karnaval.ir

پرستو مقدم

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

14 مهر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

ابوظبی نام یکی از هفت شیخ نشین امارات متحده ی عربی و بزرگترین آن هاست که شهری با همین نام را در خود جای داده است. شهر گرم و سوزان ابوظبی که در حاشیه‌ی خلیج فارس قرار گرفته است، یکی از گران ترین شهرهای جهان برای زندگی و همچنین سفر کردن به شمار می رود، پس اگر مسافر این شهر هستید باید خودتان را برای تفریحات مجلل و در بیشتر مواقع لوکس، آماده کنید.

غذا خوردن، چشیدن طعم خوراکی های محلی و امتحان کردن وعده های غذایی مرسوم در فرهنگ کشورهای مختلف، یکی از ابعاد سفر است که دوستداران فراوانی هم دارد. عده ی کثیری از گردشگران صرفا برای لذت بردن از طعم اغذیه ی گوناگون سفر می کنند و عمده ی زمان سفرشان را به رستوران گردی اختصاص می دهند. شهر ابوظبی نیز از این قاعده مستثنی نیست، و رستوران گردهای بسیاری را به سبب داشتن رستوران های لوکس و با کیفیت میزبانی می کند؛ افرادی که به دنبال مکانی ایده آل برای صرف وعده ای خوش طعم هستند.

هر نوع رستوران با هر منوی غذایی که فکرش را بکنید، از رستوران های سنتی عربی و آسیایی گرفته تا خانه های استیک و رستوران های لوکس ایتالیایی، در ابوظبی به بهترین شکل ممکن مشغول فعالیت هستند. اگرچه رستوران های با کیفیت این شهر کم نیستند، اما برخی از آنان با شیوه های گوناگون تبلیغاتی، رفتار صحیح و مناسب پیشخدمتان و طعم دلچسب غذاهایشان موفق به جذب مشتریان بیشتری شده اند. کارناوال امروز قصد دارد همراهانش را به سفری خوشمزه ببرد و آن ها را با 10 مورد از برترین رستوران های با کیفیت و لوکس شهر ابوظبی آشنا کند. این فهرست ترکیبی از نظرسنجی های صورت گرفته توسط وبسایت های معتبر جهانی است. با ما همراه شوید...

ورود به صفحه راهنمای سفر به ابوظبی

سخن آخر

امروز در میان تمامی تفریحات لوکس و مجلل شهر ابوظبی، به برترین رستوران هایش سر زدیم و با 10 مورد از آن ها آشنا شدیم، تا در سفر به این شهر برای انتخاب، دچار سر در گمی و تردید نشویم.

آیا شما تا به کنون سفری به این شهر داشته اید؟

جای چه رستورانی از شهر ابوظبی را در فهرست ما خالی یافتید؟

نظرات خود در مورد این رستوران ها را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

ناشناس

مزخرف ترین جاست ابوظبی همه  مغرور  

انتشار:18 مهر 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.