karnaval.ir

پرستو مقدم

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

03 مهر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

بودروم (Bodrum) که آن را به صورت بدروم هم می نویسند، شهری است کوچک و ساحلی در کشور ترکیه که بندری زیبا در آن خودنمایی می کند و مسافران را به سوی خود فرا می خواند. 

برای ما ایرانی ها شاید بدروم علاوه بر زیبایی هایی ساحل و بندرش، یا جاذبه های دست ساز و اماکن تفریحی اش، حس و حالی خاص داشته باشد. این شهر روزگاری شاهان و سربازان هخامنشی را در خود داشته و روز های خوب و بد بسیاری از این سلسله ی قدرتمند و با شکوه را در دلش جای داده است. با کمی دقت و خیال پردازی در خرابه های به جای مانده از آثار هخامنشیان می توانیم صدای جنگ و درگیری های سربازان داریوش با سپاهیان اسکندر را بشنویم و قدمت و تاریخ باستانی این منطقه را حس کنیم.

 پس از لمس تاریخ کهن شهر، می توانیم مسیر یکی از سواحل دیدنی بدروم را در پیش بگیریم و از قایق سواری یا تجربه ی طعم غذاهای دریایی لذت ببریم؛ یا به قصد خرید سوغاتی برای عزیزانمان روانه ی بازارهای خیابانی این شهر شویم و لیوانی چای در بافت قدیمی شهر بنوشیم.

برای آن که بدانید هر کدام از این تفریحات را در کجا و چگونه می توانید تجربه کنید، کارناوال فهرستی از جاذبه ی برتر بدروم را برایتان آماده کرده است تا با هم راهی کشور ترکیه شویم و چرخی در این شهر کوچک بزنیم. ما را همراهی کنید...

سخن آخر

با هم سری به بدروم زدیم و 8 مورد از جاذبه های فوق العاده اش را دیدیم. حال نوبت شماست تا از تجربیات سفرتان به این شهر برایمان بگویید.

به نظر شما کدام جاذبه های این شهر باید به فهرست ما اضافه شوند ؟

به غیر از بدروم، از کدام شهرهای ترکیه دیدن کرده اید؟

اطلاعات خود را با دوستانتان در کارناوال شریک شوید.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.