karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

17 مرداد 1400

به روز رسانی

22 اسفند 1401

این روزها گردشگری داخلی کشور بیشتر از همیشه اهمیت پیدا کرده و بسیاری به دنبال تجربه سفر با کیفیت در داخل کشورمان هستند. به همین خاطر خوب است با برخی از باکیفیت‌ترین و خاص‌‌ترین هتل‌های داخل ایران آشنا شویم. با جاباما همراه باشید تا لوکس‌ترین هتل‌های ایران را بهتر بشناسید. 

برای بسیاری از افراد، دیدن جاذبه‌های گردشگری و آشنایی با شهرها و مردم جدید مهم‌ترین بخش سفر است، اما نمی‌توان از یک واقعیت دیگر گذشت؛ نوع هتلی که در آن اقامت دارید، می‌تواند سفر شما را به بهترین شکل تغییر بدهد. گاهی اوقات هم هدف از سفر کردن فقط ماندن در هتل و لذت بردن از امکانات رفاهی ویژه‌ای است که کمتر در زندگی روزمره به آن‌ها دسترسی داریم. تجربه‌ی خوابی راحت در یک اتاق بزرگ و لوکس، آغاز کردن صبح با صبحانه‌های مفصل، استفاده از استخر، جکوزی و اسپا یا گرفتن یک ماساژ آرامش‌بخش، امکاناتی‌ست که می‌تواند هر سفری را چندین برابر لذت‌بخش کند؛ هرکس حداقل یک بار هم که شده باید آن‌ها را در زندگی تجربه کند. اگر شما هم علاقه دارید تجربه‌ی اقامت در هتلی لوکس و رده بالا داشته باشید به سراغ این هتل‌ها بروید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل درویشی مشهد

هتل ترنج کیش؛ هتلی خاص برای مشکل‌پسندها

اگر به سفر و گردشگری علاقمند هستید، حتما می‌دانید که هتل‌های دریایی از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های دنیا هستند و معروف‌ترین نوع آن‌ها در جزایر مالدیو قرار دارد. هتل ترنج کیش هم شباهت بسیاری به این هتل‌های دریایی دارد و تجربه‌ای کاملا متفاوت از تمامی هتل‌های موجود در ایران به مهمان‌های خود ‌می‌دهد. سوییت‌های این هتل روی دریا ساخته شده‌اند و از کف شیشه‌ای آن‌ها می‌توان دریا و حرکت موجودات دریایی را مشاهده کرد. واحدهای اقامتی هتل ترنج کیش به صورتی در کنار هم قرار گرفته‌اند که از بالا شکل یک ترنج را نشان می‌دهند. در بخش ساحلی هتل هم تمامی امکانات از جمله لابی مجلل، کافی‌شاپ، دو رستوران سنتی و مدرن، اتاق بازی، عکاس حرفه‌ای، اجاره خودرو و اورژانس قرار گرفته‌اند که به میهمانان هتل خدماتی باکیفیت ارائه می‌دهند. همچنین میهمان‌های هتل می‌توانند در نزدیکی هتل به تفریحات آبی بپردازند یا در ساحل زیبا و تمیز جزیره‌ی کیش استراحت کنند.

هتل اسپیناس پالاس تهران؛ هتلی مجلل در شمال تهران

شاید پیش از این برج بزرگ و مجلل اسپیناس پالاس در دل ارتفاعات شمال تهران را دیده باشید. این هتل لوکس همان‌طور که از اسمش پیداست، همانند کاخی مجلل و بزرگ تزئین شده است. این هتل با ۲۰ طبقه، ۵۰۰ اتاق، سوییت و آپارتمان، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران است. هتل اسپیناس پالاس تهران علاوه بر چشم‌انداز زیبایی که از شهر تهران دارد، دارای چندین رستوران ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ و چند تالار مجلل برای برگزاری جشن‌ها و همایش‌های رسمی است. این هتل همچنین امکانات رفاهی متنوعی مانند مرکز خرید، سالن ماساژ، آرایشگاه و اسپا، سالن‌های ورزشی و باشگاه به میهمانانش ارائه می‌دهد. این هتل با ارائه‌ی خدمات با کیفیت به مهمان‌های خود، اقامت آن‌ها در تهران را به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند. می‌توانید برای رزرو هتل تهران از جاباما استفاده کنید.

