karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

02 مهر 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

برای بسیاری تجربه ی پرواز و همینطور کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این افراد تنها به رسیدن به مقصد فکر نمی کنند بلکه طول مسیر نیز برایشان مهم می باشد. بطور مثال نوع برخورد مهمانداران، کیفیت پرواز، سر وقت بودن، صندلی ها، غذاهایی که در داخل هواپیما سرو می شود و ... می توانند بر روی نظر این افراد تاثیر گذار باشند و همین ویژگی ها هستند که یک خط هوایی موفق را می سازند.

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به 5 #خطوط هوایی که با بررسی های فراوان توانسته اند جز بهترین ها از نظر خدمات رسانی به مسافران باشند. معیارهای زیادی برای انتخاب آن ها در نظر گرفته شده است و در ادامه دلیل موفقیت آن ها را خواهیم دید.

بسیاری از کمپانی ها برای جلب رضایت بیشتر مشتری های خود کارهای زیادی می کنند و این باعث می شود تا روز به روز به سوی موفقیت قدم بردارند زیرا حیات این خطوط هوایی وابسته به مسافران آن ها می باشد.

همراه با کارناوال باشید.

خطوط هوایی که بهترین خدمات را ارائه می کنند

تجربه ی سفر کردن با هواپیما در دنیای امروز

پرواز کردن به تنهایی دیگر تجربه ای نیست که مسافران مانند دهه های 60 و 70 میلادی به دنبال آن باشند. در واقع امروزه اتفاقات زیادی در #صنعت هوایی رخ داده است و این تنها مربوط به پرواز نیست بلکه نوع پرواز مهم جلوه می کند. برای مثال حتی صندلی های به کار رفته و طراحی آن ها نیز مهم شده است.

هواپیماها دیگر اتوبوس های هوایی نیستند و قبل و بعد و هنگام سفر نیز اهمیت بالایی نزد مسافران پیدا کرده است.

اگر شما نیز از آن دست افرادی هستید که به کیفیت پرواز اهمیت می دهید این مطلب برای شما مفید واقع خواهد شد و از خواندن آن لذت خواهید برد.

با کارناوال همراه باشید.

خطوط هوایی که بهترین خدمات را ارائه می کنند

1) ویرجین آمریکا | Virgin America

این خط هوایی محبوب امروزه توسط Sir Richard Branson مدیریت و اداره می شود و هنوز طبق اصول اصلی خود یعنی رضایت مشتری عمل می کند. از ویژگی این خط هوایی و هواپیماهایش باید به این موضوع اشاره کرد که مسافران از بدو ورود احساس خوبی می کنند و لذت از سفر از همان ابتدا آغاز می شود. وقتی که وارد هواپیما می شوید و برای اولین بار مهمانداران با شما سلام و احوالپرسی می کنند حس خوب از تجربه ی پرواز آغاز می شود. ( اگر به عنوان مسافر First Class قصد سفر دارید که دیگر واقعا تجربه ای خاص و لذت بخش در انتظار شما خواهد بود. )

از امکاناتی که برای مسافران به هنگام پرواز در نظر گرفته شده است می توان به صندلی هایی انعطاف پذیر و فوق راحت، سیستم تنظیم هوای حرفه ای، بهترین و با کیفیت ترین غذاها و خوراکی ها، اینترنت و ... اشاره کرد. جالب است که بدانید این کمپانی هدفی مهم را دنبال می کند و آن ارتباط مسافران حین پرواز با یکدیگر می باشد. به همین دلیل روبروی هر فرد صفحه ی نمایشی در نظر گرفته شده و می توان با استفاده از آن برای مسافری دیگر غذا و یا نوشیدنی سفارش داد، این عمل می تواند شروعی باشد برای یک ارتباط دوستانه میان مسافران.

این کمپانی در آینده فعالیت های گسترده ای را در این زمینه انجام خواهد داد.

خطوط هوایی که بهترین خدمات را ارائه می کنند
خطوط هوایی که بهترین خدمات را ارائه می کنند

2) جت بلو | JetBlue

تجربه ی سفر با این خط هوایی کاملا متفاوت است. زمانی که شما وارد هواپیما می شوید و بر روی صندلی خود می نشینید مهمانداران با انواع مواد خوراکی و نوشیدنی ها بصورت رایگان از شما پذیرایی می کنند و این حس خوبی را برای مسافران به ارمغان می آورد. صندلی هایی که این کمپانی در هواپیماهای خود مورد استفاده قرار داده با دیگر هواپیماها کاملا متفاوت می باشد و دارای جای بیشتری برای قرار دادن پاها می باشد و فضای بیشتری در اختیار مسافران قرار می دهد.

