karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

23 تیر 1400

به روز رسانی

22 اسفند 1401

اجاره خانه روزانه در تهران همیشه  ودر تمام سالها بسیار رونق و رواج داشته اما با اوضاع اقتصادی پیش آمده بسیاری از مردم مجبور به اجاره و یا رهن آپارتمان به خصوص در تهران هستند و این تعداد متقاضیان اجاره آپارتمان را افزایش میدهد. در این مطلب سعی داریم به این موضوع که اجاره خانه روزانه در تهران در کدام یک از محله های تهران بهتر است بپردازیم. فاکتور مختلفی وجود دارد که انتخاب یک محله را برای ما نسبت به  سایر محله ها بهتر میکند. از جمله این موارد میتوان به هزینه و قیمت ها، نزدیکی محل زندگی به محل کار، و امکانات رفاهی محله که ممکن است روزی مورد نیاز ما واقع شود اشاره کرد.به طور کلی میتوان گفت امکانات شهر تهران نسبت به سایر شهر ها بیشتر استو به همین دلیل بسیاری از افراد در جستجوی این امکانات به این شهر مراجعه کرده و میا حتی تصمصم به مهاجرت میگیثرند. در تهران سعی شده توزیع امکانات رفاهی در همه‌ی محله ها برابر و عادلانه باشد. اما با اینحال بسیاری از محله ها با توجه به قدمتشان و موقعیت قرار گیری خود نسبت به سایر محله ها از امکانات رفاهی بیشتری برخوردارند. در ادامه به معرفی برخی از مناطق تهران میپردازیم

محله های غرب تهران

اجاره آپارتمان در غرب تهران یکی از بهترین گزینه هاست. با وجود ساخت و ساز هایث متعددی که در غرب تهران رخ میدهد تعداد آپارتمانهایی که به اجاره گذاشته میشوند در این مناطق بسیار زیا  بوده و این مسئله باعث میشود که بتوان خیلی راحت تر از سایر مناطق به اجاره این آپارتمان در این منطق پرداخت. همانطور که گفته شد سرعت رشد و توسعه در غرب تهران بیش از سایر مناطق آن است همین موضوع سبب میشود تا امکانات رفاهی و اجتماعی برای ساکنین غرب تهران در دسترس تر باشد. از مزایای زندگی در غرب تهران میتوان به مواردی زیر اشاره کرد. 

•زندگی در غرب تهران از مزیت نزدیکی به مراکز تفریحی بی شماری نیز برخوردار است، مراکزی همچون دریاچه چیتگر، باملند، ایران مال، کوروش و بسیاری دیگر از مراکز خرید خوب تهران.

•دسترسی خوب محله های غرب تهران به اتوبانهای مهم این شهر اشاره کرد. اتوبانهایی نظیر همت، باکری، هاشمی و اشرفی که با وجود این اتوبانها این محله ها به راحتی به مناطق همجوار خود متصل شده اند و رفت و آمد را برای ساکنین خود آسان کرده اند.

•محله های غرب تهران عمدتا خلوت و ساکت هستند و از ازدحام جمعیت در میان آنها خبری نیست. از همین رو تهران مبله اجاره خانه روزانه در تهران به کسانی که زندگی در اینگونه محله ها را دوستدارند توصیه میکند.

•غرب تهران از نظر دسترسی به خطوط حمل و نقل عمومی بسیار مناسب است. چرا که علاوه بر وجود ایستگاهای مترو مانند مترو صادقیه و ارم سبز، این محله ها از پوشش خوب خطوط BRT نیز برخوردار هستند که تردد را برای ساکنینشان آسان میکنند.

•در غرب تهران میتوان مراکز تفریحی متعددی مثل فضاهای سبز و بوستانهای بزرگ را به راحتی پیدا کرد.، بوستانهایی نظیر گفتگو، نهج البلاغه، جوانمردان، و چیتگر که محل خوبی برای تفریح در ایام تعطیل و آخر هفته ها هستند.

تهران مبله با توجه به مزایایی که غرب تهران درمیان سایر محله ها دارد به اجاره خانه روزانه در تهران در این مناطق پرداخته است. یکی از این آپارتمانهای بسیار مناسب آپارتمان مبله ستارخان است. این آپارتمان با متراژ 90 متر دارای 2 اتاق خواب است و امکاناتی چون سرویس کامل غذا خوری،یخچال، اجاق گاز، و سایر وسایل آَشپزخانه . به علاوه این آپارتمان مانند دیگر آپارتمانهای موجود در تهران مبله دارای پارکینگ و نگهبان 24 ساعته نیز هست. آپارتمان مبله ستارخان ز شمال با بزرگراه جلال آل احد، از شرق با اتوبان یادگار امام، از جنوب با اتوبان شیخ فضل الله، و از غرب با بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه آیت الله کاشانی همسایگی دارد.

اجاره خانه در تهران

محله های شمال تهران

همانطور که میدانید شمال  تهران از مهم ترین مناطق تهران است. چرا بیشتر شرکت های خصوصی، مراکز خرید مهم و دفاتر وکالت و روانشناسی و مطب عمده پزشکان در شمال تهران واقع شده است.  آپارتمان مبله ونک یکی از آپارتمانهای شمال تهران است که از مزیت نزدکی مراکز خرید مهم مانن مرکز خرید آسمان و مرکز خرید ونک برخوردار است ونک به دلیل موقعیت جغرافیایی و جای دادن بسیاری از آموزشگاه ها و شرکتهای خصوصی مهم درون خود یکی از پر تردد ترین نقاط تهران است که با اجاره خانه روزانه در تهران در این منطقه میتوان از مزیت نزدیکی به تمام این مراکز برخوردار بود. از امکانات آپارتمان مبله ونک میتوان به یخچال، اجاق گاز، ماکروفر، ماشین لباس شویی، لوازم و سرویس کامل غذا خوری،ست مبلمان راحتی، تلویزیون به همراه گیرنده دیجیتال، تجهیزات کامل خواب، میز نهار خوری، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی اشاره کرد. به علاوه این واحد دارای پارکینگ نیز هست که با توجه به شلوعغ بودن خیابانهایی که در آن قرار گرفته یک ویژگی مهم برای این آپارتمان به شمار میرود. این آپارتمان و به طور کلی منطقه ونک از شمال با اتوبان نیایش، از شرق با اتوبان کردستان، از غرب با اتوبان چمران و از جنوب با اتوبان همت در تماس است و این سطح دسترسی این آپارتمان را به یکی از آپارتمانهای خوب تهان تبدیل کرده است. این آپارتمان را میتوانید از طریق سایت تهران مبله اجاره کنید و با بررسی ویژگی های آن که به طور کامل درون سایت درج شده از انتخاب خودتان مطمئن شوید. به علاوه تصاویری از این آپارتمان درون سایت قرار گرفته که با دیدن آنها میتوانید راحت تر برای اجاره خانه روزانه در تهران اقدام کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و کارناوال هیچ مسئولیتی در رابطه با آن را نمی‌پذیرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.