هتل عباسی اصفهان؛ کاروانسرایی مجلل از دل تاریخ

هتل کاروانسرای عباسی اصفهان انگار که از دل تاریخ بیرون آمده باشد، شما را با خود به دنیایی از اصالت و رنگ و نور می‌برد. این هتل مجلل که در قلب منطقه‌ی تاریخی اصفهان در فاصله‌ی بسیار کمی از اماکن تاریخی این شهر مانند میدان نقش‌جهان و کاخ چهلستون واقع شده، از دوران حکومت صفویان تا امروز برجای مانده است. اتاق‌ها و سوییت‌های هتل عباسی اصفهان با عناصر هنر صفوی تزئین شده‌اند و چشم‌اندازی رو به باغ سرسبز هتل و گنبد فیروزه‌ای مدرسه‌ی چهارباغ دارند. این هتل با وجود داشتن قدمت زیاد، از امکانات فراونی مانند رستوران، سفره‌خانه‌ی سنتی، کافی‌شاپ، چندین تالار برای برگزاری مراسم مختلف و مجموعه‌ی ورزشی کاملی با تمام تجهیزات برخوردار است. پیشنهاد می‌کنیم در سفرتان به نصف جهان، تجربه‌ی اقامتی متفاوت در هتل عباسی و نوشیدن یک قهوه‌ی دلچسب در باغ داخلی این هتل زیبا را از دست ندهید.

هتل درویشی؛ مجلل‌ترین هتل مشهد

شهر مشهد بخاطر وجود حرم امام رضا(ع) هرساله مسافران زیادی به خود می‌بیند. این مسئله باعث شده که برخی از بهترین هتل‌های ایران در این شهر ساخته شوند. یکی از این هتل‌ها، هتل مجلل درویشی مشهد در موقعیتی بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) و سایر جاذبه‌های گردشگری مشهد است. این هتل پنج ستاره با معماری خاص، تزئینات مجلل و تالارهای زیبایش، هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می‌کند. ویژگی منحصر به فرد هتل درویشی مشهد، مجموعه دوبلکس‌های ملل است که هرکدام با سبک خاص و چیدمان متفاوتی با عناصر چینی، هندی، مصری، ایران باستان و ایران اسلامی تزئین شده‌اند. این هتل همچنین امکانات رفاهی بسیاری از جمله ترانسفر فرودگاهی، استخر، سونا و جکوزی، سالن‌های ورزشی، زیبایی و ماساژ، حمام سنتی، پنج رستوران متفاوت و همچنین روف گاردن به میهمانان خود ارائه می‌دهد. در سفرتان به مشهد، اقامت در هتل مجلل درویشی و استفاده از امکانات لوکس و با کیفیت آن را از دست ندهید. رزرو هتل درویشی مشهد را می‌توانید از طریق جاباما انجام دهید.

هتل لاله پارک تبریز؛ هتلی لوکس در قلب تبریز

این هتل تقریبا نوساز در شهر تبریز، یکی از محبوبترین گزینه‌های اقامتی در میان تاجران و سرمایه‌گذارانی است که با اهداف کاری به شهر تبریز سفر می‌کنند. هتل لاله پارک تبریز نه تنها در ۱۷ طبقه اتاق‌ها و سوییت‌های شیک و مجلل به میهمانان خود ارائه می‌دهد، بلکه دارای یک مجموعه‌ ورزشی وسیع شامل مرکز سلامت، سونا، حمام ترکی، سالن اسپا و ماساژ و تجهیزات ورزشی است و همچنین سالن‌های بسیار مجهزی برای برگزاری مراسم، همایش‌ها و سمینارهای رسمی دارد. علاوه بر اینکه هتل لاله پارک تبریز در فاصله‌ی مناسبی از مراکز خرید و اماکن دیدنی شهر تبریز واقع شده است. داخل هتل نیز بیش از ۱۲۰ فروشگاه بین‌المللی نمایندگی دارند که می‌توانند برای مسافران تجربه‌ی خرید دلچسب و راحتی به ارمغان بیاورد.

هتل زندیه شیراز؛ اقامتی مجلل در میان اماکن تاریخی

نمی‌شود از لوکس‌ترین هتل‌های ایران سخن بگوییم و هتل زندیه شیراز را فراموش کنیم! این هتل زیبا با معماری تلفیقی و موقعیت بسیار خوب در محله‌ی تاریخی شیراز، بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ی اقامتی در این شهر است. علاوه بر امکانات رفاهی فراوان، اتاق‌های شیک با دکوراسیون خاص و چشم‌انداز بر اماکن تاریخی شهر شیراز مانند ارگ کریم‌خان زند، این هتل را خاص‌تر هم کرده است. این هتل دارای یک حمام سنتی ایرانی است که در آن می‌توانید لحظاتی سرشار از نوستالژی و آرامش را تجربه کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و کارناوال هیچ مسئولیتی در رابطه با آن را نمی‌پذیرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.