karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

28 آبان 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

رستوران گردی و چشیدن طعم های تازه یکی از تفریحاتی است که این روزها طرفداران زیادی دارد. شاید بسیاری قرارهای کاری و دوستانه مان را به هنگام ناهار و یا شام بگذاریم و کمتر به صبحانه فکر کنیم. به طور کلی در میان وعده های غذایی، صبحانه وعده ای است که شاید در میان روزمرگی ها و دغدغه ها کمتر به آن می پردازیم و کمترین زمان را به آن اختصاص می دهیم؛ اما هنوز هم هستند کسانی که حاضرند صبح ها زودتر رختخواب شان را ترک کنند و یک وعده صبحانه دلچسب بخورند. از سوی دیگر، تفریح برخی نیز در روزهای تعطیل رفتن به رستوران ها و کافه ها و خوردن یک صبحانه جانانه است.

کارناوال امروز مسافر اصفهان است و می خواهد گشتی خوشمزه در این شهر بزند. می خواهیم ببینیم اگر در این شهر هوس خوردن صبحانه بکنیم باید به کجا برویم و چه چیزی انتظارمان را می کشد. در این سفر به کافه های مختلفی سر می زنیم، نگاهی به منوی رستوران ها می اندازیم و انتخاب های خوشمزه ای را پیش روی تان می گذاریم؛ از صبحانه های سنتی با املت و نان و پنیر تا صبحانه های اروپایی داغ و دلچسب.

با کارناوال همراه باشید و خودتان را برای یک گردش لذیذ آماده کنید.

سخن آخر

صبحانه یکی از وعده های لذت بخش است که می تواند روز شما را به بهترین شکل بسازد. اگر در روزهای کاری هم نمی توانید به این وعده توجه کنید صبح روزهای تعطیل را به این کار اختصاص دهید. شک نکنید که پشیمان نمی شوید.

اگر ساکن اصفهان هستید یا گذارتان به این شهر افتاده، به ما بگویید کدام یک از این رستوران ها را امتحان کرده اید؟

پیشنهاد جذاب دیگری برای صبحانه در اصفهان دارید؟

منتظر دیدگاه ها و تجربه های شما هستیم...

اگر دوست دارید تصاویر و نوشته های تان از سفر را با دیگ دوستان کارناوالی به اشتراک بگذارید، به لینک زیر بروید و به خانواده کارناوال بپیوندید:

کــــــــارناوالی شــــــــو

...

آیا این مطلب مفید بود؟

7 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اگر گذرتون به چهارباغ عباسی خورد کافه باربد را حتما سر بزنید ، املت درجه یک با سبزی خوردن و ترشی و نان سنگک تازه . بعدم یک قلیون پاکیزه روش بکشید و روزتون را بسازید واقعا محیط تمیز و عالی و خوش برخورد هستن . اصلا تا نبینید باور نمیکنید چیه.

انتشار:01 فروردین 1400

آیا این دیدگاه مفید بود؟

بهادر مالكى پور

این قهوه خانه دایی غفور که آوردید در نوشته تون واقعا جای توپیه و املت های خیلی خوشمزه ای داره . صاحبش هم خیلی آدم با عشقی هست .

انتشار:16 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

Tahoora

کافه رستوران لوتوس بسیار فوق العاده و با کیفیت هست ولی قیمت های نسبتا بالایی داره و فضای بسیار زیبا .

انتشار:06 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.