karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

14 شهریور 1395

به روز رسانی

10 آبان 1401

فصل پاییز بسیار زیبا و دلنشین است. برگ ها به رنگ سرخ و نارنجی و زرد در آمده اند و در زیر پای ما به سان فرشی از جنس طبیعت در می آیند. هنگامی که در خیابان قدم می زنیم زیر کفش هایمان خُرد می شوند و صدایشان باز دلنشین و زیباست.

باد که می وزد مانند بارانی از برگ های رنگین به زمین می ریزند و این یعنی فصل زیبای پاییز فرا رسیده است.

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به شهرهایی در سرتاسر دنیا که در فصل تابستان می توانند میزبان ما باشند و به شکل منحصر به فردی شگفتی های پاییز را به نمایش می گذارند.

از ویژگی این مکان ها باید به پر درخت بودن آن ها اشاره کرد و به همین دلیل پاییز زیبایی دارند.

همراه با کارناوال باشید در سفری که بوی پاییز می دهد.

فصل پاییز

1) سوناما کانتی | کالیفرنیا

زمانی که وارد این شهر می شوید تعداد درختان و برگ های پر پشتشان شما را مجذوب می کنند. شما باید از دره ی سونوما که جاده ای در آن قرار دارد بوسیله ی اتومبیل عبور کنید و زیبایی ها تازه خود را به شما نشان می دهند.

سایبان هایی طبیعی از درختان بلوط و افرا شما را در آغوش گرفته اند و صحنه ای حیرت انگیز را بوجود می آورند.

زمانی که راه خود ادامه می دهید بعد از گذشت مدتی به Russian River Valley خواهید رسید، جایی که اطراف شما را باغ های انگور قرار گرفته اند و بهترین منظره برای تماشا بوجود آمده است.

حال این منطقه را در فصل پاییز تصور کنید و رنگ برگ درختان را آتشین. زیباست مگر نه؟

فصل پاییز
فصل پاییز

2) شمال نیو مکزیکو

دشتی در شمال #نیو مکزیکو و نزدیکی کوه های راکی قرار دارد که در فصل پاییز جادو می کند و قلب طبیعت به همراه یک ریتم خاص می تپد. برای رسیدن به این منظره در فصل پاییز ابتدا باید 134 کیلومتر به سمت Taos to Red River حرکت کنید.

در طول مسیر شاهد مناظر و طبیعت مناطقی از جمله verdant valleys ، cottonwood forests و دریاچه هایی که در فصل های سپتامبر و اکتبر شکل گرفته اند.

طبیعت شمال نیو مکزیکو زیبا و حیرت انگیز است و شما را دگرگون خواهد کرد.

فصل پاییز
فصل پاییز

3) هولمز کانتی | اوهایو

در قلب #اوهایو و در میان طبیعت بکر و شگفت انگیزش درختان بلوط و افرا استوار و زیبا به چشم می خورند. جاده هایی در میان این طبیعت ساخته شده اند که پهنای زیادی ندارند و در نتیجه زمانی که حرکت می کنید می توانید از دورن اتومبیل آن ها را لمس کنید.

ولی به بهتر است تا بوسیله ی اسب در این جاده ها حرکت کنید.

در طول مسیر به مغازه های محلی بر خواهید خورد که محصولاتی را از جمله پنیر و نان می توانید خریداری کنید.

در بالای سر شما شاخه های درختان سایه کرده اند و این آرامش را به ارمغان می آورد.

فصل پاییز
فصل پاییز

4) Gaspé Peninsula | کبک | کانادا

در کنار خط ساحلی و در کبک برگ های زرد و نارنجی رنگ افرا به چشم می خورند که یادآور پرچم #کانادا هستند. در Gaspé Peninsula درختان زیادی وجود دارد تا جایی که در نزدیکی همین منطقه چندی پارک ملی به نام های Parc National de la Gaspésie و Forillon National Park قرار گرفته اند.

جالب است که بدانید در ماه اکتبر 7 نوع از نهنگ ها از آب های این منطقه عبور می کنند.

به دلیل پوشش گیاهی، در فصل تابستان شاهد منظره ای کاملا متفاوت و زیبا خواهیم بود که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. جنگل های کشور کانادا در فصل پاییز کاملا متفاوت به نظر می رسند.

