karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

01 تیر 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

هر انسانی ویژگی های خاص خودش را دارد و به همین خاطر گاهی این موضوع باعث ایجاد اختلاف نظر میان مان می شود. سفر یکی از تجربه هایی است که که آدم ها در آن باید با نظرهای مخالف یکدیگر کنار بیایند. حتما برای شما هم پیش آمده که در مسافرت های تان با افرادی مواجه شوید که عقایدشان با شما متفاوت باشد. شاید از آن ها دلخور شده باشید؛ اما این موضوع از حقایق سفر است، باید سعی کنیم که بهترین انتخاب ها را داشته باشیم تا همه از تک تک لحظه ها لذت ببرند. از مواردی که اغلب باعث ایجاد اختلاف نظر در همان ابتدای سفر می شود، موضوع انتخاب وسیله نقلیه مناسب است؛ بی تردید برخی به سفرهای جاده ای علاقه مندند و بعضی دیگر ترجیح می دهند از هواپیما برای رسیدن به مقصدشان استفاده کنند. افراد بسیاری از هواپیما سوار شدن واهمه دارند، ترس از ارتفاع، سقوط، کادر پروازی بدخلق و حتا گروگان گیری و عملیات تروریستی باعث می شود که خیلی ها هیچ وقت حاضر به سفر با هواپیما نباشند.

باید بدانید که ایرلاین ها همه ساله در تلاشند تا خدمات بهتری ارایه بدهند و با ویژگی های شاخص شان مسافران بیشتری را به خود جلب کنند. این روزها ایرلاین هایی وجود دارند که سفر با هواپیماهای شان به خودی خود تجربه شگفت انگیزیست و در آن ها مانند یک اقامتگاه لوکس از مسافران پذیرایی می شود. بی تردید با دیدن این هواپیماهای فوق العاده هر کسی مجاب می شود تا برای یک بار هم که شده با آن ها سفر کند.

اما در میان تعداد بی شمار ایرلاین هایی که در سراسر دنیا فعال هستند برخی محبوبیت بیشتری دارند زیرا امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران شان قرار می دهند و خدماتی باکیفیت و عالی دارند. همه ساله فهرستی از بهترین ایرلاین های دنیا تهیه می شود تا همه با برترین هواپیماها و ایرلاین های شان آشنا شوند. هم اکنون لیست بهترین ایرلاین های سال 2018 اعلام شده است که می خواهیم در این مطلب آن را بررسی کرده و بیشتر با آن ها آشنا شویم. فهرست پیش رو در وبسایت معروف تریپ ادوایزر منتشر شده است. این وبسایت معتبر در زمینه گردشگری فعالیت می کند. با کارناوال همراه باشید تا بیشتر در این زمینه بدانیم.

هواپیمایی قطر

1- سنگاپور ایرلاینز | Singapore Airlines

سنگاپور در سال های گذشته توانسته به یکی از ابرقدرت های گردشگری تبدیل شود بنابراین جای تعجب نیست که ایرلاینش نیز بتواند عنوان بهترین ایرلاین دنیا را به دست بیاورد. 

سنگاپور ایرلاینز هواپیماهای بسیار باکیفیتی دارد و حتا مجهز به ایرباس ای380 (Airbus A380) نیز هست. شاید جالب باشد که بدانید در سال گذشته (2017) سنگاپور ایرلاینز رتبه سوم را داشت؛ اما توانست طی یک سال مکان نخست را از آن خود کند.

این ایرلاین در سال ۱۹۴۷ تاسیس شد و در سال ۱۹۹۰ ترمینال دوم فرودگاه چانگی آغاز به کار کرد. جالب آن که بدانید امروز مرکز این ایرلاین فرودگاه چانگی (Changi Airport) به شمار می آید.  

نظر مسافران:

نظر برخی مسافرانی که با این ایرلاین سفر کرده اند را مرور می کنیم، دیدگاه هایی که همه در سال 2018 به ثبت رسیده اند:

مایکل از استرالیا

ما با هواپیمای این شرکت هواپیمایی در فرودگاه چانگی به زمین نشستیم. حدود 15 دقیقه زمینی راه بود تا بتوانیم به قسمت خروجی مسافران برسیم. نکته دیگر این که دستگاه آب سردکن آب نداشت و نتوانستیم بطری های مان را پر کنیم.