در انتهای سفر به شما برگه ای داده می شود و اگر با ذکر دلیل مناسب از خدمات به هنگام پرواز ناراضی بوده باشید مقداری از پول هزینه شده برای سفر به شما بازگردانده خواهد شد و این یعنی احترام به مسافر.

حالا بیایید کمی بیشتر درباره ی سرویس دهی این خط هوایی برای شما بگوییم. اگر هواپیما 90 دقیقه تا 2 ساعت تاخیر داشته باشد به شما 25$ کارت داده می شود تا در آینده از سرویس های این کمپانی استفاده کنید و اگر بیشتر از 6 ساعت طول بکشد 200$ به شما داده می شود.

این کار چه سودی برای کمپانی دارد؟ از این روش رضایت مشتری حفظ می شود و هم در آینده از خدمات این کمپانی نیز استفاده خواهد شد.

خطوط هوایی که بهترین خدمات را ارائه می کنند
خطوط هوایی که بهترین خدمات را ارائه می کنند

3) دلتا | Delta

در لیست ما این خط هوایی در رتبه ی 3 قرار دارد ولی دلیل نمی شود تا از رقبایش خیلی عقب باشد. در هواپیماهای این خط هوایی غذا و نوشیدنی کاملا رایگان می باشد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند. 

این خط هوایی امکانات زیادی را برای کودکان به هنگام سفر در نظر گرفته و به خوبی نیزعمل کرده است. 

همانطور که گفته شد مهمترین ویژگی هواپیماهای این کمپانی واد غذایی است که در اختیار مسافران قرار می دهد. قرار دادهایی را با شرکت های بزرگی مانند کوکا کولا، بسکین رابینز و ... به امضا رسانده و از محصولات آن ها در حین پرواز استفاده می کند.

خطوط هوایی که بهترین خدمات را ارائه می کنند
خطوط هوایی که بهترین خدمات را ارائه می کنند

4) هاوایی | Hawaiian

این خط هوایی از لحاظ سرویس دهی و رضایتمندی مشتری ها از رتبه ی بهتری برخوردار بوده ولی به دلایل مختلفی در مقام چهارم قرار گرفته است. شاید مدیران این کمپانی با این واقعیت که در دنیای امروز باید نوآوری داشت هنوز کنار نیامده اند و به سبک سنتی فعالیت می کنند.

البته ویژگی های خوب و منحصر به فردی وجود دارد که این خط هوایی به خوبی از آن ها بهره می برد. به عوان مثال پروازها همیشه سر زمان از قبل تعیین شده صورت می گیرند و به هیچ عنوان تاخیر نخواهند داشت. در سال 2015 حدود 88.4% از پروازهای این خط هوایی بدون تاخیر صورت گرفته اند و این یک موفقیت بزرگ به حساب می آید و به همین دلیل مسافران از پرواز با هواپیماهای این کمپانی راضی هستند.

صندلی های درجه اول خود امکانات بیشتر و راحتی غیر قابل تصوری را برای مسافران فراهم می کنند. ( به این نکته توجه داشته باشید که باید پول بیشتری هزینه کنید )

غذاهای خوب، کیفیت صندلی ها، برخورد خوب مهمانداران و ... از دیگر ویژگی ها محسوب می شوند.

خطوط هوایی که بهترین خدمات را ارائه می کنند
خطوط هوایی که بهترین خدمات را ارائه می کنند

5) آلاسکا | Alaska

به احتمال زیاد در سال های آینده شاهد ترکیب شدن این خط هوایی با مورد اول این لیست یعنی Virgin America باشیم و در نتیجه در جایگاه اول شاهد کمپانی ادغام شده خواهیم بود. در سال 2015 تنها 0.5% از 100,000 مسافر این خط هوایی از خدمات ارائه شده ناراضی بوده اند. ( 5 شکایت از میان 1 میلیون مسافر )

اگر نگاهی به حجم سفرها با هواپیما ها داشته باشید متوجه می شوید که 5 نفر رقم واقعا کمی می باشد. رمز موفقیت چیست؟

این خط هوایی تمرکز خود را بر روی ارائه دهی سرویس به مسافران گذاشته و کارهای زیادی را در این راستا انجام می دهد.

بطور مثال بصورت 24 ساعته سرویس ارائه می دهد، هواپیماها تاخیر ندارند، محیط هواپیماهایی که مورد استفاده قرار می دهد کاملا تمیز و مرتب هستند.

خطوط هوایی که بهترین خدمات را ارائه می کنند
خطوط هوایی که بهترین خدمات را ارائه می کنند

سخن آخر

نظر شما درباره ی این خطوط هوایی و خدمات آن ها چیست؟

دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.