karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

06 تیر 1400

به روز رسانی

22 اسفند 1401

همیشه برای سرمایه گذاری راه های متفاوت و گوناگونی وجود دارد؛ یکی از معروف ترین راه ها، بورس و ارز دیجیتال است اما متاسفانه این راه ها شامل ریسک بسیار زیادی است و خیلی از افراد سرمایه خود را در این راه به دلیل سرمایه گذاری نا آگاهانه، از دست داده اند. پس چاره چیست؟ یعنی سرمایه گذاری نکنیم؟ عرض کردیم یکی از راه های سرمایه گذاری است. اما راه مطمئن و پر بازده دیگری نیز وجود دارد که نه تنها پول شما را حفظ می کند، بلکه آن را بسیار بیشتر از قبل خواهد کرد؛ این راه خرید ملک در ترکیه است.

خرید ملک در ترکیه به این دلیل که قیمت و مزایای بسیار خوبی دارد، قابل توجه افراد قرار می گیرد. به این صورت که شما با نازل ترین قیمت ها نسبت به دیگر کشورهای اروپایی و غربی توانایی خانه دار شدن را خواهید داشت. در این مقاله ما به این موضوع که بهترین شهرها و مناطق برای خرید ملک در ترکیه کدامند؛ خواهیم پرداخت.

خرید ملک در استانبول: بزرگترین شهر ترکیه

استانبول به عنوان بزرگترین شهر ترکیه و همچنین شهری با محله های بی نظیر و لوکس زیاد به دلیل دارا بودن انواع و اقسام خانه های جذاب، افراد زیادی را حتی خارج از ترکیه برای خرید ملک، به خود جذب می کند. به همین دلیل است که شاهد رشد باورنکردنی و بی نظیر قیمت ملک در محله های لوکس این شهر زیبا (مانند نیسانتی) هستیم.

همچنین در این شهر پروژه های مرتبط دیگری در زمینه ملک برای تفریحات آخر هفته و آپارتمان های تابستانی و... صورت می گیرد که خود نیز باعث شکوفایی هر چه بیشتر و بهتر بازار ملک در استانبول شده است.

اما علاوه بر خارجی ها، ایرانیان نیز به دلیل نزدیک بودن فرهنگ دو کشور ایران و ترکیه و موقعیت های فراوان برای سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه، روانه این کشور می شوند.

شما اگر در زمینه خرید ملک در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید؛ شرکت های تخصصی فراوانی مانند شرکت آسیاملک هستند که کارشان دقیقا ارائه خدمات به شما هم وطنان عزیز در حوزه سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه است.

خرید ملک در ترکیه

در این راستا آسیاملک نکاتی را برای شما بررسی کرده است:

((یکی از مهم ترین مراحل خرید خانه در ترکیه یا هر کشور دیگری، این است که ابتدا هدفتان را مشخص کنید. دانستن اینکه به دنبال چه نوع ملکی هستید، چرا می خواهید خانه بخرید یا اینکه چقدر می خواهید هزینه کنید یا حتی چه نوع خانه ای در چه منطقه ای می خواهید، خیلی ضروری و مهم است. شما باید در یک جمله هدفتان را مشخص کنید. مثلا من می خواهم برای سرمایه گذاری در استانبول خانه بخرم یا مثلا من می خواهم برای اقامت دائم در آنتالیا ترکیه خانه ای ویلایی خریداری کنم.))

نگین مدیترانه فتحیه

فتحیه که در گذشته یک دهکده ماهیگیری محسوب می شد؛ اکنون تبدیل به شهری پهناور و وسیع شده است که امکاناتی مناسب و درخور مانند قیمت مناسب املاک، شبکه حمل و نقل قانونمند و کم نظیر، مناظری بکر و زیبا و... را داراست. از جمله ویژگی های جذاب این شهر می توان تسلط مردم این شهر به زبان انگلیسی را نام برد.

این اتفاق به این خاطر افتاده است که تعداد زیادی مهاجر بریتانیایی به آن جا به طور دائمی نقل مکان کرده اند. شلوغ ترین مناطق فتحیه، تابستان ها در پررونق ترین حالت ممکن خود را دارند. این در حالی است که در زمستان ها، بارها و رستوران ها به طور موقت تعطیل می شوند. بنابراین فتحیه برای اقدام به خرید ملک در ترکیه، جز اولویت های شما باید قرار گیرد.

خرید ملک در ترکیه

بدروم

شبه جزیره ای زیبا در ساحل دریای اژه، این شبه جزیره ی مدرن که دارای خانه های لوکس و زیبا است؛ افراد ثروتمند و حتی با وضعیت مالی متوسط را برای خرید خانه و سرمایه گذاری به سمت خود جذب می کند. مناطق زیبایی مانند تورگوتریس و یالیکاواک در بدروم وجود دارد که توجه گردشگران را به خود جذب کرده است. در کل اگر قصد مهاجرت یا سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه را دارید؛ ما به شما بدروم را به عنوان یکی از گزینه های عالی، مدرن و لوکس موجود در میان شهرهای ترکیه توصیه می کنیم.

آنتالیا از غول های گردشگری ترکیه

این شهر زیبا که بافت سنتی و تاریخی خود را حفظ کرده است؛ از مراکز جذاب و تفریحی کشور ترکیه محسوب می شود. آنتالیا دارای مراکز تفریحی و خرید بسیار زیادی است که گردشگران را از سراسر جهان به سمت خود جذب می کند. اگر به دنبال سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه هستید؛ قطعا آنتالیا جزو شهرهایی است که حتما باید مدنظر داشته باشید. این شهر زمستان های سرد و بارانی دارد و تابستان هایی معتدل همراه با هوای مطلوب که آن را در میان شهرهایی که آب و هوای مدیترانه ای دارند بسیار محبوب کرده است.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد چند شهر بی نظیر از مجموعه شهرهای کشور ترکیه برای سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه صحبت کردیم؛

اگر قصد سرمایه گذاری مطمئن و پربازده ای را در ترکیه دارید شرکت آسیاملک در جهت انتخاب بهترین شهر و منطقه زندگی در ترکیه به شما خرید ملک در استانبول را پیشنهاد می دهد. چراکه قطعا تا چند سال آینده این شهر رشد چشمگیری را در صنعت گردشگری خود خواهد داشت و قیمت ملک در شهر نیز افزایش چشم گیری را تجربه می کند.

شاید این تصمیم کمی برای شما دشوار به نظر برسد اما با انتخاب یک شرکت معتبر ایرانی فروش ملک که تجربه چندین ساله در این حوزه دارد، قطعا دشواری این موضوع کاملا محو می شود. اکنون بهترین زمان است که برای انتخاب یک سرمایه گذاری ایده آل دست به کار شوید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و کارناوال هیچ مسئولیتی در رابطه با آن را نمی‌پذیرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.