این حالت سرمایه مادی و زمانی شما به طور کامل در معرض خطر قرار خواهد گرفت. در این گفتار به معرفی برخی از معتبرترین مجموعه های مهاجرتی موفق برای مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت.

پرچم کانادا

معرفی ویزا موندیال از شرکت های معتبر مهاجرتی به کانادا

ویزا موندیال یکی از شرکت های کانادایی است که بر اساس قوانین دولت کبک و بریتیش کلمبیا به ثبت رسیده است. این شرکت تحت مدیریت مرتضی هماپور مشاور قانونی مهاجرت به کانادا که به تایید ICCRC نیز رسیده است، با سوابق ثبت شده در حال فعالیت است. دفتر رسمی این شرکت در شهر ونکوور در کشور کانادا مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا است. این شرکت در شهر تهران نیز مشغول فعالیت است تا متقاضیانی که در ایران حضور دارند بتوانند از طریق ملاقات حضوری پاسخ ابهامات خود در خصوص مهاجرت به کانادا باشند.

معرفی مجموعه کانادا پاس به عنوان شرکت مهاجرتی معتبر به کانادا

یکی دیگر از شرکت های موفق مهاجرتی در سال های اخیر مجموعه مهاجرتی کانادا پاس بوده است. این شرکت نیز تحت مدیریت یک وکیل مهاجرت رسمی در کانادا فعالیت می کند. آقای مهیار حلاج چور عضو رسمی شورای قانون گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت به کانادا ICCRC با شماره پروانه R 520250 اداره این شرکت را بر عهده دارد. دفتر مرکز شرکت مهاجرتی کاناداپاس در شهر تورنتو واقع شده است و مطابق با قوانین دولت فدرال و استان انتاریو اداره می شود.

این شرکت پرونده های موفق زیادی را در زمینه مهاجرت استارتاپ، ثبت شرکت و راه اندازی بیزنس، تحصیلی،سرمایه گذاری،  کاری، اکسپرس انتری،  توریستی و غیره به ثبت رسانده است و از همین روست که می توان اطمینان داشت که آن ها نیز می توانند شانس پذیرش شما برای دریافت ویزای کانادا را به حداکثر برسانند.

همچنین شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital با مدیریت آقای مهیار حلاج پور، گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به مجموعه ی کاناداپاس اعتماد کرده اند‌.

زمانی که شما پرونده مهاجرتی خود را به یک وکیل با تجربه و مورد تایید اداره مهاجرت کانادا می سپارید، می توانید اطمینان حاصل کنید که پرونده شما مطابق با آخرین قوانین کشور کانادا به مرحله اجرا خواهد رسید و شانس دریافت ویزایتان به حداکثر می رسد. شرکت کاناداپاس این اطمینان را به موکلین خود داده است که تنها پس از بررسی تمامی جوانب یک پرونده مهاجرتی آن را به اداره مهاجرت ارسال خواهد کرد تا شانس دریافت ویزا در بالاترین مرحله قرار داشته باشد. وبسایت کاناداپاس و همچنین ویزا 724 به عنوان زیرمجموعه شرکت کاناداپاس دایره المعارفی کامل در زمینه مهاجرت به کشور کانادا است و شما می توانید از این طریق اطلاعات بروز شده مهاجرت به کانادا را بدست آورید. مشاورین این موسسه در صورت دریافت وقت قبلی، پاسخگوی سوالات شما در رابطه با مهاجرت به این کشور خواهند بود.

گروه مشاورین آتلانتیک 724 از شرکت های مهاجرتی معتبر در زمینه مهاجرت

از دیگر شرکت های معتبر مهاجرت به کشور کانادا می توان از گروه آتلانتیک 724 یاد کرد. این شرکت نیز در زمینه مهاجرت به کانادا به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان به فارسی زبانان خدمات مهاجرتی ارائه می کند. این شرکت در سال 1393 رسما تاسیس شد اما از سال 1394 با تاسیس دفتر تهران، فعالیت خود در ایران را نیز آغاز کرد. در سال 1396 نیز فعالیت این شرکت در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ آغاز شد و تا به امروز نیز با ثبت چندین پرونده مهاجرت موفق ادامه داشته است.

معرفی مجموعه مهاجرتی صباپلن

صباپلن نیز یکی دیگر از مجموعه هایی است که با در اختیار داشت مجوز رسمی اعزام دانشجو در ایران در حال فعالیت است. در حقیقت در صورتی که قصد تحصیل در کشور کانادا را داشته باشید، صباپلن می تواند به عنوان یک مجموعه معتبر به شما کمک کند تا در مسیر مهاجرت خود کمترین استرس را داشته باشید. این مجموعه علاوه بر فعالیت در زمینه اعزام دانشجو به کشور کانادا در زمینه اقامت های سرمایه گذاری و همچنین کاری نیز فعالیت می کند. کانادا یکی از کشورهایی است که مجموعه صباپلن در رابطه با آن خدمات مهاجرتی به متقاضیان مهاجرت ارائه می دهد.

معرفی موسسه حقوقی سفیران سروش سعات به منظور مهاجرت به کانادا

این مجموعه مهاجرتی که فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است، در سال 1394 در اداره ثبت شرکت ها با نام سفیران سروش سعادت به شماره ثبت 37155 به ثبت رسید. این مجموعه نیز دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو به خارج از کشور است و طرف قرارداد وکلای رسمی مهاجرت کانادا ICCRC می باشد. مدیریت این مجموعه به عهده جناب آقای احسان درمنکی فراهانی وکیل دادگستری به شماره پروانه 23511 می باشد. این مجموعه مهاجرتی نیز علاوه بر کانادا در زمینه مهاجرت به بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی نیز فعالیت می کند و وبسایت این مجموعه اطلاعات جامعی در رابطه با مهاجرت به کشورهای مختلف جهان در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

معرفی این 5 شرکت بدان معنا نیست که صرفا این شرکت ها می توانند خدمات لازم در خصوص مهاجرت به کشور کانادا را در اختیار شما قرار دهند بلکه صرفا به این منظور معرفی شده اند که شما بتوانید با اطمینان بیشتری آن ها را به عنوان مجموعه معتبر برای مهاجرت به کشور کانادا بشناسید. اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید و می خواهید اطمینان حاصل کنید که یک فرد مجرب پرونده مهاجرت شما را به اجرا در خواهد آورد، پیش از عقد قرارداد از وی بخواهید تا شماره پروانه خود را به شما ارائه دهد تا بتوانید با استعلام آن اطمینان حاصل کنید که وی فردی دارای اعتبار در زمینه مهاجرت به کشور کانادا است.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و کارناوال هیچ مسئولیتی در رابطه با آن را نمی‌پذیرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.