چری از سنگاپور

ما طبقه بالایی هواپیما را رزرو کرده بودیم زیرا هم به آن قسمت علاقه داشتیم و هم می خواسیتم کمی در هزینه های مان صرفه جویی کنیم؛ اما ما را بدون هیچ گونه اطلاع قبلی به طبقه پایین منتقل کردند.

چن از استرالیا

سنگاپور ایرلاینز همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای هوایی بوده است. خدمات و غذاهای این ایرلاین کیفیت بالایی دارند. من قبلا با این هواپیمایی به سنگاپور رفته بودم؛ اما این بار متاسفانه نتوانستم بلیت هواپیمایی سنگاپور را در زمان مورد نظرم رزرو کنم و به همین خاطر از شرکت دیگری استفاده کردم. صندلی های ایرلاین سنگاپور عریض و راحت هستند.

بریزبن از استرالیا

این ایرلاین تنها ایرلاینی است که ما برای سفر به کشورهای آن سوی اقیانوس ها، باید از آن استفاده کنیم. ایرلاین سنگاپور هواپیماهای بسیار راحتی دارد و خدمه آن عالی هستند.

ایرلاین سنگاپور

ایرلاین سنگاپور

2- ایر نیوزیلند | Air New Zealand

این شرکت هواپیمایی بزرگترین ایرلاین نیوزیلند به شمار می آید و فرودگاه آوکلند (Auckland Airport) اصلی ترین مقر آن است. این ایرلاین از 1 آوریل 1965 کار خود را آغاز کرد و همه ساله خدمات و امکاناتش را بهبود بخشید. هواپیماهای این ایرلاین به 20 مقصد داخلی و 31 مقصد بین المللی در 19 کشور مختلف پرواز می کنند.

تا سال 1940 شرکت هواپیمایی نیوزیلند پروازهای زیادی به سوی استرالیا داشت که موفقیت بزرگی برایش به حساب می آمد همچنین بر اساس آمار ژوئن سال 2015، 14.29 میلیون مسافر با ایر نیوزلند جابه‌جا شدند. حالا پروازهای این ایرلاین اغلب به شرق آسیا، آمریکا و انگلیس هستند و بر این نواحی تمرکز دارند.

نظر مسافران:

کرایسچرچ از نیوزیلند

کاش می شد که می توانستیم سقف بیمه مان را در این ایرلاین بالا ببریم. اتاق اضافی، صندلی های راحت و منوی جذاب غذاهای این شرکت سفری خوش را برای تان به ارمغان می آورد. خدمه پرواز هم بسیار خوش اخلاق و کارآمد بودند و در همه زمینه ها کمک می کردند و باعث خوشحالی من شدند.

لیزا

پرواز شلوغی بود اما خدمه بی وقفه با لبخند و مهربانی به مسافران کمک می کردند. فیلم، موسیقی، تلویزیون و... همه خوب بودند و به ازای هیچ خدمتی نیز هزینه جداگانه نمی گرفتند. غذاها خوشمزه بودند و صندلی ها بسیار راحت. من دوست دارم که کسی در هواپیما کنارم ننشیند اما این پرواز شلوغ بود و این نکته را دوست نداشتم.

دوریان

از ما طوری پذیرایی کردند که انگار خانواده سطلنتی هستیم و من عاشق این موضوع بودم. پنجاهمین سالگرد ازدواج و تولد 50 سالگی همسرم بود و می خواستیم که خیلی سریع به مقصد برسیم که خوشبختانه این ایرلاین ما را به هدف مان رساند. خیلی ممنونیم.

کیت

خدمات و پرواز عالی! خدمه این پرواز خوب بودند؛ اما از این که مکرر نوشیدنی سفارش بدهیم خوش شان نمی آمد. البته مسافر پشتی من احمق بود و مکرر درخواست نوشیدنی داشت و حتا با لگد به یکی از خدمه زد. گذشته از آن یک فرد احمق، همه چیز خوب بود و حتما دوباره با این ایرلاین پرواز می کنم.