فصل پاییز
فصل پاییز

5) Douro Valley | پرتغال

فصل پاییز Douro River Valley را که در شمال کشور #پرتغال واقع شده است را تبدیل به در یایی به رنگ سرخ و نارنجی و زرد می کند و کاملا این گونه به نظر می رسد که همه چیز در حال آماده شدن برای رسیدن فصل زمستان است.

شما می توانید 200 کیلومتر را درون رودخانه طی کنید و از مناظر اطراف که رنگی خاص دارد لذت ببرید.

تصور کنید درون قایق آرام نشسته اید و فقط صدای نوازش باد را بر روی شاخه های درختان می شنوید. همه جا به رنگ سرخ در آمده و پاییز زیبایی هایش را به رخ می کشد.

فصل پاییز
فصل پاییز

6) باواریا | آلمان

در جنوب #آلمان جنگل هایی وجود دارد که در رنگشان در تضاد با رنگ سفید برف ها است. با حرکت به سمت Franconia wine region و طی مسافت 360 کیلومتر به منظره ای زیبا و جذاب بر خواهید خورد.

جاده ای رومانتیک پیش روی شما خواهد بود که در نهایت خاطره ای خوش را برای شما رقم خواهد زد.

مردمان این منطقه در فصل پاییز فستیوال های زیادی را برگزار می کنند و به همین دلیل گردشگران به این منطقه سفر می کنند. کشور آلمان به دلیل جنگل های زیادی که دارد در تمامی فصل ها زیباست مخصوصا پاییز و بهار.

فصل پاییز
فصل پاییز

7) ترانسیلوانیا | رومانی

پاییز در سرزمین خون آشام ها بسیار دل انگیز و زیباست. قلعه های تاریخی، جنگل هایی پر درخت و آسمانی مهتابی همگی باعث می شوند تا جنگل های سرخ رنگ آن در پاییز بسیار جذاب به نظر برسند.

اگر به سمت کوهستان Fagaras حرکت کنید بعد از گذشت 90 کیلومتر سرزمینی را مشاهده خواهید کرد که کاملا به رنگ خون در آمده و زمانی که باد می وزد درختانی که قرمز رنگ شده اند به لرزه می افتند.

#رومانی نیز دارای جنگل ها و دشت های زیادی است که از دیرباز زیبا بوده اند و هستند.

فصل پاییز
فصل پاییز

8) مسکو | روسیه

شهر #مسکو به دلیل برخوردار بودن از پوشش گیاهی و رودخانه های زیادی که از داخل شهر عبور می کنند در فصل پاییز زیبا به نظر می رسد و می توان با کرایهد کردن دوچرخه و عبور از زیر درختان در کنار رودخانه ها عبور کرد و از فصل پاییز در این شهر لذت برد.

در پاییز شهر مسکو میزبان برگزاری فستیوال های زیادی می باشد و شهر رنگی دیگر به خود می گیرد. 

پاییز مسکو شما را در آغوش می گیرد ولی به یاد داشته باشید که هوا سرد است.

فصل پاییز
فصل پاییز

9) Jiuzhaigou Valley | چین

این منطقه در #چین خانه ی بسیاری از گونه های جانوری و گیاهی می باشد. در فصل پاییز نبردی میان طبیعت و حیوانات شکل می گیرد. برگ های سبز به رنگ های نارنجی و سرخ در می آیند و حیوانات خود را برای رسیدن زمستان آماده می کنند.

منظور از نبرد چیست؟ 

یعنی اگر اگر هرچه سریع تر برگ ها بریزند به فصل زمستان نزدیک تر شده ایم و حیوانات هرچه سریع تر خود را باید آماده کنند.ایند.

دریاچه هایی که در این منظقه قرار گرفته اند همانند یک آینه زیبایی های طبیعت را منعکس می کنند و خود جاذبه ای به حساب می 

فصل پاییز
فصل پاییز

10) کیوتو | ژاپن

#کیوتو یکی از زیباترین شهرهای کشور #ژاپن به حساب می آید و در فصل پاییز این زیبایی دو چندان می شود. باغ های زیادی به رنگ سرخ و نارنجی در می آیند و گردشگران از تماشای آن ها لذت می برند.

درختان گیلاس و افرا و کاج همه سرخ می شوند و رودخانه های شهر محلی رومانتیک برای عبور با قایق به حساب می آیند.

زمانی که در خیابان ها قدم می زنید برگ ها زیر پای شما خورد می شوند و حسی آرامش بخش را تجربه خواهید کرد. 

فصل پاییز
فصل پاییز

سخن آخر

نظر شما درباره ی این مکان ها چیست؟

دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.