karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

22 آبان 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

امروز به سوی یکی از جذاب ترین کشورهای دنیا برای گشت و گذار و تفریح می رویم؛ جایی که همه آن را با عنوان سرزمین هفتاد و دو ملت می شناسند؛ مقصد ما پایتخت هند، شهر دهلی نو است. 

دهلی نو با جاذبه های بسیاری که در خود دارد، به راحتی سلیقه هر مسافری را پاسخ می دهد. کارناوال بارها و بارها به شهرهای مختلف هند سفر کرده و تجربیاتش را با شما عزیزان در میان گذاشته است، امروز هم قصد داریم به دهلی نو برویم تا با بهترین و برترین جاذبه های دیدنی آن آشنا شویم. این شهر معابد، مساجد، کاخ ها، آرامگاه ها و دروازه های متعددی را در خود جای داده که بسیاری از آن ها از نظر تاریخی و فرهنگی در دنیا بی نظیرند. در مقاله پیش رو جاذبه های شاخص این شهر را معرفی خواهیم کرد؛ جاهایی که گردشگران به آن ها امتیاز بالایی داده اند و نامشان در فهرست اغلب تورهای گردشی این شهر به چشم می خورند.

گاهی تنوع دیدنی های مقصد هم می تواند باعث سردرگمی مسافران شود؛ اگر مسافر دهلی هستید، شما هم با این مشکل مواجه خواهید شد. پس اگر می خواهید سفری حساب شده و بی دغدغه داشته باشید، همراه کارناوال باشید تا نگاهی گذرا به جاذبه های منحصر به فرد این شهر پهناور داشته باشیم. با ما گشت و گذاری متفاوت را در دهلی تجربه کنید.

ورود به صفحه اختصاصی راهنمای سفر به هند

سخن آخر

این بار با هم به هند سفر کردیم، سرزمینی پهناور که با مردمان 72 ملتش، مقصد بسیار ایده آلی برای سفر و گشت و گذار است. مطمئنا در دهلی نو صدها مکان دیدنی دیگر هم علاوه بر مواردی که در این مطلب با آن ها آشنا شدیم، وجود دارند که حتما در آینده به آن ها هم سر خواهیم زد.

اگر تجربه ی سفر به هند را دارید خاطراتتان را با ما در میان گذارید. منتظر دیدگاه های شما خوبان هستیم.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

6 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

معبد آکشاردام خیلی فوق العاده بود ولی اجازه عکاسی نمیدن غذاهای گیاهی تند و خوشمزه ای هم تو غرفه های نزدیک خروجی دارن که تمیز بود و قابل خوردن.دهلی خیلی جای گشتن داره و وقت زیادی میخواد چون خیلی بزرگه و مسافت مکانها از هم زیاده مثلا کینگ دام اف دریمز که شوهای بالیوودی برگزار میشه خیلی خوبه ولی خیلی دور بود ولی رفتنش می ارزه.

انتشار:10 شهریور 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

در حال حاظر هند هستم باور کنید گول تصاویر اینترنتی را نخورد هند کشوری بسیار کثیف است چیزی شبیه زباله دانی هرگز هند را برای یفر تفریحی انتخاب نکنید گوشه گوشه شهر پر از ادرار انسانی و سگ های ولگرد و کلی چیز های چندش اور ...

خب تو ک میدونی جای کثیفیه اونجا چیکار میکنی اخه هر کس ی جارو دوست داره ..

17 بهمن 1399

انتشار:11 خرداد 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

nasrin

عالی بود مطالبتون

انتشار:09 فروردین 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.