نیوزیلند ایر

نیوزیلند ایر

3- هواپیمایی امارات | Emirates Airline

هواپیمایی امارات بی تردید بهترین و بزرگترین ایرلاین خاورمیانه است که دفتر مرکزی آن در دبی قرار دارد. صاحب این ایرلاین کشور امارات متحده عربیست. از دبی روزانه به صورت منظم پروازهای بسیاری به همه قاره های دنیا انجام می شود. 

در حال حاضر بیش از 300 هواپیما در این ایرلاین فعال و تعداد دیگری نیز در حال آماده سازی هستند. در سال گذشته (2017) این شرکت هواپیمایی رتبه نخست را داشت؛ اما متاسفانه در سال 2018 به رتبه سوم سقوط کرده است. بد نیست بدانید که هواپیمایی امارات در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد و آرام آرام گسترش یافت.

نظر مسافران:

متیو از انگلیس

هواپیماهای این ایرلاین بسیار شلوغ هستند و خدمه نمی توانند به صورت همزمان به همه مسافران رسیدگی کنند. خیلی مواقع خدمه در نزدیکی آشپزخانه ایستاده اند و با یکدیگر صحبت می کنند و به مسافران اهمیتی نمی دهند. من نمی توانستم از جای خودم بلند شوم و یک ساعت دکمه مربوطه را فشار دادم و حتا چراغ ها را خاموش و روشن کردم؛ اما کسی اهمیت ندادند انگار من نامرئی بودم. نکته عجیب این بود که وقتی با همین ایرلاین برگشتم همه چیز خوب بود و همه خدمه مهربان و مودب بودند. من فکر می کنم که خدمه کابینه این ایرلاین کار تیمی را فراموش می کنند، من این موضوع را یک معضل اساسی در هواپیمایی امارات می دانم. با این حساب نمی دانم که دفعه بعد با این شرکت پرواز کنم یا ایرلاین سنگاپور.

پوریروا از نیوزیلند

ما با بیزینس کلاس این ایرلاین سفر رفتیم و با کلاس اقتصادی (Economy class) برگشتیم. یکبار تاخیر داشتیم و صبحانه را هم خیلی زود جمع کردند و در واقع ممکن نبود که در آن زمان کوتاه غذا را تمام کرده باشیم. طیف خوبی از فیلم ها و بازی ها را در اختیارتان قرار می دهند که شما را در طول سفر سرگرم می کنند و در آخر می توانم بگویم که صندلی ها هم راحت بودند.

پرت از استرالیا

من با شرکت های هواپیمایی قطر و امارات پرواز کردم. پروازهای اقتصادی بسیار خوبی دارند و از همه بهتر غذاهای شان است. تلویزیونهای هواپیمایی امارات فیلم های خوبی را در اختیارتان قرار می دهد و باید بگوییم که فکر می کنم تا به حال هیچ کس چمدانش را در این ایرلاین ها گم نکرده است. من باز هم از این هواپیمایی استفاده می کنم البته انتخاب زیادی برای سفر به استرالیا به جز ایرلاین امارات وجود ندارد.

دوربان از استرالیا

کابین صمیمی، سرویس خوب، غذای خوب و جدیدترین فیلم های دنیا، جای پای مناسب و یک پرواز عالی. این موارد باعث می شوند که گذر زمان را در 8 ساعت داخل هواپیما اصلا متوجه نشوید. البته صف برای جستجوهای امنیتی در دبی وجود دارد که مشکل بزرگی نیست و به سرعت صف ها می گذرند.

هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات

4- خطوط هوایی ژاپن | Japan Airlines 

مرکز این شرکت هواپیمایی در شهر توکیو است و فرودگاه های هانه‌دا، ناریتا، اوزاکا و کانزای از مهم ترین مقرهای آن به شمار می آیند. خطوط هوایی ژاپن ۲۲۰ مقصد پروازی در ۳۵ کشور مختلف دارند که در نوع خود بی نظیر است. بد نیست بدانید که این شرکت در سال ۱۹۵۱ تاسیس شد و تنها طی دو سال توانست شرکت هواپیمایی اصلی ژاپن شود. این ایرلاین از سال ۱۹۸۷ در دست مالکان خصوصی است و به راستی خدمات بسیار خوبی را ارایه می دهد.

