karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

20 فروردین 1402

به روز رسانی

20 فروردین 1403

کشور دانمارک با توجه به شرایط اقتصادی خوبی که دارد، محبوبیت بالایی به دست آورده است و به یکی از مقاصد مهاجرتی تبدیل شده است. در مسیر مهاجرت، یکی از مسائل مهمی که باید در نظر گرفته شود هزینه های مهاجرت است. لازم به ذکر است که هزینه های مهاجرت به دانمارک به هزینه های قبل از مهاجرت و پس از مهاجرت تقسیم می شود، هزینه های قبل از مهاجرت که مربوط به دریافت مجوز ها، تنظیم مدارک و ویزا می شود، بسته به روش مهاجرتی متفاوت است. در این مقاله به هزینه هایی که در مهاجرت به دانمارک نیاز است، خواهیم پرداخت. 

هزینه های قبل از مهاجرت

یکی از مسائل مهم در مهاجرت داشتن توانایی مالی است. متقاضی می بایست توانایی پرداخت هزینه های مهاجرتی خود و خانواده خود را داشته باشد و بدون توانایی مالی لازم، امکان مهاجرت وجود ندارد. هزینه های قبل از مهاجرت به انواع مختلفی نظیر ترجمه مدارک، آموختن زبان، هزینه های وکیل، بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی، هزینه سفارت و تمکن مالی در حساب بانکی مربوط می شود.

• هزینه های مربوط به اخذ ویزا دانمارک

هزینه ویزا بلغی مشخص و تعیین شده از سوی سفارت است که توسط متقاضی می بایست پرداخته شود. این هزینه مربوط به بررسی پرونده است و می بایست به بپردازید. هزینه ویزا بسته به روشی که برای مهاجرت انتخاب کرده اید و تعداد اعضای خانواده متفاوت است. اطلاعات مربوط به هزینه ویزا را باید از وکیل مهاجرتی خود و یا سفارت دانمارک بپرسید.

• هزینه های ترجمه مدارک

ترجمه مدارک متقاضی اهمیت بسیار بالایی دارد. توجه داشته باشید که از هر روشی قصد داشته باشید مهاجرت کنید می بایست مدارک شخصی خود مانند: مدارک تحصیلی، مدارک شناسایی، رزومه کاری و سوابق تحصیلی، اسناد مالی و ... را تنظیم کنید و سپس ترجمه رسمی آن ها را به سفارت تحویل دهید. از آن جایی که تکمیل بودن مدارک بسیار اهمیت دارند، از ترجمه معتبر مدارک خود مطمئن شوید. 

• هزینه های مربوط به آزمایش های پزشکی

آزمایشات پزشکی بیشتر برای کشور کانادا الزام هست و برای دانمارک جز هزینه های قبل از مهاجرت نیست. 

• هزینه های بلیط هواپیما دانمارک

پرداخت هزینه بلیط هواپیما بر عهده متقاضی است و می بایست هزینه های مربوط به بلیط هواپیما را در هزینه های مهاجرتی خود در نظر بگیرد. 

هزینه های بعد از مهاجرت به دانمارک

افرادی که موفق به دریافت ویزا می شوند و می توانند به دانمارک مهاجرت کنند، پس از رسیدن به دانمارک هزینه هایی خواهند داشت که بیشتر آن، مربوط به موارد شخصی و هزینه های زندگی است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

• هزینه های مربوط به اجاره مسکن در دانمارک

اجاره ماهانه ملک

موضوع

هزینه

آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر

1067.54

آپارتمان 1 خوابه خارج از مرکز شهر

794.52

آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر

1818.90

آپارتمان 3 خوابه خارج از مرکز شهر

1405.95

• هزینه های مربوط به خورد و خوراک در دانمارک

خورد و خوراک

موضوع

هزینه

غذا در رستوران ارزان

20.11

آب معدنی (1.5 لیتر)

1.24

شیر

1.81

برنج (1 کیلوگرم)

2.11

تخم مرغ (12 عدد)

4.15

فیله مرغ (1 کیلوگرم)

10.19

گوشت گاو (1 کیلوگرم)

15.78

سیب (1 کیلوگرم)

2.77

پرتغال(1 کیلوگرم)

2.95

گوجه فرنگی (1 کیلوگرم)

3.83

پیاز (1 کیلوگرم)

1.61

سیب زمینی (1 کیلوگرم)

1.81

• هزینه های مربوط به حمل و نقل

حمل و نقل

موضوع

هزینه

بلیط یک طرفه اتوبوس و قطار شهری

3.22

کارت ماهانه

80.44

شروع تاکسی

6.70

تاکسی (1 کیلومتر)

2.01

تاکسی 1 ساعت انتظار

60.33

• هزینه های مربوط به پوشاک

لباس و کفش

موضوع

هزینه

شلوار جین

97.92

لباس تابستانی در فروشگاه زنجیره ای

40.11

1جفت کفش دویدن نایکی

100.19

1 جفت کفش تجاری پرم مردانه

142.85

• هزینه های مربوط به تحصیل در دانمارک

هزینه های تحصیل در دانمارک بسته به عوامل مختلفی مانند رشته تحصیلی، مقطع، دانشگاه و شهر محل تحصیل متفاوت است. هزینه تحصیل به طور میانگین 

 

نام دانشگاه

شهریه برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا (یورو)

آلبورگ

حدود 14000 یورو برای لیسانس و فوق لیسانس

آرهوس

8000 تا 15000

دانشکده بازرگانی و علوم اجتماعی دانشگاه آرهوس

کارشناسی 10000، کارشناسی ارشد 8500

مدرسه بازرگانی کپنهاگ

کارشناسی ارشد 15000

دانشگاه فناوری اطلاعات کپنهاگ

حدود 13500

روسکیلد

حدود 9000 تا 18000

فنی دانمارک

حدود 6500 تا 17000

جنوب دانمارک

برای کارشناسی و کارشناسی ارشد حدود 15000

کپنهاگ

برای کارشناسی ارشد حدود 7000 تا 13000

VIA

برای لیسانس 7000 تا 8000

• هزینه های مربوط به بیمه درمانی

کشور دانمارک خدمات بهداشت عمومی رایگان برای شهروندان و ساکنان خود دارد. مراقبت های بهداشت عمومی در دانمارک تمامی هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان را شامل می شود. هزینه بیمه درمانی دانمارک برای افراد بزرگ سال در ماه 130 کرون (20 دلار آمریکا) یا در سال 1560 کرون (230 دلار آمریکا) می باشد. هزینه بیمه درمانی ممکن است با افرایش سن بالاتر رود. برخی از بیمه گران ارائه خدمات برای افراد بالای 65 سال یا بیشتر را متوقف می کنند. 

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.