karnaval.ir

پرستو مقدم

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

30 شهریور 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

ترکیه را همه ی ما به عنوان کشوری می شناسیم که درآمد بسیار بالایی از صنعت گردشگری دارد و نامش در فهرست کشورهای توریستی می درخشد. حملات تروریستی اخیر هر چند تا حدی بر رونق این صنعت در ترکیه اثر منفی گذاشت اما هنوز هم مسافران بسیاری برای تفریح و بازدید از تاریخ و فرهنگ این کشور مشتاقند. خرید کردن از بازارها و مراکز خرید، تفریحات ساحلی و آبی، چرخ زدن در تاریخ عثمانی و تماشای هنر این سلسله ی قدرتمند، عمده ترین سرگرمی هایی هستند که میهمانان در این کشور بر می گزینند.

از میان شهرهای بسیار کشور ترکیه، برخی از آنان چون استانبول، آنتالیا، آنکارا، شهرت زیادی دارند و در زمینه ی توریست به قطب های ترکیه بدل شده اند، اما چندی است که شهرهای کوچک تر هم با ایجاد زیرساخت های مناسب و تبلیغات، در حال پیمودن مسیر ترقی هستند.

یکی از این شهرها، شهر کوچک ترابزون، در نزدیکی دریای سیاه می باشد که زیبایی هایش سبب شدند تا علی رغم مساحت کم، میان گردشگران شناخته و محبوب شود. با وجود نوپا بودن ترابزون در گردشگری، مطمئن باشید که سفری آسان و جذاب را تجربه خواهید کرد، پس اگر عازم ترکیه هستید، حتما سری به این شهر دل انگیز بزنید.

برای آنکه هنگام بازدید از ترابزون بتوانید زمانتان را بهتر مدیریت کنید و از پیش با برترین جاذبه های شهر آشنایی داشته باشید، فهرستی از جاذبه های برترش، با استناد به وبسایت معتبر تریپ ادوایزر (TripDvisor) و دیگر وبسایت ها فراهم آوردیم. در سفر کارناوال به ترکیه ما را همراهی کنید تا کمی بیشتر با شهر کوچک ترابزون آشنا شویم.

ورود به صفحه اختصاصی راهنمای سفر به ترکیه

سخن آخر

 با 10 مورد از جاذبه های شهر ترابزون آشنا شدیم و یکی دیگر از شهرهای کشور ترکیه را بیشتر شناختیم. 

حال شما چه نظری در مورد جاذبه های ترابزون دارید؟

آیا پیش از این با شهر ترابزون آشنایی داشتید؟ سفری به این شهر داشته اید؟

انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد این مطلب، با کارناوال در میان بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

7 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

ممنون از اطلاعات کاملتون.دوستان ایا شهر ترابزون ساحل مخصوصی برای شنا دارد؟ تفریحات ابی این شهر چیه؟

کارناوال

همراه عزیز کارناوال سلام سپاس از اینکه کارناوال را به عنوان راهنمای سفر خود برگزیده اید. برای آن که صحیح ترین و جامع ترین پاسخ را به شما بدهیم، در حال بررسی هستیم. به زودی اطلاعات مورد نظر خود را به جای این پاسخ موقت مشاهده خواهید نمود. با تشکر | واحد تحریریه کارناوال

انتشار:30 تیر 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

محسن

بسیار خوب بود اما در مورد طبیعت خاص این شهر که بین کوه و دریا واقع شده و دارای دریاچه ای زیبا و منحصر به فرد می باشد صحبتی نشده

کارناوال

همراه عزیز کارناوال سلام سپاس از اینکه کارناوال را به عنوان راهنمای سفر خود برگزیده اید. برای آن که صحیح ترین و جامع ترین پاسخ را به شما بدهیم، در حال بررسی هستیم. به زودی اطلاعات مورد نظر خود را به جای این پاسخ موقت مشاهده خواهید نمود. با تشکر | واحد تحریریه کارناوال

روشنک

یکی دیگه از دیدنی هاش ازون گول هس که فوق العاده جذابه و هیچ صحبتی نشده

08 شهریور 1397

انتشار:24 خرداد 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ILYA

البته از مرز تا ترکیه تا خود ترابزون حدود 900 تله یعنی 1میلون بول ایران میباشد ولی به نظر من بهتر است خودمون این کار را کردیم از مرز ترکیه تا شهر اخره با ون رفتیم و بعد با اتوبوس رفتیم این بهتر و نسبتن بول کمتری میگرند 750 تله یعنی بول ایران 800 تومان میباشد

انتشار:15 فروردین 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.