نکته دیگری که بد نیست درباره خطوط هوایی ژاپن بدانید این است که در سال 2002 ایرلاین اصلی این کشور با سومین ایرلاین کشور ادغام شد. این شرکت ژاپن ایر سیستم (Japan Air System) نام داشت و ترکیب این شرکت ها با یکدیگر سبب شد تا ژاپن دارای یکی از بزرگترین خطوط هوایی جهان شود.

نظر مسافران:

مسافری از سیدنی استرالیا

ما همیشه برای سفر به انگلستان از این ایرلاین استفاده می کنیم زیرا خدمات بسیار خوبی دارد. آن ها به کارشان تعهد دارند. هواپیماها شبیه به هتل هستند؛ جای خواب خوب، غذای عالی و... من بیش از 15 سال است که با خطور هوایی ژاپن سفر کرده ام و آن را به همه توصیه می کنم.

برایتلینگا از انگلستان

سفر با همه هواپیماهای این شرکت هوایی خوب است. دفعه آخر با صندلی های جدید بخش بلیت های اقتصادی سورپرایز شدیم. صندلی ها همه نو و راحت بودند. غذا معقول بود اما خیلی فوق العاده نبود. پرواز خوبیست. من فرودگاه هانه‌دا را برای سفرهایم ترجیح می دهم.

کاناس از فلوریدا

مسوولان پرواز کمی از نظر زبان مشکل داشتند؛ اما با این حال به تلاش شان ادامه دادند تا به من کمک کنند. اغلب پروازها محافظ پنجره های شان را در هنگام صرف غذا باز می کنند؛ اما اینطور نبود. به نظرم خدمه باید با هم همکاری بهتری داشته باشند با این که این ایرلاین از بهترین های دنیاست اما گاهی می دیدم که خدمه در قسمت پشتی مسافران در حال چرت هستند و فکر می کنم مست یا معتاد بودند. نظر من این است که اگر شما یک ایرلاین برتر در جهانید استخدام معتادان کار بسیار سخیفی است.

جان از لندن

من و همسرم با این ایرلاین به ژاپن رفتیم و پس از چند هفته برگشتیم و از کلاس اقتصادی استفاده کردیم. همه چیز نو و راحت بود و خدمه بسیار مودب، کارآمد و دوستانه بودند اصلا تصور نمی کردم که کلاس اقتصادی این قدر خوب باشد انگار بلیت بیزینس کلاس گرفته باشیم. در طول 50 سالی که سفر کردم خدماتی به این خوبی دریافت نکرده بودم.

خطوط هوایی ژاپن

خطوط هوایی ژاپن

5- اوا ایر | EVA Air

اوا ایر شرکت هواپیمایی تایوان است که از دیرباز به امنیت در پروازهایش شهرت داشت. این ایرلاین در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد و هم اکنون به بیش از 73 مقصد مختلف، پرواز دارد. مقر اصلی اوا ایر فرودگاه بین‌المللی تائویوان تایوان (Taiwan Taoyuan International Airport) به شمار می آیند که در شهر تایپه قرار دارد.

این خطوط هوایی از هواپیماهای بویینگ، ایرباس و مک‌دانل داگلاس استفاده می کنند و خدمات خوبی را در اختیار مسافران شان قرار می دهند. بد نیست بدانید که از سال 2007 تاکنون این شرکت پرواز شبانه روزی از تایپه به نیویورک را راه اندازی کرد که با استقبال زیادی نیز رو به رو شد.

نظر مسافران:

درسچو از کانادا

بیش از 20 سال است که با اوا ایر سفر می کنم. آخرین سفرم در ماه می 2018 از تایچه به ونکوور بود. سرویس های استثنایی، خدمه حرفه ای، کارآمد و مودب. کارکنان با لبخند و مهربانی با مسافران برخورد می کردند. این شرکت از نظر خدمات و ایمنی عالیست. هواپیماهای چندین شرکت هواپیمایی از تایپه به ونکوور پرواز می کنند اما اوا ایر انتخاب همیشگی من است.

چاپپولت

غافلگیر شدم. کلاس اقتصادی خریدم اما کابین بزرگ و صندلی ها راحت بود. در هواپیما سرگرمی های متنوعی در اختیارمان قرار می گرفت فلیم و موسیقی های متنوعی وجود داشت. خدمه به مسافران توجه زیادی می کردند و اغلب لبخند بر لب داشتند، من مطمئنم که آن ها شغل شان را دوست دارند. غذاها هم خوشمزه بودند و مشخص بود که از مواد تازه درست شده بودند. من حتما باز هم اوا ایر را انتخاب خواهم کرد.

