karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

22 تیر 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

همه ما بارها راهی سفر شده و سراغ جاذبه های خاص مقصد را گرفته ایم. از دیدنی های تاریخی گرفته تا سواحل و جنگل های بکر همه و همه به نحوی ما را به خود جذب کرده و لذت خاصی را برای مان به ارمغان آورده اند؛ اما این دیدنی ها و جذابیت ها هر چه قدر هم که ارزشمند و جذاب باشند نباید چشم ما را به سوی بخش های دیگر سفر ببندند. بخش هایی که به صورت مستقیم با فرهنگ مردم ارتباط دارند و به ما این فرصت را می دهند تا مقصدمان را بیشتر بشناسیم و لذتی متفاوت به سفرمان دهیم. 

این روزها محبوبیت خوشمزه گردی و امتحان کردن طعم های تازه، آن قدر زیاد شده که بسیاری برای چشیدن طعم های اصیل حاضرند راه های دوری را بپیمایند و دقایقی را در فرهنگ یک منطقه غرق شوند. برای بسیاری از مردم دنیا غذاخوردن یک تفریح جذاب است که نمی توان چشم ها را به روی آن بست و نادیده اش گرفت. این امر وقتی پا را از مرزهای سرزمین مان بیرون می گذاریم جذاب تر هم می شود؛ تصورش را بکنید که مزه مزه کردن طعم های تازه که با شیوه های آشپزی متفاوت و مواد اولیه خاص به وجود آمده اند، چه لذتی دارد...

از سوی دیگر مدیریت هزینه های سفر ممکن است انتخاب های شما را محدود کند و باعث شود که بی خیال خوردن غذاهای محلی بشوید؛ اما کارناوال می خواهد به شما بگوید که خوردن غذای خوشمزه صرفا به معنای بیشتر پول خرج کردن نیست. امروز می خواهیم سری به یکی از مقاصد محبوب ایرانی ها در خارج از کشور بزنیم؛ به ترکیه می رویم و در استان آنتالیا قدم به شهر آنتالیا می گذاریم. هدف مان از گشت و گذار در این شهر پیدا کردن ارزان ترین رستوران های باکیفیت آن است؛ رستوران هایی که در وبسایت معتبر تریپ ادوایزر امتیازهای قابل قبولی را کسب کردند و گردشگران از آنها رضایت دارند. 

با ما باشید و از این رستوران گردی لذت ببرید...

ورود به صفحه راهنمای جامع سفر به آنتالیا

سخن آخر

چشیدن غذاهای خوشمزه ترکی تجربه ای تازه برای شما در سفر به ترکیه است. به جای آنکه خودتان را به رستوران های لوکس و رستوران های گران قیمت هتل ها محدود کنید و تنها چند وعده غذای ناب ترکی بخورید. به خیابان ها بروید و در محله های مختلف، رستوران های محبوب و مقرون به صرفه را پیدا کنید. با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم غذای ترکی خوشمزه بخورید و هم از فضای دوستانه و گرم این رستوران ها بهره ببرید.

آیا تا به حال تجربه سفر به آنتالیا را داشته اید؟

به جز این رستوران ها رستوران ارزان دیگری را می شناسید؟

از تجربه های خودتان برای مان بگویید.

منتظر دیدگاه های شما هستیم...

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

sourenkaren

بسیار کاربردی بود

انتشار:12 مرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.