karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

11 دی 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

حتما می دانید که سرزمین پهناور چین یکی از زیباترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری در آسیاست. با این که کشورهای متعددی مانند سنگاپور، ژاپن و امارات تلاش کردند تا گوی سبقت را در صنعت گردشگری از چین بربایند؛ اما هنوز هم سالانه خیل عظیمی از توریست ها به سوی چین می روند.

در میان شهرهای معروف و مهم این کشور، پکن در بین ایرانی ها محبوبیت خاصی دارد به طوری که هر سال گردشگران ایرانی بسیاری به این شهر سفر می کنند. کارناوال هم قصد دارد به مرور شما را بیشتر با این دیار که یکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان است، آشنا کند. با سفر به پکن، دیدنی های بسیاری پیش روی شما قرار می گیرند که هر یک جذابیت و ویژگی منحصر به فرد خودش را دارند؛ اما ما این بار تصمیم داریم که فقط به معبدهای این دیار سر بزنیم زیرا این عبادتگاه ها از منحصر به فردترین جاذبه های پکن و حتا کشور چین هستند.

آیین بودایی یکی از سه دین مهم جهان است و طرفداران زیادی هم در چین دارد البته آمارهای جدید نشان می دهند که اغلب ساکنان چین دین خاصی ندارند و بیش از 46 درصد از آن ها کاملا بی دین هستند. با این حساب باز هم آیین بودایی در این کشور وجود دارد و هنوز هم راهبان بودایی در معبدهای شان به عبادت می پردازند. با بازدید از این نیایشگاه ها، دیدی کلی راجع به آداب و رسوم این دین و تاریخ چین به دست خواهید آورد. پس همراه کارناوال بیایید تا در میان معبدهای پکن بگردیم.

سخن آخر

با هم گشتی زدیم در شهر شلوغ پکن و معبدهای آن را از نزدیک دیدیم. نظر شما درباره این عبادتگاه ها چیست؟ آیا تا به حال به پکن سفر کرده اید؟ شما هم علاقه مند هستید معبد پیروان بودا را از نزدیک ببینید؟

نظرها و تجربه های تان را با ما در میان گذارید.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

ناشناس

سایت خوب و متفاوتی زدین  و با جزییات کامل شرح میدین.ممنون

انتشار:11 دی 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.