لیسا از نیوجرسی

اوا یک شرکت هواپیمایی بزرگ است و ما دوباره از آن استفاده خواهیم کرد. کارکنان بسیار حرفه ای برخورد می کردند و هواپیما هم خیلی بزرگ و جادار بود.

رابین

دومین بار بود که با اوا ایر پرواز می کردم. چیزی خوبی برای گفتن وجود نداشت. من نمی توانستم تخصص افراد را تشخیص بدهم اما سرویس و غذاها به راستی عالی بودند. در بعضی از پروازها راهروی متصل شده به هواپیماها کمی طولانیست اما ترسناک نیست. این ایرلاین سالن وی آی پی ام دارد که می توانید در آن نوشیدنی سفارش بدهید. من دوباره این شرکت هواپیمایی را انتخاب می کنم.

اوا ایر

اوا ایر

6- ساوت‌وست ایرلاینز | Southwest Airlines

ساوت‌وست ایرلاینز یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی دنیاست که مقرش در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت به بلیت های ارزان و وسعت زیادش معروف است. ساوت‌وست ایرلاینز فعالیتش را در سال ۱۹۷۱ آغاز کرد و به قدری گسترش یافت و نیروهای زیادی به استخدام خود درآورد که در سال 2011 لقب بزرگترین شرکت هواپیمایی ایالات متحده را از آن خود کرد. جالب این که ساوت‌وست ایرلاینز فقط از هواپیمای بویینگ ۷۳۷ در پروازهایش استفاده می کند که از برترین نوع هواپیماهای باربری و مسافربری به شمار می روند.

نظر مسافران:

رل از تگزاس

پروازها هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت درست به موقع آمدند. هیچ زرق و برق خاصی در هواپیماهای این ایرلاین وجود ندارد اما خب هیچ هزینه اضافی هم از مسافران نمی گیرند. البته بگویم که چمدانم باز شده بود.

امبر از ویرجینیا

دو ماه پیش با این ایرلاین از کانزاس به انتاریو رفتیم. هر دو پرواز عالی بودند. خدمه همیشه خوب و مودب هستند. اگر بلیت تان را لغو کنید همه هزینه تان را برمی گردانند به همین خاطر من تا پایان عمرم مشتری این ایرلاین هستم.

کِلی

یک بار دیگر از این ایرلاین استفاده کردم. من به فرودگاه و پروازم دیر رسیدم و مطمئن نبودم که به من اجازه پرواز بدهند؛ اما همه کارکنان با من به خوبی رفتار کردند و بی معطلی من را به پروازم رساندند.

آر سی از فلوریدا

یک سفر سریع و عالی با قیمت خوب. این که می توانستم دو چمدان را به صورت رایگان با خودم حمل کنم حس خوبی به من می داد. هیچ گونه نوشیدنی به ما در طی پرواز ندادند که فکر می کنم برای صرفه جویی در هزینه ها و بالا نبردن قیمت بلیت این کار را می کنند در هر صورت من باز هم با این ایرلاین سغر می کنم.

ساوت‌وست ایرلاینز

ساوت‌وست ایرلاینز

7- جت۲.کام | Jet2.com

جت۲.کام یک شرکت بسیار ارزان قیمت انگلیسی است که با قیمت های مناسب بلیت هایش به شهرت رسید. هواپیماهای این ایرلاین به صورت روزانه به بیش 65 مقصد پرواز می کنند. فرودگاه اصلی این شرکت هوایی  لیدز برادفورد (Leeds Bradford) است. جت۲.کام چهارمین شرکت هواپیمایی بزرگ انگلستان به شمار می آید؛ اما همان طور که مشاهده می کنید به دلیل رضایت مشتریانش توانسته جایگاه هفتم را در میان برترین شرکت های هواپیمایی دنیا از آن خود کند. جالب این که این شرکت محبوب در سال 2015 حدود 4000 کارمند داشت که بی تردید تا 2018 بر شمارشان افزوده شده است.

