karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

05 مرداد 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

یکی از مقاصد پرطرفدار در میان ایرانی ها، دبی است؛ شهری جذاب در امارات متحده عربی که به واسطه ساختار مدرن و تماشایی اش گردشگران بسیاری را از اقصی نقاط جهان به سوی خود می کشاند. در سفر به این شهر می توانید برای دیدن آبنمای موزیکال برنامه ریزی کنید، سری به شهربازی های پرهیجانش بزنید و یا دقایقی را در برج خلیفه بگذرانید. 

قطعا در طول حضورتان در این مقصد باید برای وعده های غذایی نیز برنامه داشته باشید و بدانید در کجای دبی می توانید غذاهای باکیفیت نوش جان کنید. ممکن است خیلی غذاهای متنوع عربی به مزاج تان سازگار نباشد یا دل تان بخواهد در خارج از مرزهای سرزمین تان، باز هم غذای ایرانی بخورید و از عطر و بوی خوراکی های خوشمزه لذت ببرید. شاید فکر کنید پیدا کردن غذای ایران در خارج از کشور کار سختی است؛ اما نگران نباشید؛ کافیست در ادامه همراه مان بمانید تا به شما آدرس رستوران های ایرانی دبی را بدهیم و در خلق لحظات خوشمزه کمک تان کنیم.

کارناوال می خواهد گشت و گذاری در دبی داشته باشد و به رستوران هایی سر بزند که غذای ایرانی سرو می کنند و در لیست بهترین های تریپ ادوایزر قرار دارند. تریپ ادوایز یک وبسایت گردشگری است که در آن افراد مختلف به تبادل نظر می پردازند و با آرای آنها بهترین ها مشخص می شود.

با ما باشید تا بهترین رستوران های ایرانی دبی را بشناسیم...

ورود به صفحه اختصاصی بهترین رستوران های دبی | قیمت دوم

سخن آخر

با هم سری به دبی زدیم، گشت خوشمزه ای در شهر داشتیم و طعم غذاهای ایرانی را در خارج از مرزهای کشورمان چشیدیم. در سفر به دبی می توانید به سراغ این رستوران ها بروید و ساعاتی خوش را در آنها بگذرانید. اگر تا به حال سفری به این شهر داشته اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. از غذاهایی که در این شهر خورده اید به ما بگویید و پیشنهادات خوشمزه تان را با دیگر دوستان کارناوالی به اشتراک بگذارید.

منتظر دیدگاه های تان هستیم...

...

آیا این مطلب مفید بود؟

7 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

نسرین

منم رستوران دانیال رو مرداد 96 تجربه کردم معرکه بود همینطور رستوران سینا

انتشار:26 اردیبهشت 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

حمیدرضا

سلام
وقت شما بخیر
من یک رستوران جدید ایرانی با فضایی بسیار رمانتیک ، هنری و برگرفته از معماری ایران باستان تخت جمشید در دبی افتتاح کرده ام
کلیه دیوارها و سقف رستوران علاوه بر استفاده از ستون های تخت جمشیدی به دست هنرمندان ایرانی نقاشای شده است.
چگونه می توانم آن را در سایت شما معرفی کنم
لطفا در صورت امکان با من تماس بگیرید
00971557160770

انتشار:21 مرداد 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

نگار

مرسی از معرفی  خیلی خوب بود سایت خوبی دارید 

 

انتشار:13 مرداد 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.