karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

17 تیر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

عکس برج خلیفه

در این تصویر که توسط هارشا پنداو (Harsha Pandav) به ثبت رسیده است، برج خلیفه را می بینید که تا بالای ابرها قد کشیده است. از سال 2008، برج خلیفه دبی با 830 متر ارتفاع به عنوان بلندترین ساختار جهان شناخته می شود. این ساختمان چنان بلند است که اگر در طبقه بالای آن قرار گیرید، خورشید تنها چند دقیقه پس از طلوع کاملا قابل مشاهده می باشد. 

...

آیا این مطلب مفید بود؟

4 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

بهروز

این بنده خدا میگه من همون چیزی که تو نشنال جغرافی بوده رو ترجمه کردم چرا میخ آهنی در سنگ فرو نمیره 

انتشار:20 تیر 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

رامین

اون قسمت آخرش  نشون میده کلا تو باغ نیستی داداش . (این ساختمان چنان بلند است که اگر در طبقه بالای آن قرار گیرید، خورشید تنها چند دقیقه پس از طلوع کاملا قابل مشاهده می باشد.)

کارناوال

با سلام خدمت شما

متن پیش رو ترجمه ی همان چیزی است که عکاس به همراه عکس در نشنال جئوگرافیک منتشر می کند و کارناوال دخل و تصرفی در آن ندارد.

با تشکر از همراهی شما

20 تیر 1396

انتشار:20 تیر 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ليلا

بسيار خوب است كه توانستيد به آرزوهاي خود برسيد موفق باشيد

انتشار:20 تیر 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.