نظر مسافران:

پیتر از انگلستان

 به دلیل این که پروازهای متعددی درست در زمان پرواز مورد نظر من وجود داشت، مرحله چک این بسیار طول کشید به قدری که تنها 20 دقیقه پیش از زمان پروازم به گیشه پرواز رسیدم.

دی اسکات از انگلستان

از زمانی که وارد هواپیما شدم تا وقتی به مقصد رسیدم همه چیز خوب بود. کارکنان هواپیما مطمئن می شدند که از پرواز راضی هستیم و خدمه خوب و مهربان باعث شد تا سفری به یادماندنی داشته باشم.

مین لند از انگلستان

هواپیمای شماره LS709  را سوار شدم و همه چیز خوب بود. غذاها و نوشیدنی ها را هم دوست داشتم. البته یکی از نوشیدنی های شان اصلا خوب نبود.

لی از انگلستان

خدمه خوب و کارآمد بودند. صندلی ها معمولی بودند و به نسبت هواپیماهای دیگر امروزی باید بگویم که کمی سفت به حساب می آمدند. مشخص بود که برای پایین آمدن قیمت بلیت در همه چیز صرفه جویی کرده بودند.

جت۲.کام

8- هواپیمایی قطر | Qatar Airways

این شرکت هواپیمایی کار خود را از سال 1994 آغاز کرد و در سال 2013 نیز به یکی از مهم ترین اعضای اتحادیه وان‌ورلد تبدیل شد، وان‌ورلد اتحادیه شرکت های هواپیمایی آمریکایی است. این ایرلاین را با نام قطر ایرویز یا القطریه نیز می شناند.

هواپیمایی قطر در چند سال اخیر به خوبی پیشرفت کرده است و در حال حاضر هواپیماهایش به 155 کشور مختلف پرواز می کنند. برخی عقیده دارند که این شرکت ممکن است در آینده به رقیبی برای ایرلاین امارات تبدیل شود.

نظر مسافران:

فِین

عاشق پرواز با ایرلاین قطر هستم. من چند بار با این ایرلاین سفر کردم و همیشه راضی بودم و بهترین خدمات را دریافت کردم. خدمه بسیار حرفه ای و با تجربه هستند. هواپیماهای این ایرلاین اغلب شلوغ و از نظر غذا هم باید بگوییم که غذاها عالی هستند.

کریستا از یونان

بیست و دوم آوریل با هواپیمای این شرکت به شماره QR211 پرواز کردم. به طور کلی باید بگویم که همه چیز در سطح متوسط و معمولی بود. من کارت نقره ای دارم اما هیچ کس از من نخواست که به عنوان دارنده کارت نقره ای خدمات دیگری می خواهم یا خیر در صورتی که همیشه در ایرلاین های دیگر از من سوال می کنند. البته از همه بانوان پرسیدند که چیزی احتیاج دارند یا خیر و من که یک درخواست داشتم به سرعت به درخواستم رسیدگی شد. امیدوارم در پروازهای بعدی هم به سرعت به خواسته هایم رسیدگی شود. من در سال حدود 10 تا 16 بار به قطر سفر می کنم و تقریبا همیشه غذاها در یک سطح هستند.

فرانسس از استرالیا

پرواز خیلی خوب بود. خدمات و کابین هم کیفیت خوبی داشتند. هیچ مشکلی نداشتم و خدمه هم مهربان و شاد بودند. من این ایرلاین را به همه توصیه می کنم.

رابین از استرالیا

خدمات برجسته و عالی... به شخصه این ایرلاین را توصیه می کنم زیرا به نظرم خدمه ایرلاین قطر بسیار مودب هستند و دیگر نمی توان از این مودب تر بود. همه چیز عالی بود و من از پروازم لذت بردم.

هواپیمایی قطر

هواپیمایی قطر

هواپیمایی قطر

9- ایرلاین برزیلی آزول | Azul Brazilian Airlines

این شرکت یک ایرلاین ارزان قیمت برزیلیست که مقر آن در ایالت سائو پائولو قرار دارد. آزول در حال حاضر سومین شرکت هواپیمایی بزرگ برزیل به شمار می آید؛ اما به دلیل قرار گرفتن در این فهرست به احتمال زیاد طرفداران بیشتری پیدا خواهد کرد.

