karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

16 اسفند 1400

به روز رسانی

05 تیر 1402

همیشه قبل از سفر به دنبال بهترین لباس‌ها و رایحه‌ها هستیم تا بتوانیم لذت سفر را برای خودمان چند برابر کنیم. ولی این موضوع که شیشه یا بطری عطرمان بزرگ است و جای زیادی در کیف و چمدانمان می‌گیرد برایمان بسیار سخت است. پس بهتر است برای اینکه عطر و ادکلنمان فضای کمتری در کیفمان بگیرد از عطرهای مسافرتی یا جیبی استفاده کنیم.

خرید عطر همیشه یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که در هنگام سفر انجام می‌دهیم. معمولا از رایحه‌های همیشگی استفاده می‌کنیم و حتی دوست داریم رایحه‌ای جدید را در هنگام سفر امتحان کنیم. ولی همیشه این سوال که عطر مسافرتی اصل را از کجا تهیه کنیم ذهن همه ما را درگیر می‌کند. در ادامه سعی داریم شما عزیزان را در خرید عطر سفری راهنمایی کنیم.

عطر مسافرتی چیست؟

این محصولات که در حجم‌های ۱۵ تا ۳۰ میل در دسترس مردم قرار گرفته‌اند دارای رایحه و بویی شبیه به بهترین عطرهای برندهای مطرح جهانی عطر و ادکلن هستند که به دلیل آن که این عطرها جهت استفاده در سفر تولید می‌شوند دارای ماندگاری و رد بوی بالایی هستند.

با انتخاب این عطر و ادکلن‌ها می‌توانید فضای بیشتری در چمدانتان را به وسایل دیگر اختصاص دهید چون عطرهای مسافرتی در کیف آرایشی شما هم جا می‌شوند. عطر مسافرتی در بین خانم‌ها و آقایان بسیار محبوب است چون به راحتی می‌توانند آن را همراه خود حمل کنند و هر لحضه از رایحه آن نهایت لذت را ببرند.

کاربرد عطرهای مسافرتی

این عطر و ادکلن‌های کوچک مسافرتی به غیر از اینکه در سفر حس بهتری به شما عزیزان می‌دهند می‌توانند به راحتی در طول روز در جیب کوچک کیفتان یا در جیب داخل کتتان قرار گیرند و هر موقع که احساس کردید به رایحه‌ای نو نیاز دارید آن را به خود اسپری کنید.

حتی می‌توانید در مهمانی‌ها آن را به راحتی در کیفتان بگذارید و از بوی آن لذت ببرید. عطرهای مسافرتی کاربردهای زیادی دارند که شما را مجبور می‌کنند در کنار ادکلن اورجینال خود یکی از این عطرهای جیبی را هم همراه خود داشته باشید.

نت‌ها و روایح عطرهای مسافرتی

همانطور که در زمان جمع کردن وسایل و لباس برای سفر، نسبت به آب و هوای آن شهر لباس‌هایتان را در چمدان می‌گذارید، باید در خرید عطر سفری خود نیز بسیار دقت کنید و سعی کنید از بین دنیای روایح عطری را انتخاب کنید که رایحه‌ آن به آب و هوای شهری که می‌خواهید سفر کنید همخوانی داشته باشد. مثلا اگر قصد دارید به جنوب شهر سفر کنید حتما از عطر و ادکلن مسافرتی استفاده کنید که دارای طبعی خنک باشد. اگر هم به منطقه‌ای سرد سفر می‌کنید عطر گرم و شیرین را انتخاب کنید این طبع حس خوب و داغی را در هوای سرد به شما می‌دهد.

بهترین عطرهای مسافرتی

بعد از معرفی مفهوم عطر مسافرتی حالا برایتان سوال می‌شود که بهترین عطر مسافرتی کدام بوده و برای کدام شرکت است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بیشتر شرکت‌های عطرسازی دنیا حتی ایران در تولید عطرهای مسافرتی بسیار فعال بوده‌اند. شرکت‌های اماراتی بیشترین تولید را در این زمینه داشته‌اند و عطر و ادکلن‌های جیبی و مسافرتی با کیفیت را تولید کرده‌اند.

این عطرهای مسافرتی دارای رایحه‌ای شبیه به عطر و ادکلن‌های معروف دنیا هستند که در بسته‌بندی متفاوت به فروش می‌رسند. همانطور که گفتیم ادکلن‌های مسافرتی در حجم‌های ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میل به فروش می‌رسند، البته نسخه ۶۰ میل هم دارند که کمتر به عنوان ادکلن مسافرتی استفاده می‌شود.

