karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

13 دی 1400

به روز رسانی

05 تیر 1402

برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا در سال 1993 تاسیس شد، به طور قانونی به خانواده ها و متقاضیان در سراسر جهان یک شهروندی و یا تابعیت دوم غیرقابل فسخ را در عرض 4 تا 6 ماه بدون نیاز به بازدید از کشور و حضور فیزیکی ارائه می دهد. کشورهای جزایر کارائیب از شهرت های بین المللی بسیار خوبی برخوردار هستند و در نتیجه پاسپورت دومینیکا که مشترک المنافع با انگلستان می‌باشد، دسترسی بدون ویزا یا مجور ورود به کشور بیش از 140 کشور در سراسر جهان از جمله کل اتحادیه اروپا (شامل کشورهای عضو شینگن)، بریتانیا، برزیل، روسیه، سوئیس، سنگاپور و بسیاری از کشورهای دیگر را فراهم می کند.

برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری به طور قانونی در قانون تثبیت شده است و همچنین قانون محلی، هیچ محدودیتی برای داشتن تابعیت دوگانه ندارد.

شهروندی مشترک المنافع دومینیکا از طریق سرمایه گذاری علاوه بر اجباری نبودن شرایط اقامت، بدون نیاز به تجربه تجاری، شرط زبان، سن و شرایط تحصیلی نیز امکان پذیر می‌باشد.

توضیحی کوتاه در مورد کشور دومینیکا

کشور دومینیکا شرایط اقتصادی مناسبی را دارا می باشد و همچنین با دموکراسی پارلمانی از یکی از بالاترین استانداردهای زندگی در حوزه دریای کارائیب برخوردار است و مالیاتی برای افراد غیر مقیم ندارد و همچنین دارای کمترین میزان جرم و جنایات می باشد. 

دومینیکا دارای مکان های سرسبز، همچنین رودخانه ها و آبشارهای بکرو سواحل بسیار زیبا می باشد.

یکی از بهترین ویژگی های این کشور نیز این است که مشترک المنافع دومینیکا ارزان ترین شهروندی را از طریق برنامه سرمایه گذاری در جهان با پاسپورت دوم معتبر ارائه می دهد.

شرایط برنامه شهروندی دومینیکا

قانون شهروندی کشور مشترک المنافع دومینیکا، برنامه سرمایه گذار را اینجور تعریف می کند که به طور قانونی به افراد واجد شرایط شهروندی در کشور، یک گواهی تابعیت فوری اعطا می کند.

شهروندی یا تابعیت دومینیکا توسط سرمایه گذاران (CBIU)، که یک مرجع دولتی می باشد که اخیرا در وزارت دارایی تاسیس شده است، تمام مقررات تحت برنامه گذرنامه را اجرا می کند. برای اینکه فاقد شرایط در نظر گرفته شود، متقاضی باید حداقل 18 سال سن داشته باشد و همینطور تمام شرایط مهاجرت دومینیکا را دارا باشد.

نحوه دریافت شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

اولین گام برای تهیه پاسپورت دوم کشور مشترک المنافع دومینیکا،  تماس با نماینده مجاز برنامه شهروندی اقتصادی کارائیب است. ارسال مستقیم درخواست به شهروندی دومینیکا توسط واحد سرمایه گذاری (CBIU) امکان پذیر نیست وفقط نمایندگان مجاز CBIU می توانند درخواست های شهروندی جدید را تحت برنامه ارائه دهند. قبل از اینکه یک فرد یا یا شرکت معتبر، یک مشتری سرمایه گذار جدید را بپذیرد، معمولا برخی از بررسی های اولیه را روی مشتری انجام می دهند. اگر در طول بررسی مشکلی دیده نشود، سرمایه گذار می تواند خدمات نماینده را حفظ کند و سپس از طرف آنها تابعیت دومینیکا را با درخواست سرمایه گذاری دریافت کند.

روش های اخذ شهروندی دومینیکا

یکی از بهترین و راحت ترین روش های اخذ شهروندی این کشور، از طریق سرمایه گذاری می باشد.

کشور دومینیکا از متقاضیان دعوت می کند تا با سرمایه گذاری در کشور باعث رونق اقتصادی و بوجود امدن موقعیت های شغلی و تجاری برای شهروندان این کشور شوند.

بنابراین دولت دومینیکا تضمین ارائه شرایط قانونی با پشتیبانی کامل برای ترغیب سرمایه گذاران و دسترسی به هدف ها را ارائه می دهد.

برای بدست اوردن تابعیت و پاسپورت دوم از کشور دومینیکا ۲ روش پیش روی شماست. سرمایه گذاران نسبت به بودجه  و سرمایه خود یکی از این ۲ روش را انتخاب می کنند:

1. اهدای پول به کشور دومینیکا بدون باز پس گیری 

2.مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه ها و ساخت و سازهای مورد اعتماد در کشور دومینیکا

راه های سرمایه گذاری درطرح های مورد تایید دولت دومینیکا برای اخذ پاسپورت این کشور:

پروژه های عمرانی مانند مشارکت در ساخت هتل ها و مراکز تجاری یکی دیگر از راه های سرمایه‌گذاری برای متقاضیانDominica CBI Unit  در این کشور است. پروژه‌ها عمرانی که مورد تأیید دولت است شامل هتل‌ها، ویلاها وغیره می‌شوند. در این روش فرد متقاضی باید برای یکی از پروژه های ساخت و ساز سرمایه‌ گذاری کند. همچنین، این سرمایه‌ گذاری به مدت حداقل ۵ سال غیر قابل دسترس می باشد تا اخذ شهروندی را تضمین کند.  

دومینیکا ویژن مرجع معتبر اخذ پاسپورت دومینیکا

داشتن پاسپورت دومینیکا مزایای بسیار فراوانی دارد و یکی از بهترین روش های مهاجرت و سفر برای ایرانیان شمرده می شود.

مشاوران ما برای دریافت پاسپورت دومینیکا، شما عزیزان رادر این مسیرهمراهی خواهند کرد.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد پاسپورت دومینیکا و آگاهی تمام شرایط آن با مشاوران ما در دومینیکا ویژن تماس بگیرید و با همکاران ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، صرافهای جنوبی، نبش کوچه 31، پلاک 49، طبقه سوم

شماره تلفن: 88697738-021

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.