جالب است بدانید که ایرلاین برزیلی آزول در سال 2008 تاسیس شد و ظرف مدت کوتاهی به محبوبیت چشم گیری دست یافت و حالا به عنوان دومین شرکت هواپیمایی بین المللی برزیل در دنیا شناخته می شود.

نظر برخی مسافران:

ماریانا

این نخستین پرواز من با هواپیماهای ایرلاین آزول بود، همه چیز عالی بود؛ کابین، خدمه، سرگرمی ها و... . متاسفانه به دلیل وضعیت بد جوی پرواز برگشت من لغو شد اما خدمه بسیار خوب همه را راهنمایی می کردند. من بعد از لغو پروازم یک اتاق در نزدیکی فرودگاه گرفتم و منتظر ماندم تا پرواز دیگری برایم تنظیم کنند. از این به بعد من آزول را برای سفرهایم ترجیح می دهم.

تون کارامر از برزیل

سرویس خوب بود. صندلی ها هم راحت بودند. سرگرمی ها زیاد بودند و خدمه هم تعدادشان به اندازه.

تیسی

من چند بار برای سفرهای کوتاه از آزول استفاده کردم و همیشه هم راضی بودم حتا در هواپیماهای کوچک هم خدمات عالیست و خوراکی ها و خدمه هم خوب هستند.

جوندیایی

کارکنان شرکت هواپیمایی آزول همیشه خوب هستند و آدم را آرام می کنند. هیچ وقت هیچ مشکلی برای ما پیش نیامده است.

ایرلاین برزیلی آزول

ایرلاین برزیلی آزول

10- کورین ایر | Korean Air

این شرکت هواپیمایی همان طور که از نامش نیز بر می آید کره ایست و در کره جنوبی فعالیت می کند. کورین ایر از سال 1946 فعالیتش را آغاز کرد و پس از چند سال به یکی از بزرگترین ایرلاین های دنیا تبدیل شد. مقر این شرکت سئول و فرودگاه بین المللی اینچئون (Incheon International Airport) است. بررسی هایی که در سال 2017 بر روی کیفیت و خدمات هواپیماهای این شرکت هواپیمایی انجام شد نشان داد که کورین ایر می تواند رتبه دهم بهترین خطوط هوایی دنیا را از آن خود کند.

نظر مسافران:

کرول از استرالیا

خدمات و امکانات صمیمانه. من می خواستم به ژاپن بروم و مجبور بودم که یک روز در سئول اقامت کنم برای این که در آن زمان پرواز مستقیم به ژاچن وجود نداشت. من در یک هتل اقامت کردم که غذایش خوب بود. دست آخر با این ایرلاین به ژاپن رفتم و کاملا از این شرکت راضی بودم.

دنیل

ایرادهایی در سیستم مدیریت وجود داشت؛ اما کیفیت بالای خدمات و تجهیزات آن را جبران می کرد. مهمانداران بسیار خوشرو بودند که امری دور از ذهن نبود چون می دانیم که این شرکت هواپیمایی از برترین های دنیاست.

راجل از آریزونا

صندلی ها صاف نبودند و میهماندار کاملا بی تجربه بود برای مثال او از من خواست که آیا می خواهم لباس های اضافی ام را در بیاورم یا خیر! من نمی دانستم که صندلی را باید چگونه تنظیم کنم و همه چیز هم قدیمی بود و انگار همه چیز را فقط تمیز کرده بودند.

لین از ویتنام

کابین جدید بود و باعث شد که من تصمیم بگیرم که در آینده هم از همین ایرلاین استفاده کنم. خدمات عالی، غذای خوب و میهمانداران حرفه ای داشت.

کورین ایر

کورین ایر

سخن آخر

امروز با هم کمی بیشتر با ایرلاین های خوب دنیا آشنا شدیم. شاید شما هم مانند بسیاری دیگر تصور می کردید که امارات رتبه نخست را به دست خواهد آورد اما بر خلاف تصور امسال خطوط هوایی امارات دو رتبه سقوط کرده بود. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا تا به حال با یکی از این شرکت های هواپیمایی سفر کرده اید؟

نظرها و تجربه های خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

اسرار ایرلاین ها

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.