عطرهای مسافرتی ایرانی

شاید برایتان جالب باشد که شرکت‌های معتبر ایرانی هم در ساخت و تولید عطر و ادکلن‌های مسافرتی بسیار موفق و فعال بوده‌اند. بهترین عطرهای مسافرتی ایرانی توسط شرکت الیزه کیش تولید می‌شوند که در بین مردم با نام ژاک ساف معروف هستند. این عطرهای جیبی ایرانی در حجم ۲۰ میل در فروشگاه‌های معتبر و داروخانه‌ها به فروش می‌رسند.

ادکلن‌های مسافرتی ژاک ساف دارای رایحه‌های ماندگاری هستند که با توجه به بطری که دارند به راحتی در کیف و جیب جا می‌شوند این عطرهای جیبی به ادکلن KFZ هم معروف هستند. یکی دیگر از شرکت‌هایی که در تولید عطر و ادکلن‌های مسافرتی بسیار فعال است ادکلن‌های AFZ یا همان شرکت‌های منطقه آزاد انزلی است.

چرا عطر مسافرتی بخریم؟

شاید سوال بالا برای خیلی از شما عزیزان پیش بیاید و بگویید که نیازی به عطر جیبی ندارم و عطر اورجینالم را با خود به مسافرت می‌برم. شما می‌توانید این کار را انجام دهید ولی اگر از عطر مسافرتی استفاده کنید بهتر است. چرا؟ عطرهای اورجینال ۱۰۰ میل به دلیل بزرگ بودن شیشه فضای زیادی را در کیف و چمدان شما اشغال می‌کند. اگر عطر اورجینال خود را همراه خود به سفر ببرید به دلیل شرایط آب و هوایی و تکان خوردن زیاد امکان دارد کیفیت خود را از دست بدهد.

در مسافرت به‌خاطر اینکه مدت زیادی را بیرون از هتل هستید نیاز دارید که عطر خود را تمدید کنید و به همراه داشتن عطری بزرگ و سنگین بسیار خسته‌کننده است و امکان دارد در کیفتان جا نشود. پس بهتر است از عطرهای مسافرتی و جیبی در سفر استفاده کنید تا به راحتی بتوانید در هر زمان و مکان آن را به خود اسپری کنید.

خرید عطر مسافرتی شرکتی

سعی کنید در زمان خرید عطر مسافرتی به این موضوع دقت کنید که حتما عطرهای شرکتی را تهیه کنید. عطر مسافرتی هم مانند عطرهای اورجینال دارای نسخه فیک است. برخی از فروشگاه‌های عطر متفرقه پرفیوم‌های روغنی را در بطری‌های ۳۰ میل به فروش می‌رسانند. این اسانس‌های روغنی می‌توانند برای شما ایجاد حساسیت کنند و بر روی لباستان لک بیاندازند پس بهتر است در زمان خرید، ادکلن‌های مسافرتی را تهیه کنید که دارای جعبه و نشان استاندارد باشند.

عطرهای مسافرتی همان عطرهای مینیاتوری هستند؟

در پاسخ به سوال بالا باید بگوییم خیر، عطر مسافرتی با مینیاتوری تفاوت‌هایی دارند. ادکلن‌های مینیاتوری نمونه کوچکی از عطرهای اورجینال هستند که توسط همان برند تولید و عرضه می‌شوند. این ادکلن‌ها افشانه ندارند و فقط جهت قرار گرفتن در کلکسیون‌ها ساخته می‌شوند و حجمی بین ۳ تا ۱۵ میل دارند.

ولی عطرهای مسافرتی توسط شرکت‌های دیگر ساخته شده و فقط رایحهای شبیه به ادکلن‌های اورجینال را دارند.

قیمت عطر مسافرتی

بر خلاف عطر و ادکلن‌های اورجینال که قیمتی بالا دارند عطرهای جیبی و مسافرتی دارای قیمتی مناسب و مقرون به‌صرفه هستند که می‌توانند هزینه سفر شما را به حداقل برسانند. ادکلن‌های سفری به دلیل قیمت پایینی که دارند این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا شما عزیزان بتوانید چند رایحه را همراه خود به سفر ببرید و هر روز از یک عطر جدید استفاده کنید. پس حتما برای سفر خود عطری را انتخاب کنید که بغیر از اینکه با رایحه خوشی که دارد حس و حال خوبی را در شما زنده می‌کند به‌راحتی هم قابل حمل باشد و در کیف شما قرار گیرد

نتیجه گیری

بر خلاف تصوری که داریم خرید عطر مسافرتی قبل از سفر بسیار مهم و ضروری است. استفاده از عطرهای مسافرتی لذت سفر را برای شما چند برابر می‌کند. چون همراه داشتن عطر و ادکلن در کیف برای آقایان و خانم‌ها بسیار مهم است. حیات پرفیوم در این مقاله سعی داشته است تا شما را در خرید عطر مسافرتی راهنمایی کند تا بتوانید عطری کوچک و جیبی که دارای رایحه‌ای خاص باشد را تهیه و خریداری کنید.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.