karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

02 خرداد 1400

به روز رسانی

22 اسفند 1401

آن دسته از شهروندان ایرانی‌ که اجازه ورود به کشور کانادا را دارند، بنا بر شرایط متفاوت خود در تمام طول سال به شهرهای مختلف کانادا سفر می‌کنند. تورنتو، مونترآل، کلگری، ونکوور و اوتاوا از مهمترین مقاصد ایرانیان برای سفر به کانادا است. گردشگری، دیدار با اقوام و تحصیل نیز در زمره مهمترین اهداف سفر ایرانیان به شهرهای مختلف کانادا قرار دارند.

با شیوع همه‌گیری ویروس کووید-19 از ابتدای سال 2020، به تدریج محدودیت‌هایی در سفر به تمام نقاط دنیا، از جمله به کانادا، از سوی کشورها برقرار شد. کانادا از همان ابتدای همه‌گیری ورود مسافران خارجی را به کشور تا حد ممکن محدود نمود. همچنین، ایرلاین‌ها نیز با گسترش شیوع ویروس، پروازهای خود را به تدریج لغو نموده و به حداقل رساندند.

اما با آغاز واکسیناسیون در دنیا و اجرای قرنطینه‌های طولانی مدت، کشور کانادا به آرامی مرزهای خود را به طور محدود برای ورود مسافران خارجی باز کرده است. با این وجود، همچنان تنها آن دسته از افراد خارجی می‌توانند وارد خاک کانادا شوند که طبق ضوابط کانادا ورودشان ضروری است و نیز ویزای کانادا دارند. در این مطلب آخرین به روز رسانی وضعیت خرید بلیط کانادا با بهترین شرایط توضیح داده خواهد شد.

پرواز به کانادا

آیا روزهای هفته تاثیری در خرید بلیط دارند؟

در حال حاضر و با کمتر شدن محدودیت‌های قرنطینه و ورود به خاک کانادا، مجدداً اغلب ایرلاین‌ها از ایران به مقصد شهرهای مختلف کانادا مسیر پروازی برقرار نموده‌اند.  

در صورتی که تعطیلات رسمی در کانادا نباشد و زمان پر سفر مسافران به این کشور نرسیده باشد، معمولاً روزهای هفته تأثیری بر خرید بلیط کانادا نخواهند داشت. در این شرایط، تعداد پرواز در یک روز مخصوص و تعداد مسافران در آن روز بیشتر تعیین کننده خواهند بود. در نتیجه رزرو بلیط در بازه زمانی مناسب پیش از تاریخ پرواز می‌تواند تأثیر بیشتری در خرید بلیط مناسب‌تر داشته باشد. با این حال، می‌توان به طور تقریبی و بر اساس آمار این طور گفت که معمولاً بلیط‌های آخر هفته، یعنی از جمعه تا یکشنبه، می‌توانند هزینه بیشتری داشته باشند. این موضوع به دلیل تعداد بیشتر مسافران در این روزها می‌تواند باشد.  

کدام ایرلاین‌ها از تهران به کانادا پرواز دارند؟

در طول زمان محدودیت‌های همه‌گیری در سال 2020، تنها ایرلاین قطر ایرویز، با پروازهای محدود خود مسافران را از ایران به کانادا جا به جا می‌نمود. تعداد این پروازها در هفته بسیار محدود بود و در نتیجه قیمت بالایی نیز داشت.

اما با آسان‌گیری بیشتر کانادا در ورود مسافران از ابتدای سال 2021 و از سرگیری پروازهای ایرلاین‌های مختلف، در حال حاضر، ایرلاین‌های ترکیش ایرویز، قطر ایرویز، امارات و لوفت‌هانزا تقریباً هر روزه از مبدأ تهران با یک توقف به تورنتو و ونکوور پرواز دارند. بین این خطوط پروازی در حال حاضر پروازهای لوفت‌هانزا شرایط مناسبتری را ارائه می‌دهد. برای سایر شهرهای کانادا مانند مونترآل نیز در هفته چند پرواز با همان یک توقف انجام می‌شود.

ایرلاین ایر کانادا نیز به طور غیر مستقیم و به عنوان پرواز دوم می‌تواند گزینه مناسبی جهت سفر به کانادا در حال حاضر به حساب بیاید. به این ترتیب، تعداد پروازها و ایرلاین‌ها برای مقصد کانادا مجدداً در حال برگشت به شرایط قبل از همه‌گیری است.  

کدام ایرلاین برای پرواز به کانادا ارزان‌تر است؟

همان طور که ذکر شد، در حال حاضر چند ایرلاین معتبر دنیا با یک توقف به شهرهای مختلف کانادا به طور مستمر پرواز دارند. بسته به تاریخ انتخابی توسط مسافر و نیز زمان رزرو صندلی، قیمت بلیط کانادا می‌تواند در هر یک از خطوط پروازی از تهران به کانادا تأثیر داشته باشد.

در حال حاضر، به دلیل محدودیت‌های ورود به کانادا، تعداد مسافران از ایران به کانادا و بالعکس کمتر از پیش است. در نتیجه، قیمت بلیط ایرلاین‌ها به طور نسبی به هم نزدیک بوده و بسته به تاریخ سفر و زمان رزرو آن می‌تواند متغیر باشد. یا به وبسایت و شبکه‌های اجتماعی ما مراجعه نمایید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و کارناوال هیچ مسئولیتی در رابطه با آن را نمی‌پذیرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.